Пунтото не ми харесва
колеги за ремонтите да кажете нещо като цени подръжката обслужването как е защото това също е важен фактор
един приятел продава италиански части 2ра ръка казах му за бравата и отговори да бягам от нея предницата и се чупила лесно проблеми създавала и таива неща
верно ли е това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT bravo JTD или TDI
Collapse
X
-
Re: FIAT bravo JTD или TDI
182b9.000 има такива във форума.Каталозите ги мятай в трета глухаventsi79 написа:Колеги, това JTD 100 що за чудо е? На калника пише ли JTD 100 или не? До сега не бях чувал да има такъв двигател.И последен въпрос, има ли във форума човек с въпросният двигател, и ако е да, може ли да напише номер на двигателя, защото по каталози не го намирам!Princo написа:JTD ! Ама да е JTD 100.Малкия данък,турбинка с променлива геометрия.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Каско, колега КАСКО...hov написа:мерси колеги ще потърся и в търсачката мерси и на отзовалите се
това ще рече ЖТД 100 коня така ли не ги чаткам многоtyson написа:И търси JTD 100
Тurbodieselcomby за цетката в града просто много внимавам да не я ужуля или мене да не ме ужулят и се ядосвам послеMB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
...намерих я случайно преди 16 месеца. След малко каране се оказа, че колата не беше в цветущо здраве, ама я излекувахме. Та ако питаш мен - не се подлъгвай само по малкия данък ( като мен ). Оглеждай се за нещо читаво ( то какво ли е сигурно ), но иначе съм много доволен, като вървеж, разход и прочие. Не ми се е налагало да сменям, но пак тук от форума разбрах, че дебитомерите на ЖТД 100 са доста по-скъпи от тези на ЖТД 105. Ангренажния комплект ( ремъци, ролки и т.н) също са по-скъпи от тези на ЖТД 105 с около 60-70 лева. За техническите предимства на ЖТД 100 пред ЖТД 105 ( ако има такива ) - нищо не мога да кажа. Оня ден с приятел обиколихме почти всички автокъщи в Бургас - жтд 100 не видяхме, но ми направи впечатление, че имаше Пунтовци с ЖТД мотори и държаха много по-висока цена от Браво/а, МареаAirfan написа:ntodorov е с Брава JTD100.
Желая ти късмет при избора.Двигателя е 182В9000. Тези коли се произвеждат около 1 година.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Това би ли ми го обяснил, че нещо не можах да схвана... ?tyson написа:...Много по-сигурен е от ТД мотора...
Ако имаш повечко пари търси JTD мотор. По-безшумен е и с по-малък разход на гориво. А иначе и двата мотора са добри и издържливи стига разбира се да не попаднеш на сдухана пръчка...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
http://www.google.com/cse?cx=009717353265286543453%3Aqj2pobmulf8&ie=wind ows-1251&q=JTD+%EF%F0%E5%E3%F0%FF&sa=%D2%FA%F0%F1%E5%E D%E5&siteurl=forum.fiat-bg.org%2Fsearch.php%3Fmode%3Dresultsemzo написа:Aз вместо него .....JTD не съм чул/чел/видял да има прегрял.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Така. Също ще има и хора изказващи се крайно за неща притежавани от другите! Излезе, че една ли не TD е ненадежден мотор, което е смешно твърдение имайки пред вид конструкцията и разликата с JTD, която е основно в горивната система. Относно линка-опровергава твоето твърдение. А иначе, ако си забелязал и аз препоръчвам JTD и ще добавя също така, че това все пак е и по-модерен мотор.emzo написа:Хубав линк, дълъг и безполезен.Ама винаги ще е така, докато има хора хвалещи своето и казващи на черното бяло и обратното.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
...тогава разликата е само в цената. Категорично - купих моя комплект с около 50 лева по-скъп от този за ЖТД 105. Оги ако си убеден, че е така при следващата смяна ще си купя комплект за ЖТД 105. Демпферната ми шайба излезе, като тази за ТД 100, но категорично не е същата, като за ЖТД 105. Обслужващия ми ремък според двигател и версията му (каталог на Дейко) излезе 1795 мм. Мисля, че за ЖТД 105 се различаваше ( пак по този каталог).Тези разлики може и да са несъществени, но са "аргумент" за по-висока цена сигурно, защото е ЖТД 100...ogi28b написа:Това категорично не е вярно ! Има разлика само в един БОЛТ, и то при пистовия ремък. Разликата е че болта е по-дълъг с 10 мм.ntodorov написа:Ангренажния комплект ( ремъци, ролки и т.н) също са по-скъпи от тези на ЖТД 105 с около 60-70 лева.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
O аз не го отричам, просто към днешна дата закупуването на ТД не е оправдано.Но едва ли не излиза, че проблемите в ТД, при JTD са отстранени, за сметка на други .... хаха.п.с. като човек усетил разликата между Евро2 и Евро3 мАторите, бих се изказал така:Към днешна дата, закупуването на JTD105 не е оправдано.Тука много народ ще ме оплюят, но освен малко-скъпата поддръжка, другото са само предимства.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар