Сааб е отличен автомобил,не съм карал но съм се возил на Сааб.Качеството на автомобила е стархотно,а относно Волво имах удоволствито да карам многократно S60 2.4 D-5 но след като почина баща ми майка ми се принуди да го продаде,нямаше кой да му плаща данъка.Исках да го задържа но със малко дете и мижава заплата нямаше как да стане.Шведското качество е супер,ако имам финансовата възможност веднага бих си взел или Сааб или Волво.Това че Волво са ги взели китайци не значи че няма да е качествено,имам приятел който на годината ходи по 3-4 пъти до Китай за стока,и от него знам че за България и други подобни държави качеството е едно,за белите страни като Германия,Англия,Испания и др... съвсем друго.Така че едва ли ще правят Волво некачествено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво мислите за сааб ?
Collapse
X
-
На мен пък като клиент ми пука дали ще си взема Опел Инсигния за 45 000 лв или ще се "метна" на ултра-здравия Сааб 9-5 за 60 000, само щото се пали с ръчната. Щото други разлики май няма...Lane Staley написа:Пука му на клента, че битурбото на СААБ е на ФИАТ - за него е все тая, иска мощен, икономичен и надежден двигател за луксозния си, леко грозноват, но добре сглобен СААБ.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Явно имаш фиксация към ключа на ръчната. А всеки си има вкус - аз не харесвам Инсигния. И да всъщност СААБ не е в класа на Инсигния, поне имиджово - както БМВ 1ва серия не е в класа на Браво.Venioid написа:На мен пък като клиент ми пука дали ще си взема Опел Инсигния за 45 000 лв или ще се "метна" на ултра-здравия Сааб 9-5 за 60 000, само щото се пали с ръчната. Щото други разлики май няма...Lane Staley написа:Пука му на клента, че битурбото на СААБ е на ФИАТ - за него е все тая, иска мощен, икономичен и надежден двигател за луксозния си, леко грозноват, но добре сглобен СААБ.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Кое в кой клас не е, като е една и съща кола с различни ламарини? Аз също не харесвам Инсигния, още по-малко Сааб, ако и да е едно и същоLane Staley написа:Явно имаш фиксация към ключа на ръчната. А всеки си има вкус - аз не харесвам Инсигния. И да всъщност СААБ не е в класа на Инсигния, поне имиджово - както БМВ 1ва серия не е в класа на Браво.
. И да, ключа ме дразни, въпреки че е сложен там за безопастност.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Нещо по отношение на прословутите самолетни двигатели, които СААБ произвеждат. Ами те не са собствени техни разработки. Влагат се двигатели на световните производители - вграждат или произвеждат по лиценз Rolls Royce, доработват Pratt &Whitney или асемблират General Electric. Има и много други варианти, тъй като компанията не е от вчера, води началото си от 1937 година.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Що бе колеги, какво не и харсвате на Инсигнията? Аз пък я харесвам, какво като е ОПЕЛ.СААБ също ги харесвам и искам да ви кажа че ако мога да си го позволя, бих си взел един СААБ 9000 да си го чопля и да си го имам, не за ежедневно каране, ами като класика. 9-5 също е много добра кола.Venioid написа:Кое в кой клас не е, като е една и съща кола с различни ламарини? Аз също не харесвам Инсигния, още по-малко Сааб, ако и да е едно и същоLane Staley написа:Явно имаш фиксация към ключа на ръчната. А всеки си има вкус - аз не харесвам Инсигния. И да всъщност СААБ не е в класа на Инсигния, поне имиджово - както БМВ 1ва серия не е в класа на Браво.
. И да, ключа ме дразни, въпреки че е сложен там за безопастност.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Някак не ми допада - опитали са се да направят дизайн, донякъде сполучлив, но просто не ме грабва. Аз лично харесвам изчистеният дизайн и от тази гледна точка и интериорът не ми харесва.Yavor написа:Що бе колеги, какво не и харсвате на Инсигнията? Аз пък я харесвам, какво като е ОПЕЛ.СААБ също ги харесвам и искам да ви кажа че ако мога да си го позволя, бих си взел един СААБ 9000 да си го чопля и да си го имам, не за ежедневно каране, ами като класика. 9-5 също е много добра кола.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
На мен също ми харесват тея 9-3 след 2003г , има нещо в тяхIchkin написа:На мен пък ми харесват 9-3 ката ... примерно 99та, но кабрио ... И също пак 9-3ката по-новата примерно 2003та седанче ... И двете за мен като им погледна цените ... абе май наистина си заслужават !
http://www.mobile.bg/11256382106152884 Въпреки , че не знам нищо относно тях
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Колега само да вметна че сглобката на Сааба е с мноого по качествена от опела и по нашите пътища ще изкара повечкоVenioid написа:На мен пък като клиент ми пука дали ще си взема Опел Инсигния за 45 000 лв или ще се "метна" на ултра-здравия Сааб 9-5 за 60 000, само щото се пали с ръчната. Щото други разлики май няма...Lane Staley написа:Пука му на клента, че битурбото на СААБ е на ФИАТ - за него е все тая, иска мощен, икономичен и надежден двигател за луксозния си, леко грозноват, но добре сглобен СААБ.ланчия либра 2.4 jtd 150к 2005 г--учебна
Коментар
-
Особено по нашите... пътища, дето е дупка-дупка-дупка-път...Хайде моля те, не се вкарвай в излишно филмиране - металознанието не е "шведско" атворско право. Колкото и здраво да е направено - ще се счупи. Лошото е, че щото е SAAB - цената после е х4.5 нормалната...ivanvanko написа:Колега само да вметна че сглобката на Сааба е с мноого по качествена от опела и по нашите пътища ще изкара повечкоSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Има я...един комън рейл второ поколение... мултиджетRoMeO_156_GTA написа:На мен също ми харесват тея 9-3 след 2003г , има нещо в тях
http://www.mobile.bg/11256382106152884
Иначе са красиви, спор няма, признавам!
Коментар
-
Ето ме и мен. Мисля, че е редно да се обадя и аз, защото не знам колко от хората, изказали се по темата някога са притежавали, карали, поддържали Сааб.Тук преди време беше писал колега, който има Пунто, има и СААБ. Най-много ми направи впечатление изказването му, че поддръжката им е еднаква - еднакво скъпа или еднакво евтина, зависи от гледната точка.Ами много грешно си го представяш колега-и двете коли всеки ден обикаляха Пловдив, а всяко извънградско се падаше на Сааба, заради по-високият комфорт и значително по-безопасните изпреварвания.Това за поддръжката на Пунто и Сааб, аз си го представям по следния начин: човека взима душата на Пунто-то в града, а със Сааб-а ходи веднъж годишно на море и до някои роднини в друг град. И после: Те италианките много се чупят, а шведската машина е много здрава.Еми добре, аз още чакам мойте да станат за смяна - на 170 000км "в България".Когато казах, че поддръжката на двете коли ми излиза еднаква - имах в предвид еднаква. През 5те години, през които карах Пунтото списъка със сменени неща беше малко по-дълъг отколкото този на Сааба за същия период. Една смяна на всички консумативи на пунтото последно ми струваше 1200лв. Последната такава на Сааба ми струваше 700лв. За една и съща възраст и наполовина по-малко километри на Фиата се наложи смяна на амортисьори и реглаж на предницата, Сааба в момента е на 170 000км и по окачването не е пипано НИЩО, а колата е карана само в България, а в началото и като полу-служебна (нали се сещате тези коли колко внимателно се карат?).Да се изрека и за двигателите малко:Кой ви е казал, че Сааб нямат собствени двигатели? Чичото на съседа, дето в казармата познавал един дето дядо му...??? Единствено дизелите не са Саабски (Опел, Исузу, Фиат Груп). Сааб не били марка, щот ползвали на Фиат дизелите - еми ОК, то тогава и Buggati не е марка, щот ползва VAG двигател???Някой нещо засегна и здравината на колите - няма да го коментирам, само ще ви дам един линк, който има време - нека го погледне. http://www.saabnet.com/tsn/ssl/Нека който има време и мерак да научи поне малко за Сааб, вместо да вярва на форумни писаници от хора, които в общия случай си нямат и понятие от Сааб, да погледне този линк - http://www.saab-club.com/forum/viewt...hp?f=33&t=1840 . Съжалявам за дългия пост, но нямаше как да не се изкажа като шофьор на Сааб и като бивш такъв на Фиат. В заключение ще кажа, че няма отново да си купя Фиат (освен ако обстоятелствата не ме принудят), но винаги ще имам Сааб в гаража (отново, ако обстоятелствата не ми попречат).Последно смених тампон на носач 15лв.+10 работа,с оприналми носачи съм на 70хил. в България.Saab 9-3s 2.0 16v TURBO
Fiat Punto 1.9 JTD
Коментар
-
[quote="PUNTO JTD"]Аз казах. И продължавам да го твърдя - СААБ нямат нито един собствен автомобилен двигател! Ползват готови агрегати или модифицират съществуващи такива, но нямат двигател от "чертожната дъска". Много голяма марка, няма що. Автора на темата поиска мнения за марката и ги получи. Ако някой не е разбрал моето мнение - грозни коли с чужди двигатели и никаква идентичност. Естествено някои ги харесват, но незнайно защо си ги хвалят в собствения форум, а не обикалят по фиатските форуми да вкарват заблудени фиатаджии в правата вяра. Радвай се на колата си и ни остави да си търкаляме нашите. Благоденствие и дълголетие ти желая.Да се изрека и за двигателите малко:Кой ви е казал, че Сааб нямат собствени двигатели? Чичото на съседа, дето в казармата познавал един дето дядо му...??? Единствено дизелите не са Саабски (Опел, Исузу, Фиат Груп). Сааб не били марка, щот ползвали на Фиат дизелите - еми ОК, то тогава и Buggati не е марка, щот ползва VAG двигател???Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар