ele написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво стана с БТК?
Collapse
X
-
Долу някъде със съвсем ситен шрифт си пише че договора се подновява за посоченият в договора срок така че КЗП нищо не могат да направят, пък и кой луд Ви кара да ползвате услугите на БТК?Иначе няколко часа без нет и страната почти в колапс, по новините съобщиха че някакво съвсем малко БЪГЧЕ скапало цялата система на БТК.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Ми то за това е КЗП-то, да следи дали се спазва на първо място законът, и на второ място - за подобни нелоялни практики. Затова и ЕС-то пусна един куп директиви за предпазване на клиента от подобни нещица.Кой знае кой недоволен им хакнал мрежата, естествено, че ще кажат БЪГЧЕ.batproho написа:Долу някъде със съвсем ситен шрифт си пише че договора се подновява за посоченият в договора срок така че КЗП нищо не могат да направят, пък и кой луд Ви кара да ползвате услугите на БТК?Иначе няколко часа без нет и страната почти в колапс, по новините съобщиха че някакво съвсем малко БЪГЧЕ скапало цялата система на БТК.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Ами това го има и на запад.Приятелката ми работи като съпорт на антивируснтата McAfee за Дания и Швеция. Та в тяхните условия, на които хората тикват "I`m agree" като я инсталират, пише че договора се подновява автоматично, освен ако те не се обадят (а както знаете те са 200 000 реда и никой не чете - или поне повечето). Не искате да знаете колко обажданиа има от сорта на: "Защо, по дяволите, сте ми дръпнали пари от кредитната карта?"ele написа:Ми то за това е КЗП-то, да следи дали се спазва на първо място законът, и на второ място - за подобни нелоялни практики. Затова и ЕС-то пусна един куп директиви за предпазване на клиента от подобни нещица.Кой знае кой недоволен им хакнал мрежата, естествено, че ще кажат БЪГЧЕ.batproho написа:Долу някъде със съвсем ситен шрифт си пише че договора се подновява за посоченият в договора срок така че КЗП нищо не могат да направят, пък и кой луд Ви кара да ползвате услугите на БТК?Иначе няколко часа без нет и страната почти в колапс, по новините съобщиха че някакво съвсем малко БЪГЧЕ скапало цялата система на БТК.Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
Не вярвам че КЗП ще предприемат някакви мерки поради факта че някой не си е прочел договорните взаимоотношения.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ако иска може и кредит да има дава. По закон божий всеки може да прекрати подобен договор, като неустойката не може да е повече от 50% в/у пропуснати ползи... Става думи за услуги по не знам си к’ъв предмет на дейност или некви такива работи....peho написа:Не са 6, плаща си таксите до края на договора
Коментар
-
По този закон, може и да е така. Но по клауза в подписан договор, подготвен от куп юристи не е така.Не ме разбирай, че съм съгласен с подобни простотии. Напротив, твърдо против съм.LiGuru написа:Ако иска може и кредит да има дава. По закон божий ..........peho написа:Не са 6, плаща си таксите до края на договора
Коментар
-
Има, но върховенството важи, когато един нормативен документ противоречи на друг. Тогава в сила е този, който е по-висш. Тук за съжаление няма противоречия на нормативни документи.LiGuru написа:В законова държава, има върховенство. Всяко нарушение може да анулира договора .... Но по принцип сега питах моя змей как седят нещата и ме пратиха да паля котлето, тъй че може и да бъркам :D
Коментар
-
Колеги, говорите предполагам за VIVACOM :D Като човек от VIVACOM ще кажа, че днешната причина за прекъсването бе прекъсната свързаност на MPLS мрежата. Това доведе до цялостно отпадане на IP VPN мрежите на клиентите. Тези клиенти, които имат SLA (service level agreement) договор за тези 3 часа прекъсване ще получат гарантираната си сума за причиненото неудобство. Тези, които нямат такъв договор могат да подадат жалба и да погледнат Общите условия одобрени от КРС, както и да се обърнат към акаунт мениджъра си.Това, което се случи днес само дойде да покаже, че Vivacom е единственият оператор в България. Нито Мтел, нито Глобул, нито Орбител имат специалисти, персонал и капацитет, които да осигури сигурна цялостна мрежа. Те работят на парче, разчитат на локално качество и персоналът, който работи там е откраднат от БТК. По въпроса за Vivacom Net пакета (ADSL пакет) ще уточня само едно - настоящите договори, които се сключват с големите мобилни оператори като Мтел и Глобул също имат такава клауза за автоматично продължаване на срока на договора. За съжаление българинът си е такъв - не търси причината в себе си, а бърза да обвини другия - га яди кифтеета ни рива, ам ся...Четете си всички договори, колеги!За тези, които оплюха услуга ще кажа само, че Vivacom Net пакета (ADSL пакета) има три адски важни предимства - не се влияе от никакви климатични условия и е Wi-Fi, както и най-голямото териториално покритие за без пари. Денонощния Help Desk няма да го коментирам - те са безупречни. Няма идеални неща. Има просто нещо евтино с висока скорост.
Коментар
-
Оп, оп, оп.Споко колега. Да за Vivacom говорим и за неудобствота, които тя причини днес на половин България. Не се изхвърляй чак толкова с това "единственият оператор" защото:1. Не е етично.2. На практика не сте.3. Не мисля, че е мястото да намесваме тук другите оператори, защото не му е мястото тук. (При тях като отидеш да се откажеш от една услуга например, не те казват "Ама недей, остани си потребител на същата тарифа и защото си много готин вземи това мобилно телефонче с безплатни услуги. Сещаш се за какво говоря, нали?)Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? Както и да е. Факт е, че днес имахте ГОЛЯМ гаф. Оставихте без комуникации половин България. Поне така оповестяваше автоматичната ви информация, на която между другото променихте крайния срок за решаването на проблема три пъти.doofiat написа:Колеги, говорите предполагам за VIVACOM :D Като човек от VIVACOM ще кажа, че днешната причина за прекъсването бе прекъсната свързаност на MPLS мрежата. Това доведе до цялостно отпадане на IP VPN мрежите на клиентите. Тези клиенти, които имат SLA (service level agreement) договор за тези 3 часа прекъсване ще получат гарантираната си сума за причиненото неудобство. Тези, които нямат такъв договор могат да подадат жалба и да погледнат Общите условия одобрени от КРС, както и да се обърнат към акаунт мениджъра си.Това, което се случи днес само дойде да покаже, че Vivacom е единственият оператор в България. Нито Мтел, нито Глобул, нито Орбител имат специалисти, персонал и капацитет, които да осигури сигурна цялостна мрежа. Те работят на парче, разчитат на локално качество и персоналът, който работи там е откраднат от БТК. По въпроса за Vivacom Net пакета (ADSL пакет) ще уточня само едно - настоящите договори, които се сключват с големите мобилни оператори като Мтел и Глобул също имат такава клауза за автоматично продължаване на срока на договора. За съжаление българинът си е такъв - не търси причината в себе си, а бърза да обвини другия - га яди кифтеета ни рива, ам ся...Четете си всички договори, колеги!За тези, които оплюха услуга ще кажа само, че Vivacom Net пакета (ADSL пакета) има три адски важни предимства - не се влияе от никакви климатични условия и е Wi-Fi, както и най-голямото териториално покритие за без пари. Денонощния Help Desk няма да го коментирам - те са безупречни. Няма идеални неща. Има просто нещо евтино с висока скорост.
Коментар
-
1.Преди да има Вивател/БТК странно как говорихме по мобилните телефони ? На Вивател съм,тъй де Виваком ли там кфото е,но М-тел винаги ще си остане предпочитаната от българите компания за мобилни телефони.2.Не всички модеми са с Wi-Fi.Да не говорим че на БТК(Виваком),wireles’а не става за никъв чеп.3.Единственото свястно нещо в БТК.Хелп деска !doofiat написа:Колеги, говорите предполагам за VIVACOM :D Като човек от VIVACOM ще кажа, че днешната причина за прекъсването бе прекъсната свързаност на MPLS мрежата. Това доведе до цялостно отпадане на IP VPN мрежите на клиентите. Тези клиенти, които имат SLA (service level agreement) договор за тези 3 часа прекъсване ще получат гарантираната си сума за причиненото неудобство. Тези, които нямат такъв договор могат да подадат жалба и да погледнат Общите условия одобрени от КРС, както и да се обърнат към акаунт мениджъра си.Това, което се случи днес само дойде да покаже, че Vivacom е единственият оператор в България. Нито Мтел, нито Глобул, нито Орбител имат специалисти, персонал и капацитет, които да осигури сигурна цялостна мрежа. Те работят на парче, разчитат на локално качество и персоналът, който работи там е откраднат от БТК. По въпроса за Vivacom Net пакета (ADSL пакет) ще уточня само едно - настоящите договори, които се сключват с големите мобилни оператори като Мтел и Глобул също имат такава клауза за автоматично продължаване на срока на договора. За съжаление българинът си е такъв - не търси причината в себе си, а бърза да обвини другия - га яди кифтеета ни рива, ам ся...Четете си всички договори, колеги!За тези, които оплюха услуга ще кажа само, че Vivacom Net пакета (ADSL пакета) има три адски важни предимства - не се влияе от никакви климатични условия и е Wi-Fi, както и най-голямото териториално покритие за без пари. Денонощния Help Desk няма да го коментирам - те са безупречни. Няма идеални неща. Има просто нещо евтино с висока скорост.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Колега, аз по-спокоен не съм бил :D Никой не отрича грешка, но се замисли ти грешки не си правил?! :DГоворя нещата такива каквито са:- Колко договора на друг оператор различен от Vivacom си виждал? Ако не си виждал тази клауза просто си кажи - "не съм компетентен, не мога да отговоря" - не бъди голословен, говори с факти!- Колко оптики, медни трасета, еърлани имат другите оператори? Очаквам отговори в километри.- Колко клиенти имат всички други оператори? Отговори в цифри.След като ми отговориш на тези въпроси ще разбереш, защо употребих думата "единствен оператор". Оператор не означава да имаш само мобилна мрежа. Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? - началото в България на MPLS свързаността е поставено от БТК - практика е имало само в БТК. Нали не си мислиш, че инжинерните екипи на Глобул се състоят от Гърци, а тези на Мтел - Водафонски хора? Моля Ви се не се заблуждавайте - виждам текучеството. :Dnaskobg написа:Оп, оп, оп.Споко колега. Да за Vivacom говорим и за неудобствота, които тя причини днес на половин България. Не се изхвърляй чак толкова с това "единственият оператор" защото:1. Не е етично.2. На практика не сте.3. Не мисля, че е мястото да намесваме тук другите оператори, защото не му е мястото тук. (При тях като отидеш да се откажеш от една услуга например, не те казват "Ама недей, остани си потребител на същата тарифа и защото си много готин вземи това мобилно телефонче с безплатни услуги. Сещаш се за какво говоря, нали?)Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? Както и да е. Факт е, че днес имахте ГОЛЯМ гаф. Оставихте без комуникации половин България. Поне така оповестяваше автоматичната ви информация, на която между другото променихте крайния срок за решаването на проблема три пъти.
Коментар
-
Колега, като ръководител на организация (какъвто всъшност съм) съм виждал договорите на всички оператори. Т.е. компетентен съм. (Тук си мисля, че тонът ти е малко по-различен от добрия.) Колкото до оптиките - да ваши са. И какво от това? Колко клиенти имат другите оператори ли? Не знам. Не ми влиза в работата да знам. Но е трудно да се каже, че сте "единствен оператор". Най-малкото не скромно звучи. Колкото до кадрите - не се заблуждавай колега. Не ги и създала БТК. А това с текучеството (нямам такава вътрешна информация) трябва да ти говори, че щом го има, не сте най-добрите, нали?И по темата. Факта си е факт. Оставихте ли половин България без комуникации? Е да велики сте.П.С. За инфо, ползвам услугите и на трите оператора, колкото и да ти е чудно, че има още два.doofiat написа:Колега, аз по-спокоен не съм бил :D Никой не отрича грешка, но се замисли ти грешки не си правил?! :DГоворя нещата такива каквито са:- Колко договора на друг оператор различен от Vivacom си виждал? Ако не си виждал тази клауза просто си кажи - "не съм компетентен, не мога да отговоря" - не бъди голословен, говори с факти!- Колко оптики, медни трасета, еърлани имат другите оператори? Очаквам отговори в километри.- Колко клиенти имат всички други оператори? Отговори в цифри.След като ми отговориш на тези въпроси ще разбереш, защо употребих думата "единствен оператор". Оператор не означава да имаш само мобилна мрежа. Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? - началото в България на MPLS свързаността е поставено от БТК - практика е имало само в БТК. Нали не си мислиш, че инжинерните екипи на Глобул се състоят от Гърци, а тези на Мтел - Водафонски хора? Моля Ви се не се заблуждавайте - виждам текучеството. :Dnaskobg написа:Оп, оп, оп.Споко колега. Да за Vivacom говорим и за неудобствота, които тя причини днес на половин България. Не се изхвърляй чак толкова с това "единственият оператор" защото:1. Не е етично.2. На практика не сте.3. Не мисля, че е мястото да намесваме тук другите оператори, защото не му е мястото тук. (При тях като отидеш да се откажеш от една услуга например, не те казват "Ама недей, остани си потребител на същата тарифа и защото си много готин вземи това мобилно телефонче с безплатни услуги. Сещаш се за какво говоря, нали?)Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? Както и да е. Факт е, че днес имахте ГОЛЯМ гаф. Оставихте без комуникации половин България. Поне така оповестяваше автоматичната ви информация, на която между другото променихте крайния срок за решаването на проблема три пъти.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар