jamesdavidso написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Намалете цената на дизела
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Там където законите се уважават когато си ЕВРО 5 данъка ти е в пъти по нисък. Но намалението на данъка не може да покрие разходите за ЕВРО 5 където ги правиш докато го караш.Не намесвайте кое е по мръсно/чисто, данъци...................... защото не може автомобил на 20г+ данъка да е по нисък от на един автомобил на 5г+Истината е, че си има монопол и какво значи транспортни разходиjamesdavidso написа:И какъв е проблема, че дизела е по-скъп от бензина? Дизелът е по-мръсен и вреден. Ако те задължат колата ти да отговаря на ЕВРО 5, за да я караш в града, ще се видиш в чудо.
До колкото имам спомен цената на горивата е по висока при рафинерията от колкото на 500км от нея :D Цялата работа е една шляк...
Коментар
-
Точно така е - дори да направят данъка символичен, единици ще са хората, които ще вложат пари за покриване на ЕВРО5. Масово ще си продадат дизелите. А за това, че един мой приятел с Поло на 20 години плаща около 10 лева данък, а на моята Либра с катализатор и искат 200+ лева, просто не коментирам. Тотално сбъркана история.chaveto написа:Там където законите се уважават когато си ЕВРО 5 данъка ти е в пъти по нисък. Но намалението на данъка не може да покрие разходите за ЕВРО 5 където ги правиш докато го караш. Не намесвайте кое е по мръсно/чисто, данъци...................... защото не може автомобил на 20г+ данъка да е по нисък от на един автомобил на 5гjamesdavidso написа:И какъв е проблема, че дизела е по-скъп от бензина? Дизелът е по-мръсен и вреден. Ако те задължат колата ти да отговаря на ЕВРО 5, за да я караш в града, ще се видиш в чудо.
Коментар
-
Ако полото е на газ, а либрата на нафта - пак фолцито ще замърсява по-малко.jamesdavidso написа:Точно така е - дори да направят данъка символичен, единици ще са хората, които ще вложат пари за покриване на ЕВРО5. Масово ще си продадат дизелите. А за това, че един мой приятел с Поло на 20 години плаща около 10 лева данък, а на моята Либра с катализатор и искат 200+ лева, просто не коментирам. Тотално сбъркана история.chaveto написа:Там където законите се уважават когато си ЕВРО 5 данъка ти е в пъти по нисък. Но намалението на данъка не може да покрие разходите за ЕВРО 5 където ги правиш докато го караш. Не намесвайте кое е по мръсно/чисто, данъци...................... защото не може автомобил на 20г+ данъка да е по нисък от на един автомобил на 5гjamesdavidso написа:И какъв е проблема, че дизела е по-скъп от бензина? Дизелът е по-мръсен и вреден. Ако те задължат колата ти да отговаря на ЕВРО 5, за да я караш в града, ще се видиш в чудо.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Абе като цяло трябва да намалят дизела и бензина ТОВА СА НЕРЕАЛНИ цени.1.80-2.00 лв/л това са цените които са реални !Ш*****те жалки бг. управници ни докарват до просешка тояга !Колега, този форум се чете и от дечица, нека се съобразяваме с речника. Модераторски екип на fiat-bg.org681-а - от тук започва България, 1878-а - от тук започва свободата, 1914 - от тук започва животът ни!
7:2 ( 1968г. ), когато пресата из Европа пише : "Отбора на народа победи със 7:2 отбора на властта"
Коментар
-
Не мога да разбера едно-докога колегите с бензинови двигатели ще спрат на плюят по дилеза...Факт е ,че дизела излиза по-евтин от завода,а е по-скъп за крайния потребител-АЛОГИЧНО Е не си кривете душите и разберете следния ФАКТ-от завишената цена на нафтата страдате всички-замислете се кой ползва бензин от превозвачите,инддустрията,леката промишленост!?. А кой от тях ползва нафта и ни продава по-скъпо ,за да си избие скъпата нафта?ex.Мареа ТД100
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар