Dikata_BG написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забраняват китайските ксенони
Collapse
Заключена тема
X
X
-
[quote="snake"]Прави са! Защо да ти продават само крушки като могат да ти продадат цели фарове които странно защо са произведени в Китай и скоро ще бъдат забранени тукDikata_BG написа:По този въпрос можеш да пишеш на Hella и да им обясниш, че не са прави за това, че не предлагат ксенон комплекти за всяка кола.
Коментар
-
Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.htmlSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Ама аз наистина не смятам да си махам ксенона.Ще обжалвам, ще съдя ако трябва, но никой на този свят неможе да ме убеди, че ксенона ми заслепява, след като съм карал срещу колата си(как прозвуча само).А дали един кадет от 86-та дето през последните 15 години му е минаван фиктивен преглед фровете му са изрядни а?Ако не са ми регулирани фаровете.. ок нека да ми спрат колата от движение, защото заслепявам и съм предпоставка за ПТП, ама да ми ги замерят на пътя и да ми каже... "ами фаровете ти са регулирани и светят добре, ама крушките ти са ксенонови и са китайски и ще ти спра колата от движение ... " Ми ще го нАплюя и ще си замина честно.
Коментар
-
Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.Dikata_BG написа:Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.htmlhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Че как няма да си затварят очите ,не си ли обърнал внимание ,че в Пазарджик всички патрулки са с ксенон...И заслепяват - да!!!snake написа:В България още не можем да се отървем от манталитета, че автомобилът е поле за развихряне на умения от типа "направи си сам". Не знам как е по Европа-та, аз не съм ходил никъде. Но ми се струва немислимо в цивилизована държава органите на реда да си затварят очите пред животозастрашаващи или неузаконени изменения по автомобила.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.infineon написа:Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.Dikata_BG написа:Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.html
Коментар
-
аз не мога да разбера защо се дърлите, вместо усилията да се насочат в посока как да не се гаврят от кат с нас, защото те могат по същата система да наплюнчат пръст и да бръкнат в аупсуха и да кажат "много твърди частици" и да ти спрат колата от движение. Минал съм ГТП, там има графа светлини, там ОТОРИЗИРАН И КОМПЕТЕНТЕН човек е казал, че отговарят на изискванията на закона, това е. Махача с палка да пише акт, на бас, че ще падне в съдаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
по Нова малко разясниха нещатаако не са регулирани фаровете те пращат в сертифициран пункт за проверкаи чак тогава следват санкциитеобаче старшия инспектор пусна уникален бисер:"късите светлини трябва да светят на 30 метра" - абсолютно невярно...и различно за всеки автомобил"дългите на 60 метра" - още по-голяма глупост
Коментар
-
Това не е вярно. Само се загледай в един китайски и един истински ксенон на еднакви К и ще видиш, че двете светлини нямат нищо общо.При фабричният ксенон светлината е много по мека, палят веднага, няма трептене на светлината.............А на колегата където ще плюе..... ще му кажа, че автомобил да има ксенон има няколко изисквания, пръскалки на фара, автоматично регулиране............ Затова преди да плюеш и да се биеш в гърдите, че всичко ти е ОК помисли малко защо ония глупавите вкарват повече електроника в един фар от колкото има по цялата ти кола.Airfan написа:С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.
Коментар
-
След цялата тая история се появиха обяви "продава ксенон за 35 лв".infineon написа:Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Е добре де - едните са китайски, другите са малко по китайски........едните ги правят китайчета в 8ми клас по трудово, другите ги правят тия в 11ти клас по техническа практика......Четох наскоро че само две марки коли слагат ксенон от Южна Корея, но бяха некви скъпарски, тва ми направи впечатление......chaveto написа:Това не е вярно. Само се загледай в един китайски и един истински ксенон на еднакви К и ще видиш, че двете светлини нямат нищо общо.При фабричният ксенон светлината е много по мека, палят веднага, няма трептене на светлината..............Airfan написа:С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Аз съм на мнение,че наистина при фаровете с рефлектори,ксенона се разпръсква по неприятен начин и заслепява,но при фаровете с лупи този проблем отпада.А при повечето с лупи има ел настройка дори да е в 2 степени.По отношение на китайския ксенон 99% на пазара е такъв.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
при повечето коли има ел настройка на фаровете, дори и да е с рефлектор.popara801 написа:Аз съм на мнение,че наистина при фаровете с рефлектори,ксенона се разпръсква по неприятен начин и заслепява,но при фаровете с лупи този проблем отпада.А при повечето с лупи има ел настройка дори да е в 2 степени.По отношение на китайския ксенон 99% на пазара е такъв.
Коментар
-
Няма смисъл да обясняваш- все едно да спориш с радио... Като кажат, че бялото е черно- няма оправия.Airfan написа:С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.infineon написа:Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.Dikata_BG написа:Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.htmlFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар