Да,сега има парно,няма проблем...даже не може да се търпи бива си го.Къде се намира водната помпа,кой ремък я върти?[/quote]Явно има някъв проблем!!!Чистачките не се връщат в изходна позиция,връщам ръчката и те спират моментално...трябва да налучквам за да ги върна долуНяма никви светлини ако не е на контакт,стопове,фарове,мигачи,габарити...Задната чистачка не работи,средния стоп също
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100
Collapse
X
-
Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
-
Фиатите много страдат от това, че като не е на контакт, всички светлини угасват. Ама такъв проблем е, абсолютно всички го имат. Честито за колата и дано да ти служи дълго време.П.П. има един бутон под ключа, като го натиснеш и завъртиш ключа назад, габаритите светват.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Това за светлините проблем ли е или така са Фиатите...много-странноele написа:Фиатите много страдат от това, че като не е на контакт, всички светлини угасват. Ама такъв проблем е, абсолютно всички го имат. Честито за колата и дано да ти служи дълго време.П.П. има един бутон под ключа, като го натиснеш и завъртиш ключа назад, габаритите светват.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Не е проблем, така си е инсталацията и за първи път чувам някой да се оплаква че е невъзможно да си забрави включени светлините Yellow_Flash_Colorz_PDT_23Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Не е, проблем, шегувам се. Светлините изгазват, освен ако не натиснеш бутона под ключа.besniq30 написа:Това за светлините проблем ли е или така са Фиатите...много-странноele написа:Фиатите много страдат от това, че като не е на контакт, всички светлини угасват. Ама такъв проблем е, абсолютно всички го имат. Честито за колата и дано да ти служи дълго време.П.П. има един бутон под ключа, като го натиснеш и завъртиш ключа назад, габаритите светват.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
На повечето коли има зумер,фаровете гаснат остава габарита...могат да се пускат и без контакт !Сега ако ми кажеш,че и това с чистачките е нормално...Някой знае ли къде стои водната помпа и кой ремък я върти?batproho написа:Не е проблем, така си е инсталацията и за първи път чувам някой да се оплаква че е невъзможно да си забрави включени светлините Yellow_Flash_Colorz_PDT_23Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Проблема с чистаките е в самия мотор. Има си вграден краен изключвател в редуктора, и когато той работи, подава напрежение на мотора докато чистаките стигнат изходно положение, независимо кога си върнал лоста на нулево положение. Воднатапомпа я върти ангренажния ремък и стои вблока на ДВГ . Не стърчи като на Москвич. Е това с бутона под ключа не го знаех, ей сега отивам да провея има ли такова животно, че не съм забелязал за 4 години.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Стига бе и аз запърви път чувам че тва нещо копче било :DDido_Lyubenov написа:Намерих го ! На първата снимка съм го посочил с ключа. Ако сте включили габарити по този начин, и ги изключите, преди да повторите операзията, трябва да вкоючите на контакт и отново да изключите, в противен слючай бутона е блокиран.
Коментар
-
Така е, като не си искаме мануал на БГ от авто-къщитеfreeedom написа:Стига бе и аз запърви път чувам че тва нещо копче било :DDido_Lyubenov написа:Намерих го ! На първата снимка съм го посочил с ключа. Ако сте включили габарити по този начин, и ги изключите, преди да повторите операзията, трябва да вкоючите на контакт и отново да изключите, в противен слючай бутона е блокиран.
Ако не беше захванл колегата да си търси прблем с тези светлини, когато колата не е на контакт, и аз нямаше да разбера че това е копче, камо ли за габарити
И при положение че от 4 години не слизам от тая кола
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дефакто трябва да сменя мотора или изключвателя се сменя ?Dido_Lyubenov написа:Проблема с чистаките е в самия мотор. Има си вграден краен изключвател в редуктора, и когато той работи, подава напрежение на мотора докато чистаките стигнат изходно положение, независимо кога си върнал лоста на нулево положение. Воднатапомпа я върти ангренажния ремък и стои вблока на ДВГ . Не стърчи като на Москвич. Е това с бутона под ключа не го знаех, ей сега отивам да провея има ли такова животно, че не съм забелязал за 4 години.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Аз обаче моето като го натисна и враща нищо нестава явно италянеца му е ..... мамата или аз нещо съм индианец и немога да усетя каква е работатаDido_Lyubenov написа:Така е, като не си искаме мануал на БГ от авто-къщитеfreeedom написа:Стига бе и аз запърви път чувам че тва нещо копче било :DDido_Lyubenov написа:Намерих го ! На първата снимка съм го посочил с ключа. Ако сте включили габарити по този начин, и ги изключите, преди да повторите операзията, трябва да вкоючите на контакт и отново да изключите, в противен слючай бутона е блокиран.
Ако не беше захванл колегата да си търси прблем с тези светлини, когато колата не е на контакт, и аз нямаше да разбера че това е копче, камо ли за габарити
И при положение че от 4 години не слизам от тая кола 
Коментар
-
Ето една снимка на такъв мотор с редуктора, не знам от каква кола е. Червената стрелка сочи редуктора. Като отвориш редуктора, ще видиш на голямото зъбно колело на червяка, трябва да има контактни пластини, подобно на тези на втората снимка. През тях се захранва мотора, докато достигне изходна позиция, ако си изключил чистачките от лоста на волана. Може да е направен и с ексцентрик на зъбното колело, който да натиска едната пластина.. Отвори го, преполагам че лесно ще се ориентираш. Не е нещо сложно. Почистваш контактните повърхности, ако трябва леко натягаш пластините. Ако пък са счупени - тогава нов.besniq30 написа:Дефакто трябва да сменя мотора или изключвателя се сменя ?Dido_Lyubenov написа:Проблема с чистаките е в самия мотор. Има си вграден краен изключвател в редуктора, и когато той работи, подава напрежение на мотора докато чистаките стигнат изходно положение, независимо кога си върнал лоста на нулево положение. Воднатапомпа я върти ангренажния ремък и стои вблока на ДВГ . Не стърчи като на Москвич. Е това с бутона под ключа не го знаех, ей сега отивам да провея има ли такова животно, че не съм забелязал за 4 години.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар