avvasilev:В закона има една точка, която ти казва, че трябва да караш със съобразена скорост според условията на пътя - така че не се заяждай. Но причините и за двете скорости са едни и същи - избиване на комплекси, мания за величие и грешни преценки - и всичко това да се изфукаш или да се почувстваш мъж. Вместо да се заяждаш, може би по-добре отговори на въпроса: Колко минути според теб струва човешкият живот?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Към "светците" във форума
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Immortal написа:Ако беше карал с 80 например, щеше да преминеш през въпросния завой 10 секунди по-рано и онзи с жигулата нямаше да се натресе в теб. Логичнокоцев написа:При моето ПТП ако не бях карал с 60км а с повече, последствията щяха да са много по тежки.
Има една чисто теоретична хипотетичност на нещата който могат да се развият като обстановка по пътя, и точно тогава скороста не е причина за инцидента, а просто необходимост........не знам какъв е случая с Коцев, но ако се е блъснал с 60, то ако беше карал предходните 1-2 км с около 5-6 кмч по висока скорост, това теоретично нямаше да се случи.....ако пък караше с 50, можеше и да не се блъсне в тоя, но можеше да го халоса друг - щом е станало с 60, значи може и с 50 и с 40 и с 30.......значи скороста рядко е определящ фактор........определяща ВИНАГИ е своевременната реакция - ако човек види с половин секунда по рано опасноста, може с спирачките да компенсира 20, понякога и 30 кмч дефицит от времето и мястото което му остава до удъра......и обратното - когато закъснее с толкова, нещата могат да са фатални......Коцев, направи си експеримент - карай по кой да е път из града си, както си караш нормално, или извън града......скороста е без значение......сети се за Ферариста че ти е казал да направиш това и го направи......а то е следното:Караш по прав път с каква да е скорост.......забалежи си за себе си къде е насочено централното ти зрение - т.е не всичко това което възприемаш с периферното, а там където ти е насочен погледа на пътя......опитай се да разбереш къде точно пред теб е насочено централното ти зрение, това с което човек възприема това което прави.......ще установиш че погледа ти често е фискиран НАЙ - ВЕЧЕ на 10 - 20 метра пред колата ти, в търсене на следващата дупка или неравност.......за да можеш да я избегнеш, и да не си потрошиш колата........а точно в тоя момент обстановката която е 30 - 150 метра пред теб се възприема от периферното ти зрение(ако изобщо тия неща все още се обработват от съзнанието в момента на ситуацията) и чисто и просто ти нямаш възможност да видиш каква е обстановката на пътя стотина метра да речем напред, и да предвидиш каква точно трябва да ти е реакцията......виждаш кола да речем, виждаш вероятноста тя да се окаже на пътя ти, ти подготвяш или очакваш нещо да стане, и си подготвен.......Като карах примерно по западните пътища, много често се улавям че може и да няма дупки, пътя да е огледало, но аз гледам втренчено точно пред колата, търсейки поредната дупка за да не вляза в нея.....И мога да се заложа главата че 90% от вас правят същото, малко или много несъзнателно.......А това отнема адски много от времето ви за реакция.......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Като тръгнете на дълъг път не ви ли се е случвало един и същ автомобил (бързак, камикадзе, донор и т.н.) да ви изпревари 2-3 пъти. Имаше думичка за това на Френски, но понеже Френският ми е много слаб, не се сещам.Хипотетично погледнато, ако Коцев не беше тръгнал на път можеше и да не прочете за катастрофата. Като се обърне колата пътища много и тогава думичката АКО е само за собствено успокоение или оправдание.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Не знам, но жената си пада малко пикла, и до от СТЗГ до СФ ако спрем на две бензиностанции, щото сутрешното кафенце с водичка бързо и пълнят мехурчето, се случва да мина някой по 2 пъти........Ауто дежаву може би?nikolovvd написа:Като тръгнете на дълъг път не ви ли се е случвало един и същ автомобил (бързак, камикадзе, донор и т.н.) да ви изпревари 2-3 пъти. Имаше думичка за това на Френски, но понеже Френският ми е много слаб, не се сещам.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ele, карам по сух, абсолютно равен, нов път, без неравности или дупки. Съобразявам скоростта си с това и с ограничението.Изведнъж на хубавия и гладък път се оказва широка и дълбока дупка, която се слива с асфалта, и забелязвам късно. Опитвам да я избегна и се удрям в насрещния автомобил.ПИТАМ: С несъобразена скорост с пътните условия ли съм карал?(Между другото, в подобна ситуация потроших преди време картера на Делтата... чисто нов асфалт, и точно след завой - мост, пак с чисто нов асфалт, но с 15-20 см по-висок и с много стръмен ръб, без никакво предупреждение за неравност или нещо подобно.)ele написа:avvasilev:В закона има една точка, която ти казва, че трябва да караш със съобразена скорост според условията на пътя
Коментар
-
Ферариста, не знам на колко си години, но е крайно време да разбереш, че всички жени са еднакви!В последно време все по-рядко се обажда алармата на колата за почивка, която е настроена на час и половина да ме предупреждава, че трябва да спра.Това означава, че като тръгна за морето спирам поне 10 пъти за подобни процедури. :DДидо, а ако беше комбайн заел цялото платно?Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Бе ко да ти кажа...онзи ден и това ми се случи... но карах (невероятно, но факт) БАВНО и успях да спра. Точно на "кабиленския" завой до поделението. Щото знам какво може да ми изкочи. Изобщо, и по-горе го писах - позволявам си да карам по-бързо само и единствено на познат път, на който знам откъде и какво може да ми изкочи и при добра видимост.Иначе съм като пенсионер. Карам толкова бавно, че даже един съфорумец ме блъсна леко отзад!nikolovvd написа:Дидо, а ако беше комбайн заел цялото платно?
А ти сам каза по-горе, че почнем ли с АКО, по-добре да си седим в къщи.Който го е страх от мечки, не ходи в гората
Коментар
-
Те тия знаци се вече толкова начесто поставени, че вече не им се обръща внимание.....Immortal написа:без никакво предупреждение за неравност или нещо подобно.)В момента се чуствам на около 20......nikolovvd написа:Ферариста, не знам на колко си години,
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Много пъти Дидко и аз съм успявал да избегна подобни ситуации докато тоя път не успях . Така че и ти може да се изненадаш някога ,но дай боже да не ти се случва . "Светците" във форума бием по самаря та да се сеща магарето . :DБе ко да ти кажа...онзи ден и това ми се случи... но карах (невероятно, но факт) БАВНО и успях да спра
Коментар
-
И от кога съобразяваш скоростта си с ограничението не разбрах. Много добре знаеш за какво говоря, не говоря за дупки на равен път, защото в закона има едни други точки за това как трябва да се наказват собствениците на пътя, ако пропуснат да обозначат подобни участици - говоря за мъгла, дъжд, както и други предвидими фактори.Immortal написа:Ele, карам по сух, абсолютно равен, нов път, без неравности или дупки. Съобразявам скоростта си с това и с ограничението.Изведнъж на хубавия и гладък път се оказва широка и дълбока дупка, която се слива с асфалта, и забелязвам късно. Опитвам да я избегна и се удрям в насрещния автомобил.ПИТАМ: С несъобразена скорост с пътните условия ли съм карал?(Между другото, в подобна ситуация потроших преди време картера на Делтата... чисто нов асфалт, и точно след завой - мост, пак с чисто нов асфалт, но с 15-20 см по-висок и с много стръмен ръб, без никакво предупреждение за неравност или нещо подобно.)ele написа:avvasilev:В закона има една точка, която ти казва, че трябва да караш със съобразена скорост според условията на пътяВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Еле, Ленче, не искам да влизам в дискусия с тебе, но като си счупиш в ясен и сух слънчев ден джантата на някоя дупка, идват едни хора с шапки и униформи, и ти пишат един акт за ПТП, причинено от несъобразена с пътните условия скорост.Изобщо не става дума за мъгла, дъжд и други предвидими фактори.Става дума за ето този член в закона:чл.20 (2) Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост да спрат, когато възникне опасност за движението.Цялата ситуация беше хипотетична, ако не си разбрала.ele написа:И от кога съобразяваш скоростта си с ограничението не разбрах.
Коментар
-
Ако беше карал с 50, обаче, щеше да премине 5 секунди по-късноImmortal написа:Ако беше карал с 80 например, щеше да преминеш през въпросния завой 10 секунди по-рано и онзи с жигулата нямаше да се натресе в теб. Логичнокоцев написа:При моето ПТП ако не бях карал с 60км а с повече, последствията щяха да са много по тежки.
Вече ме карате да се бъзикам 
Коментар
-
Immortal: Ми като не знаеш закона ще ти пишат ми, как няма да ти напишат. Но и на мен не ми се спори с теб, след като мина на хипотетични ситуации... Ако се осланям на хипотетични ситуации, на мен хич не ми трябва да ходя, ако летя, няма да влизам в задръствания....Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Лети си кой ти пречи?Иначе по темата за правителството съм зад теб.ele написа:Immortal: Ми като не знаеш закона ще ти пишат ми, как няма да ти напишат. Но и на мен не ми се спори с теб, след като мина на хипотетични ситуации... Ако се осланям на хипотетични ситуации, на мен хич не ми трябва да ходя, ако летя, няма да влизам в задръствания....
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар