По някакви неведоми пътища се сдобих със зимни рънфлат гуми.След доста четене по въпроса се оказва, че уж имало по-добри машини за поставянето им върху джантите.Не, че с "обикновените" не можело, ама доста често водело до повреда върху гумата и/или надиране на джантата.Та въпроса ми е някой знае ли къде има "по-специална" машина за поставяне на гумите върху джантите, за да отида там?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рънфлат гуми
Collapse
X
-
Возията е под всякаква критика още със закупуването на колата. Дали ще ми чупи по 8 камъка в бъбреците или по 10 на ден мисля, че няма да усетя разликатаchaveto написа:Във всички големи автомобилни центрове има всякакви машини. Само си помисли преди да ги сложиш за возията.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Рънфлат гуми
ПРАВИШ ОГРОМНА ГРЕШКА. Тези гуми трябва да бъдат монтирани само върху автомобил със следяща система на налягането им. В противен случай е изключително опасно, защото не може да разбереш кога гумата ти е спукана, но в същото време на завой може да се изкриви че да те убие. При наличието на следяща система на налягането, ще бъдеш предупреден и ще внимаваш, но без нея е много много опасно, защото гумата е без налягане и се държи на два борда, които се кривят в завой. ПОВЯРВАЙ МИ И НЕ ГИ ИЗПОЛЗВАЙ - казвам ти го най-искрено.Т.е. без следяща систена не си повишаваш надежността с тези гуми. Освен това са по-тежки.BO написа:По някакви неведоми пътища се сдобих със зимни рънфлат гуми.След доста четене по въпроса се оказва, че уж имало по-добри машини за поставянето им върху джантите.Не, че с "обикновените" не можело, ама доста често водело до повреда върху гумата и/или надиране на джантата.Та въпроса ми е някой знае ли къде има "по-специална" машина за поставяне на гумите върху джантите, за да отида там?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега, знам че не ме харесваш и все си ми опонент, но въпреки това аз нямам лоши чувства към теб. В германия тези гуми са абсолютно забранени да се монтират върху автомобил без датчици за налягането. В Канада също. Ако караш със 130 и се спука нищо не разбираш и ще се шибнеш някъде. Не е нужно само да си ги покарал а и да си попрочел защо и как са създадени. Аз, като човек, вкарваш Пандата доста често в гората съм се интересувал и говоря от опит. Освен това, автомобилите за такива гуми имат и разлика ва окачването, но явно и това ти е убягнало, за да даваш съвет че се увеличава безопасността.emzo написа:Колега, Вие карали ли сте с такива гуми ?А спукана такава ?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ето възможни решения ако колегата няма такава система: http://tpms.ful-bg.com/lang/bg-en/products-page/tpmsпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Ба, аз какво питах, каква стана темата
За протокола - като спукаш рънфлат гума усещането е почти като нормална такава.Ако 100% е усещането за нормална спукана гума то с рънфлат усещането е да речем 75%.Въобще не е вярно, че не се усеща нищо.За сензорите сте прави, по принцип е изискване. Както за ксенона е изискване да имаш примерно пръскалки за фаровете.Но за разлика в окачването не е така. Няма разлика дали си с рънфлат гуми или с обикновени.Но както и да е, след монтажа ще видим дали ще има поражения по някоя от двете компоненти.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар