snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв телевизор да си взема 10.2010-10.2014
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Венко:1. Субтитрите трябва да са в същата директория и да имат абсолютно същото име като на филма.2. Трябва да са в Unicode.3. Езикът за четене на субтитрите, настроен в менюто трябва да е АНГЛИЙСКИ, а не кирилица!!!!Ако искаш, да ти пратя филм със субтитри, който при мен върви, да видим при тебе дали ще тръгне?Ето как да превключиш езика и как работят субтитрите:http://www.youtube.com/watch?v=V7TvRSPJhHYЕто и тук описано подробно как става, само дето е указано грешно, че трябва да се настрои на "кирилица". Да ама не. Трябва да е на английски, поне при мен е така.Пише, че е едно и също за 4,5,6 и 7-ма серия, което значи, че и за 6606 трябва да стане.http://forum.setcombg.com/index.php?topic=48336.574
-
[i:16be324092]"From: ....................Sent: Wednesday, November 09, 2011 6:11 PMTo: ..............Subject: Cyrillic subtitles via USB port of Philips TVImportance: HighЗдравейте!Във връзка с честите запитвания на клиенти за субтитри на кирилица при пускане на файл през USB порта на телевизорите Philips, моля да имате предвид следното.За моделите завършващи на 6 (моделите от 2011 година), съществува вече възможност за пускане на субтитри на кирилица.Серии 3xx6, 4xx6 и 5xx6 би трябвало да работят със субтитри на кирилица дори без да е необходимо да се ъпгрейд-ва софтуера.След разпознаване на външната USB памет и стартиране на видео файла се натиска бутон ,,Subtitles
Коментар
-
Запали ме се главата. Това вече е свръх силите ми и се отказвам. От 15 ч. днес до сега правя само това: чета по форуми, пробвам, пробвам, пробвам. И не става. Специални благодарности на Дидо и Стелиян за опитите и желанието да помогнат, но май причината ще се окаже версията на софтуера на телевизора. Не ми се занимава сега да се мъча да я актуализирам и се отказвам. Утре отивам да връщам телевизора.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Малкият син сега добави субтитрите във филма чрез AVI ReComp. И вече има субтитри. Процедурата е около 15 минути, така че е някакво решение. Струват ми се малко дребни, поне са по-дребни в сравнение с тези, които се визуализират, когато се гледа телевизия. Дидо, при теб как са?Ще взема да си спестя ходенето до Метро и да си го ползвам със здраве
. Пък след време като излезе по-нова версия на фърмуера, може и напълно да се оправи.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Казах ви да си вземете ЛГ и да ви е мирна главата, ама - не, та не... Е, може и Самсунг де...И кво - Филипс, който си е ЛГ в друга кутия с друг софтуер...А ся стискайте палци за ъпдейти...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
В Техномаркет, Технополис (Пазарджик и Пловдив) и Метро имаше много малък избор на 32 инчови телевизори. И Филипсът просто сияеше между тях
. А по параметри си бях харесал и едно LG - 32LE 7500, но никъде го нямаха налично. А не бих купил техника без да съм я виждал как работи реално.Едит чисто хипотетичен въпрос: имам ли право, в какъв срок и по кой закон, да върна телевизора, ако просто не ми хареса, дори без да е показал дефект?
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
И аз това съм им писал ,ама....... Не слушат беYavor написа:Казах ви да си вземете ЛГ и да ви е мирна главата, ама - не, та не... Е, може и Самсунг де...И кво - Филипс, който си е ЛГ в друга кутия с друг софтуер...А ся стискайте палци за ъпдейти...
Важното е да се ползва по предназначение. Аз моя Самсунг го ползвам единствено и само за Монитор!Филми и музика гледам и слушам през ХД плеъра ,който е вързан към домашната ми мрежа, ТВ гледам през САТ Приемник.Поне за мен да гледам ХД филм с звук през ТВ-то е много ,много неприемливо, друго е когато слушаш многоканален звук със субуфер.
Коментар
-
Не знам каква е политиката на МЕТРО по този въпрос, ТЕХНОМАРКЕТ имат 3 дневен срок за връщане без въпроси, ама хич не го споменават на клиентите си - щото не им отърва.Не пречи да пробваш - измисли някаква по достоверна причина - че не пасва на мястото за което си го купил или нещо от сорта, или просто го смени за друг модел.snake написа:В Техномаркет, Технополис (Пазарджик и Пловдив) и Метро имаше много малък избор на 32 инчови телевизори. И Филипсът просто сияеше между тях
. А по параметри си бях харесал и едно LG - 32LE 7500, но никъде го нямаха налично. А не бих купил техника без да съм я виждал как работи реално.Едит чисто хипотетичен въпрос: имам ли право, в какъв срок и по кой закон, да върна телевизора, ако просто не ми хареса, дори без да е показал дефект?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Orcinus
Чисто законово право да се върнеш стока просто, защото не ти харесва, имаш само и единствено при закупена от разстояние такава (онлайн през интернет) в рамките на седем календарни дни.Отделно - стоката, закупена от Метро не попада под ЗЗП. Тъй като все пак телевизорът ти е Филипс, а се предполага, че Филипс са сключили договори с добре работещи сервизи, то ако недай Боже ти се развали телевизорът в рамките на двегодишния му гаранционен срок, ще ти го оправят бързо. Закучи ли се нещо обаче, може и 2 месеца да чакаш и нищо не можеш да направиш на Метро, защото няма до кого да пуснеш жалба. Т.е. ти пак можеш да си пуснеш жалба до КЗП, но те ще ти обяснят, че нямат законови правомощия за стоки, закупени с фактури НЕ на физически лица. Всъщност можеш да направиш нещо - да заведеш дело в съда, но това не е като жалба до КЗП и едва ли ще ти се занимава. Същото важи и за стока, закупена с фактура на фирма от някое Техно, Зора и всички други.snake написа:Едит чисто хипотетичен въпрос: имам ли право, в какъв срок и по кой закон, да върна телевизора, ако просто не ми хареса, дори без да е показал дефект?Това не е вярно всъщност. Първо, за да има такова правило (откъде ти е информацията), то трябва да бъде вътрешно-фирмено правило, защото няма закон, който може да ги задължи.А и ако помислим логично - това, ако е фирмена политика на шефовете до 3 дни да се връща без въпроси, те поради каква причина няма да си го спазват/споменават?Yavor написа:Не знам каква е политиката на МЕТРО по този въпрос, ТЕХНОМАРКЕТ имат 3 дневен срок за връщане без въпроси, ама хич не го споменават на клиентите си - щото не им отърва.
Излишно подвеждаш аудиторията и утре някой има да псува като съвсем резонно му откажат.
Коментар
-
Да ама има закон за онлайн покупките.В рамките на 7 дни може да си върнеш всяка стока закупена онлайн, защото примерно не си си я представял на живо да изглежда така.За това най-добре се харесва нещо в магазина, прибираш се и поръчваш през нета.Хем ще ти излезе по-евтино, хем после си го връщаш като стой та гледай, ако не ти хареса в случая като на снейк, без да се обясняваш много, много.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Orcinus
Е, да, де, аз нали същото съм написал.BO написа:Да ама има закон за онлайн покупките.В рамките на 7 дни може да си върнеш всяка стока закупена онлайн.
Коментар
-
След като в събота само му се ядосвах, и то за глупости, вчера пък цял ден се наслаждавах на филипса. Предава наистина кристално, а и звукът му е невероятно добър. Малко ме смущава това, че всичко, което гледам - филми, спорт и др., ми изглежда така, все едно гледам театър. Предполагам, че ще свикна.И нещо, което ми се струва не съвсем наред, но на всички телефони на Метро, на които звънях, ме увериха, че такава била практиката при тях: не ми издадоха гаранционна карта за телевизора. Казаха ми, че фактурата, на която освен телевизора гордо се мъдри и 1 бр. студен чай, е достатъчна
. А вътре в комплекта документи има гаранционна карта на Philips, която си стои непопълнена и на която изрично е записано, че е валидна само, ако е попълнена от търговеца и е неразделна част от фактурата за покупка. И на тази празна гаранционна карта дори пише да регистрирам телевизора на сайта на Philips, като не става ясно дали това е само препоръчително или е задължително.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар