Когато запаля колата си през зимата,винаги изчаквам около 2-3 мин. да позагрее и след като тръгна си я карам на втора бавно около 2-3 мин. докато дигне малко градуса.
Все пак тия ламарини сме ги взели на нас да слугуват, а не ние на тях... та... ако тръгвам сам - паля, изчаквам 20-30 сек до минута докато се наместя, да си пусна музичка и тръгвам, но карам спокойно без резачки и форсажи докато не загрее добре. Ако трябва да чистя сняг или лед - паля и чистя. Ако ще возя семейството - слизам малко по-рано, за да поработи малко и да тръгне по-бързо парното. Определено не я чакам да загрее, за да тръгна - вижда ми се загубено време и безсмислено като цяло.
Пък аз мойта - не. Заливам с 1 литър бенз и после й драсвам клечката :D Като стигна до палене с ключа вече е отлично размразена Сега в студа, ако успея, пръво влизам, после паля, а след това излизам да стържа и чистя. После поразкършвам одървените чистачки и пак влизам. Насочвам част от въздушната струя да духа към стъклото за да го поразмрази и да мога да го отворя по-късно, когато реша да пуша. Включвам радиото, вадя си цигарите и съзерцавам съседа известно време докато хаби акумулатора на своя Пасат в напразни опити да го запали. АКо не успее да го запали в продължение на 5 минути, тръгвам Минавам 1 метър и бия панически спирачки за да избегна катастрофа с друг съсед, който е успял вече да тръгне в 7 часа, на тъмно, без фарове. Надувам клаксона, напсувам го, па чак тогава вече потеглям в нормално (изнервено) състояние на духа. Абе около 10 минути й давам да поработи на място, все пак е студено...
She was only a whisky maker but he loved her still.
Паля колата, преди това предвидливо съм си смъкнал 1 кафе от удома :D , влизам в колата пускам мощната музика и паля фигарата :D .След 15-20 мин. махъм остатъците от лед и газзззз
По принцип лятото я чакам най-много 1 мин. и тръгвам. В сегашните условия, ако не ми е заледено стъклото я чакам 2-3 мин., ако е заледено докато размразя и т.н.отиват 15 мин. и тогава тръгвам.
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
При положителни температури не я чакам повече от 5-10 секунди, просто докато се огледам.Сега чакам, колкото да мога да виждам през стъклата, ако е нужно малко да се размрази.Бензинова е все пак колата, не мисля, че е от особено значение колко ще е загряла като тръгва.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::. www.cyxap.com
Лятото не съм я карал, обаче ще я чакам 1-2 минути.Сега зимата, паля, ако има нужда да се чисти, чистя. Ако ли не чакам поне 10-ина минутки, пуша една цигара. Тръгвам, и бавничко, до 2000 оборота, докато не загрее.Вчера, и днес сутринта, подгрявах на два пъти за да запали, иначе се мъчи.П.П. Много ме нервира студеният волан. Мисля някакви хубави ръкавички, за каране, да си взема.
Качвам се сутрин в колата, давам контакт, превключвам късите светлини 2-3 пъти по 2-3 секунди, след това стартирам двигателя. Пускам порното на 1 да духа в краката и излизам да чистя сняг и лед, което продължава около 2-5 минути. Ако няма сняг и лед чакам 20-40-60 секунди и потеглям.
Качвам се в колата,стартирам двигателя,чакам около 5-6мин. След това тръгвам на оборот и започвам да менкам скоростите да се раздвижи маслото в скоростната кутия.
FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!
Eeee, Ганчо ме е изпреварил! И аз като него си паля колата - поливам обилно с бензин и драсвам клечката. После клошарите от квартала имат поне за половин час топлинка на аванта.
"Не търсете възмездие.Рано или късно всеки плаща."
Ванга
Зимно време я чакам докато се размразят стъклата, иначе паля, пускам музика, опасвам коланите и тръгвам. Днес например ми се наложи с чук да разбивам ледените буци зад колата "произведени’’ от снегорините...Та същите тези снегорини бяха почистили добре пътя през ноща, но замръза беше сковал избутаните от тях снежните буци в "камъни" и на практика устроиха "капан" на моята и поне още 30 коли. Днес тази операция ми отне 25 мин. в, които колата работеше в режим "бързо размразяване" ( много съм доволен от тази бъзикня). Когато влезнах в колата ледът се смъкваше от стъклата, топлото вече очакваше щерката и жена ми, а двигателят мъркаше като котарак.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар