Чисто статистически - Колкото повече време прекарваш на пътя , толкова повече нараства шанса да катастрофираш.За това трябва да се минимизира времето изкарано на пътя , което ще рече да караш максимално бързо- 200-250 или колкото може там колата за да се намали риска от катастрофа.Просто и ясно. Статистиката е много готина наука нали ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Към "светците" във форума
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Мда, но 100 метра по нагоре можеше да го натресе друг, или пък да се удари в някой зад него.......влиза се в омаг кръг, и извода за това че се влиза в него е че скороста е много хипотетична причина, и не винаги е определяща за станалия инцидент.....ogi28b написа:Ако беше карал с 50, обаче, щеше да премине 5 секунди по-късноImmortal написа:Ако беше карал с 80 например, щеше да преминеш през въпросния завой 10 секунди по-рано и онзи с жигулата нямаше да се натресе в теб. Логичнокоцев написа:При моето ПТП ако не бях карал с 60км а с повече, последствията щяха да са много по тежки.
Вече ме карате да се бъзикам 
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Като че ли пак не разбрахте моята грешка .Ако бях карал с по малко от 60 то щях да спра в канавката и точка . Но скороста ми беше по голяма ,лек дъждец ръми и нагънах ламарините . За това не ми вадете разни теории ,ами питайте патило а не старило.
Тъй че покрито мляко котки не го лочат .
Закона си е закон и всяко преиначаване е само чесане на езици.Ако беше така ,ако беше по иначе , ако не бях пътувал ,ако , ако хиляди ако . А истината е само една че подцених обстановката на пътя и отнесох калая. Затова се опитвам да дам съвет никой никога да не разчита на късмет, ами да разчита на разумното каране. :DВ подписа ми има линк и там на последните снимки ще видите ситуацията каква е била .
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар