То е ясно,че в лупите ще е проблемът - сега са стари ако са нови ще се окаже, че са ментета,страшна работа.Сериозно ли вярваш,че DC баласт свети колко AC?Инъче са DC,светлината, на който ще трепери и ще се променя постоянно наистина ще трябва доста прецизна апаратура.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за ксенон
Collapse
X
-
Не искам да споря карайте си с ксенона от 25 лева, мислете си там ,че свети нещо, сложете си 16 000 келвина ,светете на 3тия етаж, само си купете голф или бмв , да не е италианска кола.П.С. Кашкая ако е без лупа ще светне повече.Като се наканиш да ги сравняваш заповядай.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Колега, благодаря за отговора.А защо да не сложа 55 вата ?niko09 написа:Сложи си 4300 на лупата, кола с ксенон от завода няма с 5000 или с 6000, така че всичко останало е съчинение.Вземи си 35 в ,разбира се АС.И ако крушката ти е Н7, потърси си с метална основа.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Тойотата е с адаптивен биксенон, не става за мерене.На Мареата ми е китайски ксенон, купуван 2009 година от Китай за 20 лв комплекта. Преди няколко месеца с този ксенон си продадох колата на човек от форума и ако той реши да пише тук, да сподели свети ли или не. Преди да я продам светеше перфектно, с уговорката, че съм рециклирал рефлекторите през 2009 преди да сложа ксенона в Евертлак.Никога не ми е примигвала крушка, нито са ми правили проблем баластите. Разликата в осветеността е огромна, стига да не го избумкате с 12 000К, тогава наистина няма да има разлика. Истината е 4300К каквото и да ви разправят другите...
Не е като да няма разлика. На горната снимка съм с 6000К китайски ксенон, на долната съм с Осрам Найт Брейкър и в двата случая с рециклирани рефлектори.
Коментар
-
Моите наблюдения са същите като на Airfan. Рециклирани фарове в евертлак, първо ги пробвах с обикновени крушки, и след това сложих ксенона. Нищо общо няма. Жалко че нямам снимки. Също има разлика между стари рефлекторни не пипани, и рециклирани с лупи. И двата с обикновена крушка. Разликата между ксенон и крушка на рециклиран фар, е по-голяма, от крушка на нерециклиран и рециклиран фар.
Коментар
-
Имам ксенон с ДЦ баласт на Н1, работил сигурно над 2 години. Демек не и с нови крушки.Предлагам ти да дойдеш, да го сложим на твоята кола, ще донеса и уред за измерване на светлината.След теста пишеш резултатите и се извиняваш 3 пъти на всички и не пишеш 1 месец във форума.Навит ли си?niko09 написа:То е ясно,че в лупите ще е проблемът - сега са стари ако са нови ще се окаже, че са ментета,страшна работа.Сериозно ли вярваш,че DC баласт свети колко AC?Инъче са DC,светлината, на който ще трепери и ще се променя постоянно наистина ще трябва доста прецизна апаратура.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Защото не светят по-силно и няма смисъл - 35W стандартно ги продават навсякъде.И не си взимай слим баласти, защото до сега един читав не съм видял. Вземи си с нормален дебел баласт.vgeorgiev написа:Пак да питам аз за 55 вата.... Така и така мисля да слагам релета на късите светлини и късите да са захранени директно от акумулатора през реле. Защо да не сложа 55 вата ?
Коментар
-
КО? Аз на моята кола не съм се циганил да си сложа ДЦ и никога няма да си сложа, така че освен да ти се извиня от сега..Трябва и теб ли да те питам , на фона на самочувствието си твърдиш ли,че DC свети по добре от АС и сигурен ли си,че системата ти на 2 години е DC, щото ако гледаш лепенки.....Кое ще си сложиш на колата? И кое e DC айде сега да ви видим специалистите?BO написа:Имам ксенон с ДЦ баласт на Н1, работил сигурно над 2 години. Демек не и с нови крушки.Предлагам ти да дойдеш, да го сложим на твоята кола, ще донеса и уред за измерване на светлината.След теста пишеш резултатите и се извиняваш 3 пъти на всички и не пишеш 1 месец във форума.Навит ли си?niko09 написа:То е ясно,че в лупите ще е проблемът - сега са стари ако са нови ще се окаже, че са ментета,страшна работа.Сериозно ли вярваш,че DC баласт свети колко AC?Инъче са DC,светлината, на който ще трепери и ще се променя постоянно наистина ще трябва доста прецизна апаратура.
Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Аз бих и ще си сложа 35W, за да си предпазя рефлекторите. 35w светят прилично добре.vgeorgiev написа:Пак да питам аз за 55 вата.... Така и така мисля да слагам релета на късите светлини и късите да са захранени директно от акумулатора през реле. Защо да не сложа 55 вата ?Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Аз говоря да се ползва само баласта и евентуално крушка ако има преход. Не казвам да се слага цялата ОРИ система. Защото и при АС си има трептене на светлината..... ако е от по добрите боклуци.Иначе и на мен ми предлагаха тест да докажа, че ОРИ ксенон свети по приятно и светлината на самият път не е толкова концентрирана от менте. Ама нямам време за губене да доказвам каквото и да било, защото и след теста няма да си признаят.niko09 написа:Чаве, а кантарчетата за оригиналния и тях с преходници ли да ги сложим и адаптивните фарове? :D
Коментар
-
Искаш да кажеш, че 55 вата ксенонова крушка ще нагори рефлектора ?А 55 вата крушка с наженаема жичка не ти ли нагаря рефлектора ?kal0yanch40 написа:Аз бих и ще си сложа 35W, за да си предпазя рефлекторите. 35w светят прилично добре.vgeorgiev написа:Пак да питам аз за 55 вата.... Така и така мисля да слагам релета на късите светлини и късите да са захранени директно от акумулатора през реле. Защо да не сложа 55 вата ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар