Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9 JTD или Golf Mk3 1.9 TDI 90hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Правоъгълна кутийкабез багажник - с колела,с моторче доста шумнонабедено за кола.Майка му е костенурка,возиш се в него свит,то в Европа е ненужно,но у нас е супер хит.Захабена немска бричкаи с дизайн на всъдеход,то купува се страхотноот дебил и идиот.Имидж страшен има, братко,внасяме го и до днес,и поне сме мазохистимажеме се здраво с грес.Ремонтираме, но знаем,туй е здравата кола,и пред никого не ще признаемкак е гадничко това.Хванеш ли обаче Голфаще се друсаш здраво, знай,от цени и от паветапломбите ще ти изпадат май.п.с. не се стърпях
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #47
      ..

      emzo написа:
      @syfer - карал ли си и двете коли или на теория го раздаваш
      Да а ти ?Не само съм карал но и имах Брава и Браво бензин в последствие ми остана Бравото.Знам как е като окачване а имам приятел със т.нар малкото JTD и в момента карам 156-ца 2.4. JTD 140 к.с.Ремонта с голфа е еднакъв ако не и по евтин.А твърдения от сорта на 600 лв. предно окачване........просто мисля, че са смешни при положение че на алфата ми са 4 бр. носача ляв и десен горен и долен и излиза толквоа.Бравото има само два -ляв и десен.И не е вярно че като счупиш шарнир трябва да сменяш цял носач.Както казах проблема не е в подръжката ами че хората не четат има си форумни сервизи момчетрата помагат много / както ми помогнаха в алфа форума/ и носачите се рециклират и карат около 30 000 км.Аз не навивам никой просто си казвам преки и практични впечатления.Да ти кажа като имах Брава-та тракаше от всякъде... смених всичко и както и да я карах не тракаше.имам мой приятел ако искаш мога да те срещна с него кара старият Дизел на Браво-1.9- 75 к.с. Живее в едно село Осеново- близо До Варна.От 2 г. колата се кара предимно по черно из село и по окалян път и да тикажа е сменил сигурно два тампона.....така, че стига легенди, че голфа бил катър а бравото не.Ако си го закърпиш като го купиш ще те изкара.Ако след като го купиш и не смениш каквото трябва ще се сучпи още повече да.И нека се включи инициатора на темата да каже все пак какво го влече него да не спорим тук а щото няма да има край.
      предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
      Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

      Коментар


        #48
        Не ми отговори.Карал ли си jtd105 и tdi90 (сток и чипнати), като под карал, не говоря за едно кръгче ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          чудя ви се на акъла...автора на темата е пуснал една пързалка Голф срещу Браво и сега чете и се хили как се дърлите на вечния спор за Голфовете....да сте прочели едно мнение от него след първия пост???п.п. да се гмурна и аз Голфа е по-тесен от моето Пунто... Брава колко е широка въобще да не говорим
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #50
            ..

            donnna написа:
            чудя ви се на акъла...автора на темата е пуснал една пързалка Голф срещу Браво и сега чете и се хили как се дърлите на вечния спор за Голфовете....да сте прочели едно мнение от него след първия пост???п.п. да се гмурна и аз Голфа е по-тесен от моето Пунто... Брава колко е широка въобще да не говорим
            Говори ми само седи и ни гледа сеира абсолютно си прав.Ами мисля, че тук тама автора получи отоговри вече той да си преценява.emzo.................погледни какво съм написъл....карал съм и двете коли само сток без да са чипнати.........пък и както каза колегата по горе има си теми ЗА и ПРОТИВ ремапа , както и това кой е по бърз и т.н. кой каквото написал написал.Колегата който пусна темата нека да си каже пак сядал ли е в двете коли и какво го кефи повече ?
            предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
            Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

            Коментар


              #51
              Юруш на спамаааа....... че к’во и е на Бравата.. доста по-широка е от голф с 5 врати, има багажник в който без да сваляш седалките могат да влязат 2 130-килограмови прасета.А оня ден като пуснах задните седалки... един хладилник и един 80литров бойлер влязоха като у тях си.А мой приятел има 2врат голф 1.4 и като ги сравня с на брат ми Бравото(лека му пръст на бравото).Не ме интересува лично мен, че ТД100 не можело да се чипосва а голфа с 90-коня мотор може.Аз избирам функционалността и стабилността.За мен избора е Браво ако е с 3 врати или Брава ако е с 5.

              Коментар


                #52
                Малиииий,тази тема чак сега я виждам(ако изобщо може да се нарече тема) Първо ТДИ е дизелова система с директно впръскване,всичките й модификации. Разликата между ТДИ,ТДИ ПД и ТДИ ЦР е бая голяма.Комън рейла е пуснат 1997 в Алфа 156 за пръв път в серийно производство,а това че Ваг са се сетили чак 2006 да минат на тази система си е тяхна работа. Сега на въпроса:Голф 3 ТДИ90 или Браво ЖТД С трите си ръце съм за жтд-то Първо като дизайн : Голфа на нищо не мязаОтносно мотора : Както ТДИ-то има + и - така и жтд-то си ги има.Като се има в предвид че и двете коли са първите модели съответно за ТДИ системата и комън рейла,то е ясно че имат доста неща за дооправяне и изглаждане.Вече при техните наследници ТДИ110 и ЖТД110/115 са излекувани повечето от детските болести на предшествениците им.Няма какво да коментирам как върви ТДИ90 с чип и как жтд с чип.Има ТДИ90 напомпани до 200 коня ама се срещат и жтд-та пак там-200 магарета.Няма да навлизам в подробности. Все пак е въпрос на личен избор-разни хора,разни идеали ПС. Евала на колегата @batproho-стихчето къртиии

                Коментар


                  #53
                  Колко Бравота има тука над 150 коня ?Май на никой не му направи впечатление едомасовия маховик при 1Z мАтора.Това си е бонус, както и да го погледнеш.За едно нещо само съм съгласен, грозен е като смъртта.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар

                  Working...
                  X