Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как работят тахографите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Malone написа:
    Ама как ’ше се глобяваме, как ’ше се глобяваме ...Че май техните [на ДАИ] глоби първи стигнаха европейските размери.Трудно ми е да приема, че е редно да има възможност на пътя да има посредствен шофьор, управляващ над 20 тона, че да е и недоспал.
    Колега , какво е общото с твоя отговор и въпроса който е зададен? Забелязвам че навсякъде добавяш отпечатъците си

    Коментар


      #17
      По шайбата се пише постоянно, дори и камиона да е спрял. Така се отчита почивката на шофьора.Кара максимум 4.5 часа и следва почивка от 1 час. След това кара пак максимум 4.5 часа и повече за денонощието не може да кара - по принцип. Не трябва да вади и шайбата до като не минат часовете до слагането на новата. Например в 6 сутринта е тръгнал и в 6 сутринта на другият ден трябва да извади шайбата.Всеки трябва да си пази шайбите 30 дни назад - при проверка ги гледат шайбите.Malone - да има възможност да се "спре" тахографа. Пък той може да си пие до 2 сутринта и да тръгне в 6, като си е спазил времето за почивка по шайба и пак да не е доспал.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар

      Working...
      X