Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9 JTD или Golf Mk3 1.9 TDI 90hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не всички ТДИ са комън рейл. Старите са си обикновените , а новите мисля след 2000-01 год са комън рейл . Разликата между 1,9ТД и ТДИ е че втория е с интркулер за охлаждане на въздуха след турбото и май няква разлика в настройките имат. А и какво толкова не ви харесва външно голфа , не бих казал че е толкова зле , има къде къде по зле изглеждащи автомобили.

    Коментар


      #17
      Maй 2005г. минаха на комън рейл
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        ТДИ мотор с комън-рейл серийно се вгражда чак от 2008-ма насам, иначе първия мотор с комън-рейл във ВАГ групата е 3.3ТДИ монтиран 2001-година на А8, всичко останало е гадно тракаща Помпа-дюза :D.
        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

        Коментар


          #19
          До колкото ми е известно помпа дюзата започнаха да я спират от производство и да я премахват от поточните си линии и да преминават на комън рейл.

          Коментар


            #20
            Премахват ги ама с много бавни темпове, защото и в момента може да се закупи нов автомобил с П.Д мотор.
            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

            Коментар


              #21
              По темата,имам колега с голф 1,9ТДИ 110 коня като цяло е доста доволен освен че му заминаха синхронизатори и нещо му се прецака централното иначе няма проблеми,поддръжката е евтина,ноооо въпроса по външния вид,заради външния вид аз никога не бих си взел голф3.А за разликата между 1,9ТД и 1,9ТДИ тя е,че 1,9ТД е без интеркулър и е 75 коня,а 1,9ТДИ е със интеркулър и е 90 коня пък има и варианти 110 коня,но не са комън рейл.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #22
                М’даа секи дет разбира и не разбира пишеее... ЗА ГОЛФА: Разликата между 1,9 ТД и 1,9 ТДИ НЕ Е САМО В ИНТЕРКУЛЕРА Дооста по голяма е... - и по скъпа съответно

                Коментар


                  #23
                  idm написа:
                  М’даа секи дет разбира и не разбира пишеее... ЗА ГОЛФА: Разликата между 1,9 ТД и 1,9 ТДИ НЕ Е САМО В ИНТЕРКУЛЕРА Дооста по голяма е... - и по скъпа съответно
                  Ами ти като разбираш просветли ни - за това е пусната темата, струва ми се.

                  Коментар


                    #24
                    nelegalniq написа:
                    И според мен най големия минус на Бравото е ,че е само с триврато купе , докато при Голфа имаш избор.
                    Какъв минус колега, петвратия вариант на Браво се казва Брава и даже е по-красив. Като се замисля това е уникално, защото няма друг модел кола, чийто 5врат вариант да е по-красив от 3вратия. Колкото повече врати - толкова по-грозно (веднага ми идват наум Стило и Ситроен C4), но ФИАТ са постигнали изключение от това правило, как да не ги харесваш :D Виж, при Голф 3 е все тая колко са вратите
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #25
                      idm написа:
                      М’даа секи дет разбира и не разбира пишеее... ЗА ГОЛФА: Разликата между 1,9 ТД и 1,9 ТДИ НЕ Е САМО В ИНТЕРКУЛЕРА Дооста по голяма е... - и по скъпа съответно
                      Ами айде обясни го де..С електронно управлявана помпа ли е, какво му е толкова по скъпото?Тия старите ТДИ пак ли са предкамерни дизели?
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #26
                        Така като гледам как сте оср*ли темата на колегата просто нямам думи. Колега ако са пазени и двете коли немисля, че цената на поддръжката ще е от значение. Седни и в двете и прецени в коя ще се чувстваш по-добре. Лично аз така избирам автомобил. За вървежа и двете ще вървят. И на двете може да им се прецакат носачи , да им спре климатика, да гръмне някой датчик - гаранция само на новите коли има. Бравото/а е ЖТД което е основното му предимство и визията де. За сметка на това пък вози като каруца и всичко вътре хлопа и трака. От голфа нямам толкова впечатления освен, че е по стар мотор което не го прави по-лош. Питай кой ще изберат между браво ТД100 и голф3 тди 90кс. Пак ще крещят ТД100 щото е фиат питаш ли във ФВ форума ще те питат дали си луд да си купиш фиат. Изборът си е твой. Сядаш в двете коли оглеждаш и тази в която се чувстваш добре е твоята. Лично аз колкото и пъти да сядам в голф и фиат колкото и да е хубав голфа и пълен с екстри и т.н. просто вътре не се чувствам комфортно, има нещо което ме кара да се чувствам несигурен в тази кола и никога не бих си го купил. Въпреки, че например новото гоуфи на визия много ми допада с тези намръщени фарове.
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #27
                          Такааааааа.Както каза колегата в погорният пост сте о..........ли темата на момчето което изрично е написало да не пишем пишем коментари.Сега като собственик на браво бензин и на Алфа 156 JTD комонреал двигател и като ми се е налагало да сменям това онова ще кажа само следното.Колега според мен наистина важно е първо да видиш коя кола ще те кефи външно и вътрешно.На второ място Бравото JTD в никакъв случай няма да ти излезе по скъп окато подръжка.По скъпо ти излиза когато правиш ремонт в НЕфорумни сервизи както направих първият си ремонт аз на алфата в началото.Отидох при един от големите сервизи във Варна където хората не са наясно и изтръсках малко повече пари.После като се порових в алфа форума и като видях мнението за единият от форумните сервизи във Варна направо се затичах на там.Давам ти пример.В първия НЕ форумен сервиз ми смениха новите носачи които на алфата са много скъпи.Във форумния сервиз ти правят рециклаж на старите като слагат един материал който се нарича полиуретан от едно момче от Стара Загора като по този начин цената ти идва почти на половина а качеството същото защото си ремонтираш оригинален носач а сега в момента нямам гаранция новият който ще ме изкара.С една дума JTD на Фиат може да ти излезе в пъти по евтино като подръжка ако го ремонтираш в сервизите посочени във форума на Фиат или Алфа от колкото Голфа.Освен това JTD -то макар и 105 к.с. ще ти донесе много повече динамика в ускорението и малак разход, ще бъдеш различен щото всеки 2-3и кара Голф и освен това наистина ще караш по ново поколение двигател и купе.Вярно е малко друса но си е стабилна много за сметка на това.Друго какво........частите им не са скъпи и като си смениш каквото трябва са по здрави и от Голф.Сигурно ако пишеш във VW форума ще ти кажат друго но със сигурност няма две мнения, че JTD-то е по ново поколение двигател и ще имаш повече приятни емоции според мен.Колкото до чипосване и това, че голфа можел да стигне до 150 к.с. а Бравото не се съмнявам но нека по вещите да кажат.....Поздрави дано да съм ти бил полезен.
                          предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                          Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                          Коментар


                            #28
                            VW минаха на комън-рейл след 2006.Но пък на голфа е по-евтина подръжката.И двете коли са масови,в последно време фиат ги гледам през секунда по пътищата.
                            "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                            Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                            Коментар


                              #29
                              С каква сума разполагаш, че имам предвид едно Bravo 1.9 JTD Abarth optic?
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #30
                                Само пояснявам:На голф 3: 1.9 ТД (ААZ мотор) е предкамерен дизел с турбина и Бош помпа. 1.9 ТДИ (1Z мотор) е дизел с директно впръскване, турбина и интеркулер. Разхода им е сходен, около 6.5 л/100 смесено.
                                Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                                Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X