B204,B205,B202,B234,B235 във всичките им разновидности ще ме светнеш ли кой ги е измислил от чертожната дъска? Да съм се опитвал да убедя някой да си продаде Фиата и да си купи Сааб? А да твърдиш, че Сааб нямат идентичност...ти сигурен ли си, че не говориш за Сеат?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво мислите за сааб ?
Collapse
X
-
Venioid написа:Нищо не мисля за СААБ. Избягвам дори да си помисля да мисля за СААБ. Марка която за цялата си история няма нито един собствен автомобилен двигател не ме впечатлява с нищо. Но докато има хора да вярват че е много модерно да се пали с ключ в ръчната - ще се продават.Последно как се пали? С ключ монтиран в ръчната ? Или със самата ръчна? Или просто е някъде около нея (жокерче).Venioid написа:На мен пък като клиент ми пука дали ще си взема Опел Инсигния за 45 000 лв или ще се "метна" на ултра-здравия Сааб 9-5 за 60 000, само щото се пали с ръчната. Щото други разлики май няма...Освен вече изброените двигатели да ми кажеш този концепт кой им го е "рисувал" :http://www.youtube.com/watch?v=oxR-3Un6WkUОтносно двигателите, да ти споделя нещо, което най-вероятно не знаеш. Когато се заговори за закриване на марката миналата година, след като се оттегли Koenigsegg от сделката от GM обявиха, че ако се стигне до тази стъпка, ако не се намери купувач единственото звено от фирмата, което ще остане работещо е това което се занимава с двигателите.Изводите си ги вади сам.Между другото те и Koenigsegg по твоята логика нямат техен двигател ама до преди да излезе Бугатито държаха рекорда за най-бърза серийна кола и от VW ги биха с мотор с двойно повече цилинтри и турбини..... като не се знае колко ще им утрае рекордчето...Venioid написа:Аз казах. И продължавам да го твърдя - СААБ нямат нито един собствен автомобилен двигател! Ползват готови агрегати или модифицират съществуващи такива, но нямат двигател от "чертожната дъска". Много голяма марка, няма що. Автора на темата поиска мнения за марката и ги получи. Ако някой не е разбрал моето мнение - грозни коли с чужди двигатели и никаква идентичност. Естествено някои ги харесват, но незнайно защо си ги хвалят в собствения форум, а не обикалят по фиатските форуми да вкарват заблудени фиатаджии в правата вяра. Радвай се на колата си и ни остави да си търкаляме нашите. Благоденствие и дълголетие ти желая.
Коментар
-
А аз само едно не разбрах, този двигател е 5 цилиндров 1,6 л. и от него са извадили 220 к.с. и въртящ момент като на двулитров дизелов двигател, ами защо не са го вкарали в произовдство направо е щял да избие рибата, мулти еърите на Фиат разработка от 2007г. ряпа да ядат ??! Ясно е, че на хартия и баба знае магии, ама на практика?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
да се намеся и аз Преди доста години някъде 97 година Чичо ми имаше сааб 93Супер уникална кола с климатик вграден телефон като на S класа, бензин 185 коня с турбо като я настъпи ми ставаше лошо но нормално е за 6 сек вдига 100 км. ако не се лъжа беше 2 литрова.просто ми остана в сърцето като марка само впечатления имам от тази колаСупер марка е много як луксозен шведски самолет
КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
GM EV1. Има едно филмче Who Killed The Electric Car? - там е обяснено много за тази революционна кола.vital написа:За кой модел говориш???PUNTO JTD написа:GM иззеха и унищожиха всички борйки от собствения си електромобил до 2004г, защото беше твърде добър.Saab 9-3s 2.0 16v TURBO
Fiat Punto 1.9 JTD
Коментар
-
Да се включа с пресни впечатления от Сааб 9-3 кабрио 1.9дизел(да на Фиат
).За 2седмици съм минал около 2300км. През повечето от км съм карал в дъжд с две предни зимни гуми. Включително ме хванаха най-големите порои, абсолютно никакво притеснение. Според мен няма по-удобно място за стартера, абсолютно перфектно. Преди да опитам Night Panel-а мислех, че е някакво тъпа, безсмислена ексра, обаче всъщност се оказа страшно приятно. Концентрираш се единствено върху шофирането
Само съм малко разочарован от разхода - под 8 много трудно може да падне, вярно че не съм се много ограничавал, ама...
Коментар
-
Ако си си купил Сааб, се обади да те черпяvital написа:Да се включа с пресни впечатления от Сааб 9-3 кабрио 1.9дизел(да на Фиат
).За 2седмици съм минал около 2300км. През повечето от км съм карал в дъжд с две предни зимни гуми. Включително ме хванаха най-големите порои, абсолютно никакво притеснение. Според мен няма по-удобно място за стартера, абсолютно перфектно. Преди да опитам Night Panel-а мислех, че е някакво тъпа, безсмислена ексра, обаче всъщност се оказа страшно приятно. Концентрираш се единствено върху шофирането
Само съм малко разочарован от разхода - под 8 много трудно може да падне, вярно че не съм се много ограничавал, ама...
Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Това е едно доста несериозно твърдение.Филмчета съм гледал всякакви, включително и че американците сами са си съборили СТЦ или пък че не са ходили на Луната.Пускането на ЕV1 е било експеримент, и всички, които са взели такива коли ПОД НАЕМ, са знаели предварително, че след 3 години ще трябва да ги върнат. Това е било записано предварително в договора им.Ако американското правителство под една или друга форма има интерес да не се развиват електрическите коли, щяха да спрат всички такива коли, а не само тези на ГМ. Тесла Моторс по същото време развива успешно своите електромобили, които са огромен хит днес дори в Европа. На всичко отгоре, американското правителство дава безвъзмездна помощ под формата на данъчен кредит в размер на 20.000 USD на желаещите да закупят такъв електромобил.PUNTO JTD написа:Чичо Сам не дава, точно по същата логика GM иззеха и унищожиха всички борйки от собствения си електромобил до 2004г, защото беше твърде добър.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар