Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Организиране на национален протест срещу цените на горивата.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    koolio, paralesa, Лукойл не е монополист и не определя цените, по които бензиностанциите да продават. Лукойл определя цената за продажба на едро на продуктите си, от там на сетне си е работа на бензиностанциите от къде ще зареждат - Лукойл Нефтохим или от Румъния или от Гърция или от на майка си кътника. Също така е абсолютно тяхно решение на каква цена ще продават горивата на дребно. Изобщо замисляте ли се над нещата, които ви се казват тук или сляпо и фанатизирано вярвате в неща наслоени ви в главите от медии и приятели?

    Коментар


      Вижте колеги нито ще има протест нито някой от нас би излязъл да протестира а и да има протест едва ли някой ще обърне внимание на 20 човека айлякчий излезли да си чешат езиците тези работи си ги решават на високо равнище има хора с траспортни фирми те които имат основателни причини не се надигат на протест а не ние които зареждаме по 20 лв на седмица и едва ли ще ни обътне някой внимание Това е моето виждане Извинявайте ако съм засегнал някой
      Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


      FIAT BRAVO 1.8GT
      FIAT BRAVO 1.9TD ex

      Коментар


        В грешка си!На определената дата ще има протест на превозвачите и хората си търсят поддръжници, за да направят по внушителна група.Така може да им обърнат внимание, но на техните искания, а къде остават вашите/нашите искания не знам!
        Товарните превозвачи в България съобщиха вчера готовността си за протест, тъй като не издържат на високите цени на горивата, които рефлектират върху техния бизнес. От Българския съюз на товарните превозвачи публично оповестиха протестно писмо до най-важните институции у нас. В писмото те настояват държавата да поеме ролята си на регулатор спрямо доставчиците на горива, за ценообразуването и за качеството на петролните продукти. Те са дали срок на правителството да се намеси и да реши проблеми до 10 март, а ако не се вземат мерки, между 11 и 13 март те ще изпратят официално предупреждение за протеста си, който ще се изрази в спиране на транспортирането. Протестното писмо на Българския съюз на товарните превозвачи е подкрепено от 365 фирми в страната, притежаващи 9500 товарни автомобилa, с персонал на дружествата около 9 хил. души.
        Мисля че открих как може да се смъкне цената с 10% веднага. Просто трябва да се промени схемата на пресмятане. Сега върху стойността на горивото на изхода на рафинерията се начеслявя акциз, който се прибавя към стойността на горивото и на така получената сума се начислява ДДС. За мен това е абсолютно погрешно. Би трябвало стойността на горивото да са събере с акциза и ДДС-то, защото при сегашната система се начеслява ДДС и на акциза!
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          да колега това е напълно вярно което си го написал че се начислява ДДС върху акциза...Това всеки може да го провери в сайта на лукойл там има таблици за всеки ден в които пише колко струва 1000 литра гориво и какво се начислява отгоре. И нека някой икономист да каже как е по - правилно ДДС върху акциза + горивото или ДДС върху горивото и отделно да се прибави акциза. Щото така наистина се получава данък върху данъка
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            mitkosoft написа:
            да колега това е напълно вярно което си го написал че се начислява ДДС върху акциза...Това всеки може да го провери в сайта на лукойл там има таблици за всеки ден в които пише колко струва 1000 литра гориво и какво се начислява отгоре. И нека някой икономист да каже как е по - правилно ДДС върху акциза + горивото или ДДС върху горивото и отделно да се прибави акциза. Щото така наистина се получава данък върху данъка
            Корекция - 1 тон гориво - 1 тон не е 1000 л, а повече.

            Коментар


              Добре е всеки, който мисли да посети протеста, да изясни правилно за себе си какво иска и как може да се постигне. В противен случай може само да се изложим. Или ще викаме силно "оставка"?Аз ще го посетя и имам ясна представа защо. Искам да се преразгледа ценообразуването относно ДДС и акциз. Искам да има отделно звено, което да се занимава с контрол, там където горивата оказват пряко значение. Не да паднат цените на последните, а останалите да си правят пас ( пример ток, парно, стоки за бита и т.н. ). Искам управниците ни да работят в наша полза, не само да ни тупат за пари. Трябва да се погледне защо стандартът на българина е нисък. Да се подобри. Всички казват "да си учил". Уча, но още не съм си платил семестъра, защото не мога да си събера пари за него. А какво да кажем за тези, които искат сериозно и истинско обучение, а средствата са мечта и на цената на една нова ес-класа. Всички знаем, че образованието ни куца и да искаме да научим нещо отгоре то е само мит. Искам управниците ни да се съобразят с текущия стандарт на живот, защото ранните месеци на годината винаги са най-трудните за всички. Искам да попитам как един циганин сумарно получава 500 лв помощи на месец, а аз не мога едни 20 лв да взема от нея. И т.н....
              www.CarProfi-BG.com
              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
              Най-атрактивните цени в София!

              Коментар


                Нашите съседи гърците как бяха окупирали бензиностанциите.Като не става с думи така ще е.

                Коментар


                  Airfan написа:
                  mitkosoft написа:
                  да колега това е напълно вярно което си го написал че се начислява ДДС върху акциза...Това всеки може да го провери в сайта на лукойл там има таблици за всеки ден в които пише колко струва 1000 литра гориво и какво се начислява отгоре. И нека някой икономист да каже как е по - правилно ДДС върху акциза + горивото или ДДС върху горивото и отделно да се прибави акциза. Щото така наистина се получава данък върху данъка
                  Корекция - 1 тон гориво - 1 тон не е 1000 л, а повече.
                  Много разбирате от тонове и литри! Що не вземете първо да четете и после да драскате!http://www.lukoil.bg/ Търси цени на горива на едро!Мярката е лв/1000 л. !
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар


                    lametobg написа:
                    Нашите съседи гърците как бяха окупирали бензиностанциите.Като не става с думи така ще е.
                    Гърците изобщо не могат да бъдат пример, защото са фалирала държава за поколения напред.
                    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                    Коментар


                      Никъде в темата не видях въпроса, който според мен е най-важен-как е обоснована цената на едро, на която продава Лукойл. След това всичко е наред и в рамките на нормалното-акцизът е сравнително нисък (все пак сме в ЕС), ДДС не е висок, маржът на бензиностанциите е нормален.Защото цените по бензиностанциите са сравними със страни, където и акцизите са по-високи, често ДДС също, а и стандартът на живот предполага по-високи разходи за персонал, по-висок корпоративен данък и още много други. А всичко това се отразява в производствената цена на горивата.Да не се окаже, че Лукойл произвежда на крайни цени, които са необясними....Хубав пример е САЩ-не знам там какви са всички неща, които товарят цената, но всички знаем колко струва бензинът.Така че хората, които мислят да се занимават с този протест е добре да потърсят инфо за цените на едро, на които продават рафинериите в другите страни и тогава да расъждават има ли протестът по темата почва у нас. Може да се окаже, че е добре да се съберат пред Лукойл, а не да тормозят бензиностанциите.

                      Коментар


                        Plastex 1. Лукойл не е монополист2. Искахте демокрация - имате я. Демокрацията не включва по подразбиране добър начин на живот, а поемане на много отговорност, много работа, за да се постигне. 3. Всяка частна компания ще ти каже, че не е твоя работа как те си организират бизнеса и са прави. Освен това никоя компания няма да те допусне да си вреш носа и да им даваш тон. По-вероятно ще ти кажат, ако не ти отърва, да не купуваш. 4. какво значи да някой да защити продавачките? Продавачките първо не трябва да се съгласяват да работят официално на 4 часа, а реално по 8-10 часа. Хората трябва да се научат, че отговорността е тяхна, именно - какъв трудов договор подписват, защото това им е защитата. Ако хората спрат да продават труда си за жълти стотинки, работодателите ще се принудят да повишат заплатите. Освен това никой работодател няма да ти повиши заплатата, ако ти сам не си го извоюваш по един или друг начин.... Българинът има много да учи за това как и за колко трябва да продава труда си, както и това, че отговорността да живее по-добре е негова, осъществявайки контрол по един или друг начин. 5. Едно време, когато отидох за първи път в Англия, шефът ми там, след един спор за демокрацията, ми каза следното: Вие неправилно разбирате какво е това капитализъм и демокрация. Твое право е да имаш мнение, твое право е да го изразиш, твое право е да се бориш за идеите си, но не е твое право да имаш къща, да имаш работа, да живееш добре - това трябва сам да си го изработиш и да го заслужиш.Този протест ми прилича на местене на планината при Мохамед, пробвайте да сръгате Мохамед да отиде при планината - по-лесно е.cheruna: Като попиташ лукойл как се образува цената, ще ти покажат един среден - след като не са монополист, това си е абсолютно тяхна работа и никой няма да ти даде такава информация. САЩ не ги давай за пример - не им е кефнало, не са пратили самолетите да взривят някоя държава и да сложат ръка на нефта
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          cheruna написа:
                          Никъде в темата не видях въпроса, който според мен е най-важен-как е обоснована цената на едро, на която продава Лукойл. След това всичко е наред и в рамките на нормалното-акцизът е сравнително нисък (все пак сме в ЕС), ДДС не е висок, маржът на бензиностанциите е нормален.Защото цените по бензиностанциите са сравними със страни, където и акцизите са по-високи, често ДДС също, а и стандартът на живот предполага по-високи разходи за персонал, по-висок корпоративен данък и още много други. А всичко това се отразява в производствената цена на горивата.Да не се окаже, че Лукойл произвежда на крайни цени, които са необясними....Хубав пример е САЩ-не знам там какви са всички неща, които товарят цената, но всички знаем колко струва бензинът.Така че хората, които мислят да се занимават с този протест е добре да потърсят инфо за цените на едро, на които продават рафинериите в другите страни и тогава да расъждават има ли протестът по темата почва у нас. Може да се окаже, че е добре да се съберат пред Лукойл, а не да тормозят бензиностанциите.
                          Маржът на рафинерията е минимален и е сходен с маржът на всяка една рафинерия по света. От там надценката на Лукойл, който дистрибутира на едро - не я знам. Факт е, че цената е сходна с цените на всички борси в региона. Ако беше по-висока, значи всички от там щяха да зареждат. Така като гледам са променили обявяването на цените и вече са на 1000 л, а не за 1 тон, както беше преди. В момента цената на литър на едро за бензин А-95Н, предлаган от Лукойл България е 1,204 лв за 1 литър. Така като гледам, за да стане бензина 1 лв, цената на едро трябва да е около 80 стотинки, което не мисля, че е възможно. Съмнявам се надценката на Лукойл да е повече от 10-15 ст за литър, от там сами можем да видим, че цената на горивото няма да се промени съществено каквото и намаление да обявят. Проблемът, колеги е високата ставка на акциза, а да се свали акцизът за нормалните потребители е невъзможно да се случи, освен ако не излезем от ЕС.Личното ми мнение е, че надали скоро ще видим цени под 2 лв за литър на бензин/дизел, а и винаги по-правилната тактика е да се стремим да си вдигнем доходите, а не да свалим разходите.Поздрави от мен.

                          Коментар


                            Вече имаме и сайт - http://protest2011.weebly.com/
                            ----------------------------------------------------------------------------
                            Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                            ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                            ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                            Коментар


                              mitkosoft написа:
                              да колега това е напълно вярно което си го написал че се начислява ДДС върху акциза...Това всеки може да го провери в сайта на лукойл там има таблици за всеки ден в които пише колко струва 1000 литра гориво и какво се начислява отгоре. И нека някой икономист да каже как е по - правилно ДДС върху акциза + горивото или ДДС върху горивото и отделно да се прибави акциза. Щото така наистина се получава данък върху данъка
                              правилно или не нас никой не ни пита... това с ддс и акциза тази година няма да стане - бюджета е приет със сметнати приходи. Размера на данъците през годината не може да се променя...
                              Fiat Punto 1.1-Синята птица
                              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                              Коментар


                                ele написа:
                                cheruna: Като попиташ лукойл как се образува цената, ще ти покажат един среден - след като не са монополист, това си е абсолютно тяхна работа и никой няма да ти даде такава информация. САЩ не ги давай за пример - не им е кефнало, не са пратили самолетите да взривят някоя държава и да сложат ръка на нефта
                                На практика Лукойл е монополист и според мен трябва да се контролира ценообразуването им. Това за внасянето на по-евтини горива от чужбина е несериозно-това не може да задоволи и малка част от пазара в България. Еле, ако говорим за цената на баничките в кварталаната фурна-права си, нямам право да питам как работят, но за горивата, които се потребяват от всички, няма алтернатива/конкуренция и цените им оказват влияние върху много много други стоки-би трябвало да се пита. Но идеята е да се видят производствените цени на горивата, очевидно е, че при акциза и ДДС няма какво да се промени. Какво те притеснява в примера със САЩ? Колкото и войни за петрол да направят, ще си произвеждат безин в САЩ на определена цена. Не разбирам какво общо имат самолетите с това-освен, че ще харчат бензин...Така че срванение на производствените цени на рафинериите ще покаже дали има основание за съмнение за нещо нередно. Според мен, ако има въбще нещо гнило в цените на горивата, то гнилото ще е в Лукойл. Но нищо чудно и там нещата да са в рамките на нормалното и разумното.За съжаление тъжната истина е, че са много ниски доходите в България. Това е проблемът-присъединявам се към хората, които мислят така. Но това не пречи да се задават въпроси за актуалните проблеми.

                                Коментар

                                Working...
                                X