Обявена е за най красиво комби за 2003г или 2004 когато излиза модела. Тоз(тези) дето са обявили тази Онда за най-красиво комби трябва да са имали свински вкус или са били под въздействието на силни наркотични вещества.Иначе точно за катафалка си е.Един от нашите доктори се излъга и си купи от Дупница такова грозилище дизел.След месец смеси водата с маслото.Гарнитурата му я смениха,шлайфаха му малко главичката,ама я ползва наистина и за катафалка :D .без да се майтапя.При някои неуспешни операции откарва по някой труп до моргата,а е съвсем близко,но явно добре му плащат за тази услуга.Може и затова да го е взел тоз которник де...да му мяса поне като ги кара при св.Петър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ при избор на кола:)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Много силно се отчайвам от този форум,като се заговорят някакви такива неща,от сорта да сравнявате Мерцедес с която и да е италианка..Все едно да ми сравнявате Лом и Лондон..И какви са тея глупости за 124-ката.... На съседа ми,който е инструктор,предната му кола беше 124-ка и тя беше на 1 500 000 км. (сега кара Е-класа) на един основен ремонт и вървеше на пушкаКОЙ ФИАТ ще изкара толкова ? Аре стига с тея глупости,на кой какво му стърчи,че ставаме за смях пред всички..Направо умирам от смях,като ви чета мненията..Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Еми хитро го направил човека, няма само да опъва сестрите в комбито, ще си го ползва и за други цели. Викам си, я да видя тази тема, ако автора все още не е закупил нищо, да види бравото на Imortal.itan75 написа:...Един от нашите доктори се излъга и си купи от Дупница такова грозилище дизел.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Брей доживях да видя и 1 500000км цифра на Магарцедес дОекслоатиран в България.Не че нещо,ама пробег до милион км по-реално звучеше.И така да е какво от това? На времето като почнах работа в Нефтозавода сега Лукойл през 2001г като автобусен шофьор ми дадоха един върнат дападжийски Икарус.Беше на около 2 000 000кмliverpool235 написа:Много силно се отчайвам от този форум,като се заговорят някакви такива неща,от сорта да сравнявате Мерцедес с която и да е италианка..Все едно да ми сравнявате Лом и Лондон..И какви са тея глупости за 124-ката.... На съседа ми,който е инструктор,предната му кола беше 124-ка и тя беше на 1 500 000 км. (сега кара Е-класа) на един основен ремонт и вървеше на пушкаКОЙ ФИАТ ще изкара толкова ? Аре стига с тея глупости,на кой какво му стърчи,че ставаме за смях пред всички..Направо умирам от смях,като ви чета мненията..
.Нямаше здраво място ни по каросерията,ни по двигателя.Двигателя беше на около 40 основни ремонта-набиване на нови ризи,бутала,сегменти и айде пак на пистата.Само при мен 6 пъти сменяхме скоростната кутия и съединителя.Диференциала,който беше на редуктори виеше и него само при мен го сваляхме около 3 пъти,а редукторите колко пъти са сменяни не помня вече.Дюшемето на коридора,където вървяха пътниците се беше нацепило като на циганин петата
.Задната врата не се отваряше и въпреки,че я бях уплътнявал със силикони и каквото имаше за моя сметка в салона за един ден влизаше толкова прахоляк,че на ден съм минавал до десет пъти със стирката.Нямам думи просто,но имам база за сравнение и това е точно Икарус-Мерцедес 124-здрави като бикове,но уморени бикове.Кому е нужна тази здравина обаче? Кой българин,ще измине милион километра с тези заплати и с тези цени на горивата и то точно с харчещ като камион кораб 124? Другите мега здрави дараци пък са японските и особенно като вземат да фалят некви сиви и скучни Койоти,мАзни и прочие направо..
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Аз продължавам да не схващам логиката на твърденията ви - в един момент мислех, че е за това, че на мен и други които карат такава кола им е малка оная работа - явно не е това.После останах с впечатление, че един малчуган ме убеждава, че МБ нямат иновации, като ми цитира и някакви източници - съшо толкова неверни и лъжовни. Оказа се, че не е.После същи малчуган подхвана теорията със чупливия 190, което сами разбирате, че е доста несъстоятелен показател и пример.Още по-натам ти ни обясни, че w124 имал една лампа на таблото - отново невярно и сигурен показател, че и двамата сте се качвали в МБ, колкото и в космическа совалка.Накрая подхващаш теорията, че 124 е стар(сякаш това е единствения произведен модел) и че харчел много - поредна лъжа - справка: 99% от таксиметровите фирми в Германия. Но е вярно също, че потребителите на 10 годишни Фиати в 90% от случаите имат за алтернатива този модел. Защото струва колкото Фиата им или поне малко по-скъп.Аз си казах мнението, като човек, сменил 4 фиата и една Алфа. Единственият хубав спомен от ФИАТ ми е от първото ми Ритмо - абсолютно не разрушим автомобил.След това, каквото и да си говорим ФИАТ и всичко, което произвеждат те си е един доста сериозен, адски скъп за поддръжка чуплив боклук. Това е положението. ФИАТ си е просто едно гнило дърво - изглежда здраво, а в същността си - отвратително скапано.
Коментар
-
. ФИАТ си е просто едно гнило дърво - изглежда здраво, а в същността си - отвратително скапано.[/quote] Подобни думи думи казах и във Фолскваген форума в защита на Фиат,като един се опита да ми сравни колко по-хубав и нетрошлив бил неговия Фолксваген Гоуф 2 1986г 1.3 бензин с Мареа :P .Получих вечен бан и естествено се регнах под друго име,защото пък за разлика от теб,аз съм имал 25 лични коли от които 3 пасата и един гоуф,а пък тези докарани на собствен ход от Австрия и Германия в първите години на демокрацията с цел препродажба изобщо не ги броя.С автовоза,който карах близо година там впечатления нямам за път и пътно поведение.Там палиш котора от автокъщата ли било,от частно лице ли било и качваш на автовоза.Опъваш ръчната,ако има такава,слагаш запънките на колелата и обираш с коланите.Мога да ти опиша,аз пък твоя синдром моето момче.Това е така наречения синдром как да го нарека да го разбереш,защото ще ти малко трудничко...чОвек се приспособява и хвали това,което има в момента.Ти си имал Ритмо сигурен съм,че тогава онези години си биел барабана,колко е добро.За Алфата докато си я притежавал също.Сега малко ти се е дигнал гарда с тая Цедка,която си закупил за повече от 13000лв-нереално висока цена,на сигурно "реални километри".Като я покараш година-две,като сравниш колко нереално са им по-високи цените на частите и като я продадеш впоследствие на поредния с малка чурка ли беше
,ще почнеш да хвалиш поредното си закупено ръждиво джелезо.И аз вече месец и половина нямам Мареата,защото я продадох,ама лоша дума за нея не мога да кажа,защото хляб не съм ял,но за нея имаше винаги най-доброто.И защитавай си наистина колосите на "Немското автомобилостроене" във 4-те форума на Мерцедес
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Ами то, на Голф 2 какво да му се счупи - на каручка нещо може ли да се счупи?! И аз за Мареата лоша дума не мога да кажа... А мерджаните са, меко казано, грозни - сякаш правени от хора без всякакво въображение, с усещането, може би, че войната още не е свършила и всичко трябва да е солидно, ръбесто, страшно. Дори не се заглеждам по подобни автомобили, защото будят тънка усмивка у мен.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Обръщението "малчуган" го приемам като комплимент. Имаш предвид младеж, нали? С моите 40 години...PASSARELLA написа:После останах с впечатление, че един малчуган ме убеждава, че МБ нямат иновации, като ми цитира и някакви източници - съшо толкова неверни и лъжовни. Оказа се, че не е.После същи малчуган подхвана теорията със чупливия 190, което сами разбирате, че е доста несъстоятелен показател и пример.
А ти може би искаш да ми кажеш, че 190 не е типичен Мерцедес ли? Ами типичен си е. Дърво от класа
Кошник с мерник
Карам го вече 5 години (от време на време, когато ходя по обектите). Имам доста преки наблюдения. Кое му е несъстоятелното? Твоето впечатление от италианските коли се базира на твоите дараци, които си купил 5-та ръка от някой джамбазин.Моето за Мерцедес се базира на точно това 190, което е купено чисто ново от официалния вносител през 1992-ра. Карано е от шефа, жена му, колегата и мен.
Коментар
-
Следващия... за това на всички модели таблата им са еднакви... като започнеш от една 124-ка, минеш през Ц класа, Е класа, бусовете им, само S - класата малко се различава откъм табло.Незнам за какви иновации говориш.Не споря, че като кола, и най-вече като марка е по добро от фиата, ама толкова да ги прехвалвате тея мерцедеси........PASSARELLA написа:Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули.Когато Мерцедес е пуснал серийно производство на автомобили с климатик и автоматична ск.кутия, ФИАТ е продавал моделите си в Полша.Когато Мерцедес е демонстрирал по 2 екземпляра от ВСЕКИ свой модел с пробег от над 1 000 000 мили в САЩ, ФИАТ е измислил Типо.За да знаеш, какво ще има в семейният ти ван след 10г. трябва да си вземеш Мерцедес - днес.Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.Lane Staley написа:Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
Коментар
-
Шефа ти в Ямбол си е купил нов мерцедес през ’92 ли бе мен!?Immortal написа:Обръщението "малчуган" го приемам като комплимент. Имаш предвид младеж, нали? С моите 40 години...PASSARELLA написа:После останах с впечатление, че един малчуган ме убеждава, че МБ нямат иновации, като ми цитира и някакви източници - съшо толкова неверни и лъжовни. Оказа се, че не е.После същи малчуган подхвана теорията със чупливия 190, което сами разбирате, че е доста несъстоятелен показател и пример.
А ти може би искаш да ми кажеш, че 190 не е типичен Мерцедес ли? Ами типичен си е. Дърво от класа
Кошник с мерник
Карам го вече 5 години (от време на време, когато ходя по обектите). Имам доста преки наблюдения. Кое му е несъстоятелното? Твоето впечатление от италианските коли се базира на твоите дараци, които си купил 5-та ръка от някой джамбазин.Моето за Мерцедес се базира на точно това 190, което е купено чисто ново от официалния вносител през 1992-ра. Карано е от шефа, жена му, колегата и мен.
Тоя е писал и онова за първите АБС-и на Крайслер - от мен да знаеш
Коментар
-
Хахах, седя и се смея с глас, а жената ме гледа като полезно изкопаемо и се чуди какво става... наистина много "бразилци" карат 190-ки и 124-ки... По 7 не, ама по 6 гадини редовно ги виждам накачорени и винаги ми става мн смешно... а то в родния ми Пазарджик нали хич няма бразилско население... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07avvasilev написа:Защо бе, аз се заглеждам.И обикновено виждам 6-7 "бразилци" да слизат от такива коли!
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар