Ами естествено като всяка кола втора ръка си има забележки...вчера след като я взех забелязах че боята на бронята и багажника се разминава малко...от дясно е боядисвана почти на цяло...и има разни дреболии ама... приемам го като плюсове поне не дрънчи на кит и предполагам, че са сложили просто здрави ламарини и са ги пръснали :D вече си има и номер 9444 сега ще се впиша за малък стикер от форума и ще е белязана
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Може и бургаски зет да те направим ПП Честито ти трети фиат, със здраве да си го караш!ПП2 Стикерът ти е при мен, като се прибера в Бс, ще ти пиша ЛС! Поздрави
Така след като се сдобих най-накрая със стило реших да напиша какви са ми впечатленията от автомобила.Като за начало първите неща които НЕ ми харесаха са:1. Не се сваля седалката с облегалката надолу или повдига нагоре, а се движи само седалката.2. Запалката е сложена на най-идиотското място, а пепелника е ужасно неудобен и малък.3....няма трето...Като за следващо ще изброя нещата които ми допаднаха.1. Доста добре стегнати и удобни седалки.2. Изключителен разход. Преди два дни пътувах за София от Бургас. От там за Перник, после пак София, после пак Перник върнах се в София. Отидох в Бургас и от там отидох до Варна. От Варна отидох в Добрич и днес се върнах в Бургас. Таблото сочи 5.4л/100км. Днес от Добрич до Бургас стигнах за 2 часа (да признавам си наруших почти всички правилници за движение ама нямаше трафик и...) Казвам го защото колата е карана със доста настъпване и очаквах разход поне 6-7л/100км.3. Динамика. Мале ускорява чудесно. Нямам търпение за ремап и да видя какво ли ще е тогава. Колата ускорява повече от прилично. Сравнено с Брава ТД100 направо е изтребител, а бравата е баба Цуцулана, просто няма база за сравнение. През почти целия път от Варна до Бургас днес съм карал на 4-5-та предавка с изключения на най-острите завои. Дори и при 50км/ч на 4-та предавка колата тръгва и се наема доста прилично по баир. През целия път ме изпревари само 1 кола (Инсигниа ТУРБО). Автомобила ускорява невероятно добре за дизел 1,9.4. Стабилност. Предвид, че снощи изкачих Аксаковския баир (всички от Варна и Добрич го знаят) със 110км/ч на 5-та без да отпусна газта и без да се притесня или да усетя дори и най-малкото трепване на автомобила. Немога да коментирам стабилност. Изключително добра въпреки, че честно казано моите очаквания бяха други и все още имам едно на ум. (за доста по литкава кола.) Най-добрия тест за стабилност и беше днес по завоите на панорамния път Варна - Бургас. Колата се държа изключително добре. (ПС. Това е с нови гуми, ако някой си прави подобни тестове със скапани гуми и т.н. не отговарям за последствията)5. Удобства. Предвид глезотии като климатроник, бордови комп и т.н. немога да се оплача. Любимата ми екстра се оказа обаче нещо далеч не особено и набиващо се на очи. Просто едно удобство на радиото. Даваш газ и музиката се усилва!!! Намаляш и тя намаля. Това просто ме грабна. Представете си днес как карах по пътя Варна Бургас със хилядите си завои със надуто AC/DC и при всяко настъпване на газта музиката ме кара да настръхвам. Уникално дребно нещо, но носещо огромна наслада. Относно екстри всяко стило има повече от достатъчно глезотии. Единственото неприятно нещо е превключването на дълги светлини при което ти се изключват късите. (нещо което мисля да коригирам). Като цяло няма нищо излишно вътре като екстра. А за средния потребител като мен всичко което го има е повече от достатъчно.6. Обслужване. Цялото обслужване определено не е евтино. Масло, ролки ремъци и други глезотии, е силно препоръчително да са по-качествени, ако искате да карате автомобила дълго и безпроблемно. От това което виждам по колата се надявам да нямам проблеми с окачване. Доста е меко и приятно и ми се струва, че това ще спомогне за запазването на носачи и др подобни части които определено не обичат нашите улици и дупки.Като цяло съм изключително доволен за момента от покупката. Надявам се да навъртя много километри с колата и те да се все така приятни като тези близо 1500км през последните 2-3 дни. А дано мнението е полезно и за тези които се чудят дали да си купят стило. НЯМА КАКВО ДА СЕ ЧУДИТЕ.!! ПС. Много съм щастлив защото започнахме и реставрация на Типото
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Колега kiselo честито и от мен . Бих ти препоръчал да прочетеш моята тема по надоло УДАРИХ СТИЛОТО и да ти обърна внимание, че на сух път Стилото се държи чудесно, но на мокър и хлъзгав път ще имаш проблеми. Ударих моето със скорост не повече от 60км ,но правейки тройно разминаване и набиране на кал с десните гуми колата стана почти неуправляема и стана това което не трябваше да става. Вината си остава моя защото не отчетох, че ръми дъжд и вече внезапното спиране не става така както при сух път . Тъй че имай едно на ум. Дано не те постигне моята участ и да си я караш със здраве .Аз си купих друго Стило, но вече си имам едно на ум за стабилноста му на пътя.
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Не разбрах това:1. Не се сваля седалката с облегалката надолу или повдига нагоре, а се движи само седалката. Има механизъм отстрани на седалката като слънце? Или при теб го няма?Честито да ти е колега, колата е супер..дано да няма какво да сменяш по нея.Коцев, не съм съгласен за стабилността. Правил съм какви ли не изпълнения и не е мръднала. На мен не ми харесва чувството като се накраня в завоите, но се свиква. Направи 1 90 градусов завой с около 40 - накланя се яко, но не се хлъзга и не се вдигат гуметата от пътя.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Всъщност - да, накланя се много, но досега не съм я изтървал в завой, просто накланянето е доста усезаемо.А за 1 - има предвид, че като се вдига седалката се движи нагоре само долната част, без облегалката
Коментар