fihi написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против "присветването" с фарове?
Collapse
X
-
Нали затова сме ние, да преценяме ситуацията на 200-300 метра пред нас. Естествено когато видим в далечината камион и движещ се зад него лек автомобил и наближава изкачване, най-естествената реакция на водача на лекият автомобил би била изпреварване. И на мен ми се е случвало да настигна някой, който току що е подал мигач и е тръгнал да изпреварва някой, движещ се по-бавно от него. В този случай си вдигам крака от педала и ако ми се наложи натискам спирачка. Човекът със сигурност ме е видял, че приближавам, защото още преди да е изпреварил включва десен мигач. Какъв ще е смисъла да му святкам. Той и без друго вече е притеснен, та и аз да му досаждам с светкавици. Тъпо е и много невъзпитано! Имах един интересен случай като млад шофьор. Карам си Уното и в огледалото виждам, че зад мен се движат два автомобила. Пред мен камион и след като мреминаха насрещно движещите се, поглеждам в лявата агледало, подавам мигач и тръгвам да се изнасям. В този момент поглеждам във вътрешнато огледало и виждам, че единият автомобил го няма. Изтръпнах и в същото време чух клаксон. Оня е бил в мъртвата зона и не съм го видял. От тогава при изпреварване винаги освен в огледалата поглеждам и през рамота си, особено на магистрала.Настигал съм на магистралата и "пилотите" на марката VW. Някаква групичка от 3-4 автомобила, които изпреварваха и от лява и от дясно. Тия нищо не ги стряска! Нито светкавици, нито свирки. Намалих до 90 и се кротнах зад един голям камион и така до София. Да си чупят главите, но без мен. Веднъж, беше средата на Декември, един Ситроен ми святкаше и свиркаше. Пуснах го. След 10-тина километра се бе ударил в мантинелата, завъртял и запалил в аварийното. Що ли го пуснах, да се чувствам цял живот виновен.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Никой не ми е отговорил.......blagun написа:Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай

BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
аз само в града не светкам, няма смисъл в тия задръствания! Ноооооооооооооо напусна ли пределите на София, малиииииии, маллииииииии фарове не ми остават ......blagun написа:Никой не ми е отговорил.......blagun написа:Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай


Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
ми светим и ние, как мислиш :D на разни тъпаци дето изпреварват неадекватнона други пък които карат на дълги и всякакви подобнииначе за ченгета святкам само като са застанали на някакви смешни места, на които някой някога е сложил знак и е забравил да го махнеblagun написа:Никой не ми е отговорил.......blagun написа:Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай


Коментар
-
Леко пък ти....., ще изгориш ксенона на Купетоkosta написа:аз само в града не светкам, няма смисъл в тия задръствания! Ноооооооооооооо напусна ли пределите на София, малиииииии, маллииииииии фарове не ми остават ......blagun написа:Никой не ми е отговорил.......blagun написа:Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай



BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
mnpenchev
Понеже и аз съм попадал в такава ситуация няколко пъти, ми е интересно, има ли ред за изпреварване, или най-нахалния тръгва първи. Интересна ми е и логиката на някой, който вместо да си изчака реда да изпревари един камион, решава да изпревари колона от три и повече автомобила и камиона. Освен това вероятно попада в "мъртвата зона" на тези пред него и много възможно да стане ПТП.nikolovvd написа:Карам си Уното и в огледалото виждам, че зад мен се движат два автомобила. Пред мен камион и след като мреминаха насрещно движещите се, поглеждам в лявата агледало, подавам мигач и тръгвам да се изнасям. В този момент поглеждам във вътрешнато огледало и виждам, че единият автомобил го няма. Изтръпнах и в същото време чух клаксон. Оня е бил в мъртвата зона и не съм го видял. От тогава при изпреварване винаги освен в огледалата поглеждам и през рамота си, особено на магистрала.
Коментар
-
Скачам на клаксона, но идиота си е идиот.Резултата драскотини от предния до задния спойлер, включително вратите и калниците, но лъмарините излязоха много яки.Снимки искате ли?blagun написа:Никой не ми е отговорил.......blagun написа:Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай

Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Даnikolovvd написа:Скачам на клаксона, но идиота си е идиот.Резултата драскотини от предния до задния спойлер, включително вратите и калниците, но лъмарините излязоха много яки.Снимки искате ли?blagun написа:Никой не ми е отговорил.......blagun написа:Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай


BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
http://nikolovvd.snimka.bg/automobil...8.17954095По бурдюра се вижда къде съм се качил, за да избегна удара. Е успях! Няма изкривени ламарини, а само драскотини.http://nikolovvd.snimka.bg/automobil...954092Това е от друга гледна точка. На Опела обаче огледалото му отиде, а моето се сгъна само. :DСлучката е от Февруари 2010 година. Оня с Опела тръгнал да избегне дупка и започна да лъже и да маже пред катаджиите. Аз извадих апаратчето и направих няколко снимки, защото щом на всичките видими доказателтва лъже, какво ли ще стане ако се стигне до съд.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
За щастие бордюра е скосен и качването на него не се усеща. Освен това колата е преизчислена с 52% на огъване и 54% на усукване, защото на същото шаси се базира Ево 10, което е с 300 коня двигател.tomazo написа:хич не е добра идея това с качването по бордюри и прочие .По-добре го блъскай здраво ,направи колата тоталка каското ще покрие.А така ще потрошиш и покривиш цялата кола никога няма да стане същата .С повече гас ако блъскаш по-добре .Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Той авторът е обяснил за каква ситуация говори - някой се лепи, има място откъде да мине, но не - трябва да ти присветне, едва ли не ти дава заповед - "Махни се!" Е как да стане!? Дори и днес - карам по голям булевард, широк, 3 ленти, карам с превишена скорост около 15 %, освен това в края на отсечката между светофарите - щях да завивам наляво. Средната и дясната лента бяха свободни. Карам си, изведнъж някакъв бус се приближава с висока скорост, лепи се за мен и започва бясното светене. Еми ето на такива им тегля една наум, и с удоволствие намалявам, ако ще да бързам и аз. На всичкото отгоре - светофарът отпред беше очеизвадно, че ще светне червено, имаше брояч. Но не, оня е най-бързия на планетата, трябва да стигне пръв на светофара. И като стигне - пак чака. На конкретния бус рязкото натискане на спирачки за част от секундата му подейства ободряващо и изостана на 10-15 метра дистанция. Един ден, когато прежаля колата, някой ще ми влезе в багажника, точно такъв, дето ми свети нахално, обещавам, но ще гледам да е някой с по-скупа кола
Относно тази ситуация:Аз лично присвирвам с клаксон, защото светлините ми винаги светят, но си оставам с едно наум - че може да тръгне наистина и внезапно. Но ако тръгне, и застане в лявата лента - от там нататък стане ли нещо - вината е моя. Съответно - на този отзад. Но това е ситуация, която е различна от замисъла на темата. Както и колегата blagun зададе друга ситуация, различна от темата. В неговата ситуация съм попадал, дори бях писал за историята в раздел "Истории" - един циганин с един бял мерцедес....fihi написа:Добре де когато сте на магистралата и карате в лява лента с висока скорост и някой точно пред вас в дясната лента подаде ляв мигач КАКВО правите. Седите и чакате да излезе пред вас и се молите да успеете да намалите, за да не го ударите или още преди да е предприел маневрата му присвятвате, за да разбере, че не трябва да предприема маневрата.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар