liverpool235 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ при избор на кола:)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз пък правя сравнение между Астрата на близък приятел, моята Дедра и Либрите на мои приятели от Ланча форума:1.И Дедрата, и Либрата са в пъти по-обезшумени от Астра; Дори в Дедрата ми, единственото което се чува на дълъг път в купето е шумът на вътрешния вентилатор;2.И Дедрата, и Либрата е по-комфортна3.Всичките пластмаси и салона общо взето няма база за сравнение - Абсолютно. 4.Наблюдения имам над моята Дедра - купих я преди 3.5 години, като тогава беше на 12 години. Оттогава съм изминал над 70.000 км, като колата е влизала само веднъж в сервиз за смяна на 1 носач и 2 амортисьора. Отделно съм сменял и 2 лагера - един преден и един заден. Всичко останало са само консумативи - накладки веднъж, масла, филтри, гуми, ремъци и ролки веднъж при купуването, сега пак предстои смяна на агренажа.Факт е, че всеки си има предпочитания, но най-правилното сравнение е между 2 чисто нови коли. Никой не знае как са поддържани и в какво състояние са били старите ни коли при старите си собственици.Според мен, кола се избира като жена - със сърцето. Не ти ли харесва една кола лично на теб - по-добре не си я купувай. Допадне ли ти - взимай каквото и да ти говорят разбирачите като мен
-
Аз сравних Мареа и Астра Г ,не съм намесвал Либра и Дедра понеже нямам наблюдения над тях. И Либрата е друг клас,защо ги сравняваш?А и не съм сигурен за качеството на пластмасите на Астрата и Делтата..Но си прав,че най-правилното сравнение е между 2 нови коли,както и това за сърцето,просто отиваш и гледаш,харесали ти се мяташ и се надяваш да си попаднал на добър екземпляр и това е...Immortal написа:Аз пък правя сравнение между Астрата на близък приятел, моята Дедра и Либрите на мои приятели от Ланча форума:1.И Дедрата, и Либрата са в пъти по-обезшумени от Астра; Дори в Дедрата ми, единственото което се чува на дълъг път в купето е шумът на вътрешния вентилатор;2.И Дедрата, и Либрата е по-комфортна3.Всичките пластмаси и салона общо взето няма база за сравнение - Абсолютно. 4.Наблюдения имам над моята Дедра - купих я преди 3.5 години, като тогава беше на 12 години. Оттогава съм изминал над 70.000 км, като колата е влизала само веднъж в сервиз за смяна на 1 носач и 2 амортисьора. Отделно съм сменял и 2 лагера - един преден и един заден. Всичко останало са само консумативи - накладки веднъж, масла, филтри, гуми, ремъци и ролки веднъж при купуването, сега пак предстои смяна на агренажа.Факт е, че всеки си има предпочитания, но най-правилното сравнение е между 2 чисто нови коли. Никой не знае как са поддържани и в какво състояние са били старите ни коли при старите си собственици.Според мен, кола се избира като жена - със сърцето. Не ти ли харесва една кола лично на теб - по-добре не си я купувай. Допадне ли ти - взимай каквото и да ти говорят разбирачите като менliverpool235 написа:sugarboy написа:Ех, като вземете да ги пишете тез "в пъти" по-добри! Колко пъти по-точно и в какво отношение е по-добра Астрата от Мареата?

Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
след 125 км.ч. при Либра-та се появява един шум... докато разбера, че е от задкрилките - бая се бях пришашкалImmortal написа:1.И Дедрата, и Либрата са в пъти по-обезшумени от Астра; Дори в Дедрата ми, единственото което се чува на дълъг път в купето е шумът на вътрешния вентилатор;
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Едно уточнение откъде се появи Либра-та в сравненията - от факта, че водещият показател при избора е сумата от 4000 лева, а либрата е точно такъв автомобил, който заедно с астрата влизат като вариант в тези пари. Иначе естествено, че няма връзка между двете коли... и това е основният аргумент в полза на Либра.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
По точка 3 си в адска заблуда, поне за Либра. Над Дедта нямам наблюдение, но на кромата, на темпрата и на най-много на либрата съм търкал пластмаси като див, дори има цифра страници тема в ланчиа форума точно за пластмасите как стават лепкави отвсякъде, няма такава гняс.Immortal написа:Аз пък правя сравнение между Астрата на близък приятел, моята Дедра и Либрите на мои приятели от Ланча форума:1.И Дедрата, и Либрата са в пъти по-обезшумени от Астра; Дори в Дедрата ми, единственото което се чува на дълъг път в купето е шумът на вътрешния вентилатор;2.И Дедрата, и Либрата е по-комфортна3.Всичките пластмаси и салона общо взето няма база за сравнение - Абсолютно. 4.Наблюдения имам над моята Дедра - купих я преди 3.5 години, като тогава беше на 12 години. Оттогава съм изминал над 70.000 км, като колата е влизала само веднъж в сервиз за смяна на 1 носач и 2 амортисьора. Отделно съм сменял и 2 лагера - един преден и един заден. Всичко останало са само консумативи - накладки веднъж, масла, филтри, гуми, ремъци и ролки веднъж при купуването, сега пак предстои смяна на агренажа.Факт е, че всеки си има предпочитания, но най-правилното сравнение е между 2 чисто нови коли. Никой не знае как са поддържани и в какво състояние са били старите ни коли при старите си собственици.Според мен, кола се избира като жена - със сърцето. Не ти ли харесва една кола лично на теб - по-добре не си я купувай. Допадне ли ти - взимай каквото и да ти говорят разбирачите като менliverpool235 написа:sugarboy написа:Ех, като вземете да ги пишете тез "в пъти" по-добри! Колко пъти по-точно и в какво отношение е по-добра Астрата от Мареата?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Астрата не е лоша, но е малка за семейна кола... Другите, които си гледал според мен не са особено надеждни.За тези пари може да се вземе по - голямо комби, което ще ти е по - удобно и ще ти създава по - малко грижи... е, може би ще е с 3-4 годинки по - старичко, но това няма чак талкова голямо значение...Моите фаворити в този клас са:-Мазда 626 комби ’98 - ’02-Мицубиши Галант комби ’96 - ’02-Хонда Акорд комби ’98 - ’02-Опел Вектра Б комби-Волво 850/V70M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
А за вас би било добре да се абстрахирате от мазохистичния ни форум.Забелязал съм, че мъжете, на които не им стърчи това, дето трябва да им стърчи, си вземат коли, на които им стърчи емблематаPASSARELLA написа:Добре е колегата да се абстрахира от мазохистичните автомобили Фиат, Ланча, Алфа, Бета, Делта, Дедра, Дърта и да проучи възможностите предложени от Сотиров.
Все нещо трябва да стърчи
Аз за щастие, все още нямам нужда от стърчаща емблема
А и имам достатъчно разправии с един служебен такъв автомобил, на който единственото, което му е в повече от на моята Ланча са разходите за ремонти.
Коментар
-
Помощ при избор на кола
Immortal написа:А за вас би било добре да се абстрахирате от мазохистичния ни форум.Забелязал съм, че мъжете, на които не им стърчи това, дето трябва да им стърчи, си вземат коли, на които им стърчи емблематаPASSARELLA написа:Добре е колегата да се абстрахира от мазохистичните автомобили Фиат, Ланча, Алфа, Бета, Делта, Дедра, Дърта и да проучи възможностите предложени от Сотиров.
Все нещо трябва да стърчи
Аз за щастие, все още нямам нужда от стърчаща емблема
А и имам достатъчно разправии с един служебен такъв автомобил, на който единственото, което му е в повече от на моята Ланча са разходите за ремонти. 
Заради Дидо съм в тоя форум
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Кола се избира със сърцето. Като видиш твоята кола, ще я познаеш
. Съгласен съм с Дидо, че не е правилно да се прави съпоставка между стари коли. Състоянието им зависи най-вече от това как са ги експлоатирали предишните им собственици, а не толкова от марката.Астра Г комби или седан не е малка за семейна кола, макар като дължина да е с около 20 см. по-къса от мареа или либра. Малко по-малък, но напълно достатъчен багажник, по-къс кош за мотора, а вътре за пътниците е просторно. За шофьора - не чак толкова. Но за пътниците отзад има повече място, отколкото в мареа. Който не вярва, да дойде да го повозя. А фаворитите, които си изброил, ги бива! С тази забележка, че задницата на хонда акорд комби е много грозна и изобщо самата кола в комби версията е недодялана, но пък изглежда внушително голяма.Ако се спреш на Астра Г, ще получиш един много приятен, икономичен, лесен за ремонтиране и обслужване и евтин за поддръжка автомобил. НО: внимавай с екотек двигателите! Част от тях харчат много масло и е добре да премериш компресията преди да купиш колата. Въпреки че и това не е гаранция, че няма да гори масло.msotiroff написа:Астрата не е лоша, но е малка за семейна кола... Моите фаворити в този клас са:-Мазда 626 комби ’98 - ’02-Мицубиши Галант комби ’96 - ’02-Хонда Акорд комби ’98 - ’02-Опел Вектра Б комби-Волво 850/V70Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Каквото и да си харесаш колега - ще кажа баналното: Всичко е късмет. Караме стари и употребявани коли. Никой не продава "идеална" кола. Продавача се "освобождава", купувача се "натоварва". Важно е всички да са доволни, а компромисите да са умерени. Ние, като купувачи сме по-склонни на тях, защото не знаем каква "болест" ни предлагат. Общото мнение за една марка или модел кола не трябва да се подминават, но не са твоята гаранция. Впрочем малко са собствениците на скъпи и квалитетни автомобили, които ще "признаят" слабостите на возилата си. Факт - за, който аз имам мнооого лични наблюдения - еле пък в България...Сърцето ти ще подскаже. Послушай го. Хубаво - лошо, поне ще знаеш, че е "брак" по любов. Късмет ти желаяПС: Моето лично мнение: Огледай японките които колегите ти предложиха.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Галанта има убийствена визия, ама само това. И аз като се оглеждах за кола зяпах галанти и доста съм чел, проблема му е, че има скъпо струващи и почти задължителни ремонти- повдигачите редовно издават багажа, нещо имаха проблем май с муфата на 5та скорост и казват, че ако не е правена преди теб, на 100% те чака, няма неразвалена скоростна /според техния форум/, гният, носачите им са 4 по 120-130 лв парчето.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse




Но Мишо май говори за друга модификация, може би тази по-долу. Наистина изглежда добре, с изключение на цвета
Коментар