Между другото мой колега се блъсна в куче на магистралата със 130 км/ч... Последствията бяха почти изцяло нова предна част на колата.За камъните е виновен ШОФЬОРЪТ. Щото на мястото на камъните можеше да има ДЕТЕ, и то - ВАШЕТО дете!Шофьорът е длъжен да гледа какво има пред него, и при необходимост да СПРЕ!Освен ако камъните не са паднали непосредствено пред него в същия момент.
Е, това са някакви твърде лоши стечения на обстоятелствата. Еми, ако заобикалянето е свързано с влизане в насрещното платно, където преминава бус с деца, какво да направя? Тези камъни се срутват изведнъж, няма време за реакция, трябва да се слагат мрежи там, просто е.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Никой не говори за заобикаляне, а за СПИРАНЕ. Заобикалянето на внезапно препятствие е нарушение! Единственото разрешено от закона действие е да се СПРЕ!Ако са паднали изведнъж точно пред него и не е можал да спре - съгласен съм - виновен няма, това е случайност, лоша случайност.Но ако са лежали там от 10 минути, а той като първия идиот със старо 20 годишно Ауди (толкова са най-новите 80-ки), се е загледал по бедрата на возещата се до него, или е сменял песента на кас’тофона вместо да гледа пътя - е съвсем друго.
Еми те си го казаха, мрежите са накъсани, ако изобщо ги има. Да не говорим, че когато са взривявали и къртили е трябвало да поогледат и да съборят слабо закрепените павета и камъняци, какво е виновна късогледата немска туристка отиваща на почивка в бг, че някой е прибрал за ремонт 2 000 000, а извършил дейности за 1000 000
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Както винаги в БГ-никой не е виновен за нищо! Много ясно че пътищарите са виновни-като правиш пътища и ги поддържаш още при правенето се взимат мерки това да не става-в случая - камъните да падат на платното.
Между другото мой колега се блъсна в куче на магистралата със 130 км/ч... Последствията бяха почти изцяло нова предна част на колата.Откъде е влязло на магистралата, при условие че има ограда, не знам.А за камъните е виновен ШОФЬОРЪТ. Щото на мястото на камъните можеше да има ДЕТЕ, и то - ВАШЕТО дете!Шофьорът е длъжен да гледа какво има пред него, и при необходимост да СПРЕ!Освен ако камъните не са паднали непосредствено пред него в същия момент.
Е какво дете там.Говорим за път извън населено място.Колата се движеше с не повече от 60. И то на път разделен с мантинела по средата и две ленти. И камъните бяха и в двете ленти.Според мен който и да беше първия там щеше да ги нацели, с освен ако не се кара с 30.Не е проблема в скороста според мен. Аз по същия начин нацелих една скала в искърското дефиле по тъмно. Даже 40 карах заради дупките но не успях да спра.Това просто не е нормално.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Не е проблема в скороста според мен. Аз по същия начин нацелих една скала в искърското дефиле по тъмно. Даже 40 карах заради дупките но не успях да спра.Това просто не е нормално.
Скороста рядко е 100%товата причина....но винаги е 100%-то условие за инцидент, и държавата в неспособноста си да осигури всичко останало да приятно движение, набива в главите на населението че сичко заради скороста ставало......аз не съм чул някой да се е спънал с 0 кмч....все с 1кмч трябва да е бил......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Еми те си го казаха, мрежите са накъсани, ако изобщо ги има. Да не говорим, че когато са взривявали и къртили е трябвало да поогледат и да съборят слабо закрепените павета и камъняци, какво е виновна късогледата немска туристка отиваща на почивка в бг, че някой е прибрал за ремонт 2 000 000, а извършил дейности за 1000 000
Нещо не си ми разбрал поста правилно.На място на което са наляти милиони държавна пара и се знае,че има опасност от падащи камъни,то се случва ежедневно.А ти ми приказваш за път на който няма мрежи и обозначения за това.Ако имаше табела и мрежи пак не е гаранция дали ще падне скала или няма.Ами ако падне на метър пред теб пак няма да имаш как да спреш,па ако ще и 100 знака да има за опасност.Разбирам да беше дупка,да кажем ,че виновни са ония от пътното,ама то скала се таркулила.Няма как да се предвиди кога и къде ще стане.
Еми те си го казаха, мрежите са накъсани, ако изобщо ги има. Да не говорим, че когато са взривявали и къртили е трябвало да поогледат и да съборят слабо закрепените павета и камъняци, какво е виновна късогледата немска туристка отиваща на почивка в бг, че някой е прибрал за ремонт 2 000 000, а извършил дейности за 1000 000
Нещо не си ми разбрал поста правилно.На място на което са наляти милиони държавна пара и се знае,че има опасност от падащи камъни,то се случва ежедневно.А ти ми приказваш за път на който няма мрежи и обозначения за това.Ако имаше табела и мрежи пак не е гаранция дали ще падне скала или няма.Ами ако падне на метър пред теб пак няма да имаш как да спреш,па ако ще и 100 знака да има за опасност.Разбирам да беше дупка,да кажем ,че виновни са ония от пътното,ама то скала се таркулила.Няма как да се предвиди кога и къде ще стане.
Знае се. Има си начини. Взривяват, за да разширят пътя и после се гледа, гледа се внимателно, те тези скали си личат. Има си начини за определяне дали един скален къс е пред срутване или не. А пък, ако има мрежа, както трябва да бъде, няма как скалните отломки да стигнат до пътя.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Много ми е интересно как една обикновенна мрежа за кокошкарник ще спре скала, която тежи 10 тона и пада от 20-30 метра височина. Просто Станишев и Гагаузов толкова си могат. Само малоумен водач като влезе в планински път не може да си помисли, че го очакват падащи камъни.
Много ми е интересно как една обикновенна мрежа за кокошкарник ще спре скала, която тежи 10 тона и пада от 20-30 метра височина. Просто Станишев и Гагаузов толкова си могат. Само малоумен водач като влезе в планински път не може да си помисли, че го очакват падащи камъни.
Скалите, които са големи, и има опасност лесно да се срутят, се премахват превантивно, а за останалите се слагат мрежи. Няма да откриваме топлата вода сега. Ако имаш разместена керемида на покрива, трябва да я отстраниш, или оправиш, а не да минаваш внимателно под нея. Ако не можеш да я подредиш, ще си сложиш каска.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Много ми е интересно как една обикновенна мрежа за кокошкарник ще спре скала, която тежи 10 тона и пада от 20-30 метра височина. Просто Станишев и Гагаузов толкова си могат. Само малоумен водач като влезе в планински път не може да си помисли, че го очакват падащи камъни.
Скалите, които са големи, и има опасност лесно да се срутят, се премахват превантивно, а за останалите се слагат мрежи. Няма да откриваме топлата вода сега. Ако имаш разместена керемида на покрива, трябва да я отстраниш, или оправиш, а не да минаваш внимателно под нея. Ако не можеш да я подредиш, ще си сложиш каска.
Е това сравнение е малко преувеличено.Да сравниш керемида от покрив с хиляди километри пътища и скали. Колко ли мрежа ще е необходима?И колко време ще седи тая мрежа преди някое ромско семейство да се нахрани с нея?А де не си и помисля колко време ще е необходимо да се постави.А представяш ли си Буйновското и Триградското ждрела опаковани с мрежа?Няма да има такава красота по света. Айде да предложим да опнат мрежи за да не вали сняг по пътя.Ааааа и ако може и едно подгревче под асфалта да топи леда из планината.Отваряйте си очите като карате и не търсете под вола теле.
Сравнението си е много добро. Виж сега, най -гадните срутища се случват там където при строителството на пътя са взривявали скалите "бууууум". Там е задължително след това добре да си почистят. А слагането на мрежи си е един съвсем сериозен способ за овладяване на срутища. Естествените склонове са сравнително "уталожени" откъм срутвания, но пак е възможно да паднат камъни, всичко е възможно. Мисля, че няколко пъти се спомена, че шофьорът е карал с 60 км в час. Има случаи, при които няма време за реакция. Мрежите, които се опъват са доста сериозни, като здравина и размер, трудничко е да се демонтират.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар