Immortal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой ли е виновен
Collapse
X
-
Е, това са някакви твърде лоши стечения на обстоятелствата. Еми, ако заобикалянето е свързано с влизане в насрещното платно, където преминава бус с деца, какво да направя?
Тези камъни се срутват изведнъж, няма време за реакция, трябва да се слагат мрежи там, просто е.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
-
Никой не говори за заобикаляне, а за СПИРАНЕ. Заобикалянето на внезапно препятствие е нарушение! Единственото разрешено от закона действие е да се СПРЕ!Ако са паднали изведнъж точно пред него и не е можал да спре - съгласен съм - виновен няма, това е случайност, лоша случайност.Но ако са лежали там от 10 минути, а той като първия идиот със старо 20 годишно Ауди (толкова са най-новите 80-ки), се е загледал по бедрата на возещата се до него, или е сменял песента на кас’тофона вместо да гледа пътя - е съвсем друго.
Коментар
-
-
Еми те си го казаха, мрежите са накъсани, ако изобщо ги има. Да не говорим, че когато са взривявали и къртили е трябвало да поогледат и да съборят слабо закрепените павета и камъняци, какво е виновна късогледата немска туристка отиваща на почивка в бг, че някой е прибрал за ремонт 2 000 000, а извършил дейности за 1000 000ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Е какво дете там.Говорим за път извън населено място.Колата се движеше с не повече от 60. И то на път разделен с мантинела по средата и две ленти. И камъните бяха и в двете ленти.Според мен който и да беше първия там щеше да ги нацели, с освен ако не се кара с 30.Не е проблема в скороста според мен. Аз по същия начин нацелих една скала в искърското дефиле по тъмно. Даже 40 карах заради дупките но не успях да спра.Това просто не е нормално.Immortal написа:Между другото мой колега се блъсна в куче на магистралата със 130 км/ч... Последствията бяха почти изцяло нова предна част на колата.Откъде е влязло на магистралата, при условие че има ограда, не знам.А за камъните е виновен ШОФЬОРЪТ. Щото на мястото на камъните можеше да има ДЕТЕ, и то - ВАШЕТО дете!Шофьорът е длъжен да гледа какво има пред него, и при необходимост да СПРЕ!Освен ако камъните не са паднали непосредствено пред него в същия момент.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Скороста рядко е 100%товата причина....но винаги е 100%-то условие за инцидент, и държавата в неспособноста си да осигури всичко останало да приятно движение, набива в главите на населението че сичко заради скороста ставало......аз не съм чул някой да се е спънал с 0 кмч....все с 1кмч трябва да е бил......infineon написа:Не е проблема в скороста според мен. Аз по същия начин нацелих една скала в искърското дефиле по тъмно. Даже 40 карах заради дупките но не успях да спра.Това просто не е нормално.
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Нещо не си ми разбрал поста правилно.На място на което са наляти милиони държавна пара и се знае,че има опасност от падащи камъни,то се случва ежедневно.А ти ми приказваш за път на който няма мрежи и обозначения за това.Ако имаше табела и мрежи пак не е гаранция дали ще падне скала или няма.Ами ако падне на метър пред теб пак няма да имаш как да спреш,па ако ще и 100 знака да има за опасност.Разбирам да беше дупка,да кажем ,че виновни са ония от пътното,ама то скала се таркулила.Няма как да се предвиди кога и къде ще стане.SUS SCROFA написа:Еми те си го казаха, мрежите са накъсани, ако изобщо ги има. Да не говорим, че когато са взривявали и къртили е трябвало да поогледат и да съборят слабо закрепените павета и камъняци, какво е виновна късогледата немска туристка отиваща на почивка в бг, че някой е прибрал за ремонт 2 000 000, а извършил дейности за 1000 000
Коментар
-
Знае се. Има си начини. Взривяват, за да разширят пътя и после се гледа, гледа се внимателно, те тези скали си личат. Има си начини за определяне дали един скален къс е пред срутване или не. А пък, ако има мрежа, както трябва да бъде, няма как скалните отломки да стигнат до пътя.krasio_79bs написа:Нещо не си ми разбрал поста правилно.На място на което са наляти милиони държавна пара и се знае,че има опасност от падащи камъни,то се случва ежедневно.А ти ми приказваш за път на който няма мрежи и обозначения за това.Ако имаше табела и мрежи пак не е гаранция дали ще падне скала или няма.Ами ако падне на метър пред теб пак няма да имаш как да спреш,па ако ще и 100 знака да има за опасност.Разбирам да беше дупка,да кажем ,че виновни са ония от пътното,ама то скала се таркулила.Няма как да се предвиди кога и къде ще стане.SUS SCROFA написа:Еми те си го казаха, мрежите са накъсани, ако изобщо ги има. Да не говорим, че когато са взривявали и къртили е трябвало да поогледат и да съборят слабо закрепените павета и камъняци, какво е виновна късогледата немска туристка отиваща на почивка в бг, че някой е прибрал за ремонт 2 000 000, а извършил дейности за 1000 000ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Много ми е интересно как една обикновенна мрежа за кокошкарник ще спре скала, която тежи 10 тона и пада от 20-30 метра височина. Просто Станишев и Гагаузов толкова си могат. Само малоумен водач като влезе в планински път не може да си помисли, че го очакват падащи камъни.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Скалите, които са големи, и има опасност лесно да се срутят, се премахват превантивно, а за останалите се слагат мрежи. Няма да откриваме топлата вода сега. Ако имаш разместена керемида на покрива, трябва да я отстраниш, или оправиш, а не да минаваш внимателно под нея. Ако не можеш да я подредиш, ще си сложиш каска.nikolovvd написа:Много ми е интересно как една обикновенна мрежа за кокошкарник ще спре скала, която тежи 10 тона и пада от 20-30 метра височина. Просто Станишев и Гагаузов толкова си могат. Само малоумен водач като влезе в планински път не може да си помисли, че го очакват падащи камъни.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Е това сравнение е малко преувеличено.Да сравниш керемида от покрив с хиляди километри пътища и скали. Колко ли мрежа ще е необходима?И колко време ще седи тая мрежа преди някое ромско семейство да се нахрани с нея?А де не си и помисля колко време ще е необходимо да се постави.А представяш ли си Буйновското и Триградското ждрела опаковани с мрежа?Няма да има такава красота по света.SUS SCROFA написа:Скалите, които са големи, и има опасност лесно да се срутят, се премахват превантивно, а за останалите се слагат мрежи. Няма да откриваме топлата вода сега. Ако имаш разместена керемида на покрива, трябва да я отстраниш, или оправиш, а не да минаваш внимателно под нея. Ако не можеш да я подредиш, ще си сложиш каска.nikolovvd написа:Много ми е интересно как една обикновенна мрежа за кокошкарник ще спре скала, която тежи 10 тона и пада от 20-30 метра височина. Просто Станишев и Гагаузов толкова си могат. Само малоумен водач като влезе в планински път не може да си помисли, че го очакват падащи камъни.
Айде да предложим да опнат мрежи за да не вали сняг по пътя.Ааааа и ако може и едно подгревче под асфалта да топи леда из планината.Отваряйте си очите като карате и не търсете под вола теле.
Коментар
-
Сравнението си е много добро. Виж сега, най -гадните срутища се случват там където при строителството на пътя са взривявали скалите "бууууум". Там е задължително след това добре да си почистят. А слагането на мрежи си е един съвсем сериозен способ за овладяване на срутища. Естествените склонове са сравнително "уталожени" откъм срутвания, но пак е възможно да паднат камъни, всичко е възможно. Мисля, че няколко пъти се спомена, че шофьорът е карал с 60 км в час. Има случаи, при които няма време за реакция. Мрежите, които се опъват са доста сериозни, като здравина и размер, трудничко е да се демонтират.ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар