Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само за седмица 1400 шофьори в София остават без книжка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Само за седмица 1400 шофьори в София остават без книжка

    Само за седмица 1400 души ще загубят своите шофьорски книжки заради нарушения. Те са били заснети от камерите на Орлов мост в София, каза Тенчо Тенев, заместник-началник на КАТ - София.Най-често водачите не спазват предимството на пешеходците или преминават на червен сигнал, съобщи БНР."Камерата, която е поставена на входа, малко преди Орлов мост, за една седмица засне 1400 нарушения за превишение на скоростта над 30 км в час.Само за една седмица на 1400 водачи ще им бъдат отнети свидетелствата за правоуправление," подчерта Тенев.Според зам.-началника на столичния КАТ младите водачи са най-големите нарушители:"Най-честите нарушения са неспазване на предимство на регулирано кръстовище, и то на пешеходци на пешеходна пътека. Основната част от пътнотранспортните нарушения са млади водачи - блъскат пешеходци, които пресичат на пешеходна пътека".dnes.bg
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    Скоро ще ви се реши проблема с големия трафик струва ми се ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
    Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

    Коментар


      #3
      kazan написа:
      Скоро ще ви се реши проблема с големия трафик струва ми се ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
      Поне още три пъти по толкова трябва да загубят книжките си за да се почувства върху трафика. :D За минаване с 30 км над разрешението или за минаване на червено разбирам да се вземе книжката, обаче за пешеходците -не.Все пак това май не е нарушение чак за отнемане на книжката, а по-скоро при него се налага само акт.
      Виж бейби не сме глупаци,
      ние сме отбор от здравеняци.
      Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
      така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
      http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

      Коментар


        #4
        За шофьорите разбрах. А какви ще са наказанията за пешеходците- нарушители
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #5
          Странното е, че дълго време преди ограничението 50km/h имаше ограничение 80km/h и трябваше, или да имаш орлов поглед, или да успееш за 200 метра да намалиш скоростта от 80 на 50, защото като гледам, как е насочена камерата активната линия на която снима е на 20-30 метра след знака. От десетина дни се появи знак с ограничение 60km/h преди това от 50...А иначе четох за камера, която откакто е сложена е докарала над един милион лева в бюджета, но не можело да се заделят 25 000 евро за закупуването и. Фирмата производител, която я предоставила за временно ползване щяла да си я прибере...
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Всеки път като стане дума за камерите, аз питам едно и също. Има ли някъде нормативен документ за ползването им и за налагането на наказания. Минават ли някакви проверки, с какъв уред отчитат скоростта, одобрен ли е от някоя измервателна лаборатория, кой следи дали са изправни и т.н. Или всичко е на доверието ... на полицаите
            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

            Коментар


              #7
              За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта проста формула. Камерата е със супер резолюция и снима много обекти едновременно и в различни посоки. Няма измъкване. Друг е въпроса с определянето на водача защото когато камерата снима колата отзад тогава водача не се вижда. Мой приятел има такъв проблем. Когато отиде в КАТ да посочи кой е водача оттам го заплашиха със съд, че лъже и не му разгледаха възражението. За което ги съди (резултат в края на месеца). За другите градове не знам, но във Варна камерите които сложиха по кръстовищата за сега не работят, работят само малките камерки по стълбовете които не отчитат скорост а само наблюдават. Единствените работещи камери в момента са на изхода до Пикадили парк и посока Добрич в Аксаково.
              Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

              Коментар


                #8
                kazan написа:
                За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта проста формула....
                Така е, но не само! Цитираната в статията камера излъчва сигнали на К/Ка банд така, че варианти много! :D
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladim - знам, че се занимаваш с подо6на дейност, ама 25000$ не са ли малко множко за една такава камера?В един епизод на "Ловци на митове", където искаха да проверят над каква скорост снимката ще е размазана, снимаха со6икновен DSLR и полицая каза, че използват такива камери (може и не навсякъде, знам ли, може и да лъжат, може всичко, затова питам)kazan "За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта Smile проста формула."Това, честно, не го раз6рах. Не е ли достатъчно радарът да ти определи скоростта?И как системата раз6ира колко е изминатото разстояние възоснова на снимки?
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #10
                    dobrujanetza написа:
                    За шофьорите разбрах. А какви ще са наказанията за пешеходците- нарушители
                    И аз искам да попитам този въпрос ? Защо не сложат камери да снимат пешеходците как пресичат без да се оглеждат въобще и без да има пешеходна пътека ? Защо пресичат големи булеварди където няма пешеходна пътека,а има подлез ? Що не снимат пияните дето пресичат на метър пред колата ?
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                    Коментар


                      #11
                      Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.

                      Коментар


                        #12
                        ls1 написа:
                        Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.
                        всички са длъжни еднакво да спазват правилата

                        Коментар


                          #13
                          ls1 написа:
                          Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.
                          Абсолютно не съм съгласен ! Да,трябва шофъорите да се съобразяват с пешеходците,ама и те малко внимание да обръщат бе ! Как може без да няма пътека да си минава като пич без да се огледа ? После като ми се качи на предния капак,аз съм бил виновен,че не съм преценил ква трябва да е скоростта.Ай сиктир.Има пешеходни пътеки,има подлези ! Да си минават по тях.Не на майка си в г**а !
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                          Коментар


                            #14
                            ls1 написа:
                            Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.
                            Ти остъй, брато! Инвалид с патерици, без крак - това на зебра. Изобщо все едно не са го видяли. Еми България - какво да говорим. Аз съм следващата кола от колоната и спирам да пресече човека. Оня не вярва и ме гледа дали не се будалкам и да го бутна докато пресича. Пак го подканям да си пресече, а оня с емела зад мен свири вече - закъснява ръйш ли!

                            Коментар


                              #15
                              Принко, ти не разбираш. НЯМА пешеходни пътеки. НЯМА и подлези. Каква пешеходна пътека е ако никой не спира на нея? Ако пешеходеца ЗНАЕ че ще му спрат при най-малкото му намерение да пресече - ще иде на пешеходната пътека. Като знае че все тая - ще си пресича къде да е. Подлезите са пълна смрад, вътре си е жива болест, урина, фекалии, неосветено. Ти искаш аз като пешеходец да ти обръщам внимание, обаче не за да правим заедно безопасно движение, а за да може като ти ОБЪРНА ВНИМАНИЕ - да не ти се пречкам. И на пешеходна пътека, и навсякъде. Искаш аз да те виждам и да се пазя от теб, защото това ще свали от теб работата ти да ме виждаш и да се съобразяваш с мен. В Румъния всички пресичат като свещени крави. В Букурещ, АДСКИ натоварено движение - светне ли зелено можеш да си затвориш очите и да пресечеш. Тука как е на десен завой? ’Един мина - и аз ще мина’ мисли следващия шофьор и така до безкрай. А пешеходеца трябва да изчака червеното че да се стрелне преди другите коли да са пресекли кръстовището и да дойдат до неговата пешеходна пътека. В Румъния при най-малкото съмнение за пресичащ човек на главен път в село се СПИРА на пешеходната пътека. Кажи ми, ама честно, тука в същата ситуация спира ли някой? Пешеходеца в България на главен път минаващ през село изчаква ВСИЧКИ и тогава пресича. Единствено има някаква минимална толерантност към децата, обаче, забележи, не защото така трябва, а защото знаеш че е дете и не го знаеш накъде ще се стрелне, та си вързваш гащите. От по възрастните пешеходци се очаква обаче да си знаят мястото и да не се пречкат.

                              Коментар

                              Working...
                              X