От личен опит мога да кажа че фиат е много по-здрав автомобил от алфа и ланча,казвам го от опит.Имал съм алфа 145,капа 2.0 20V и 1 типо и 2 пунтовци.С чиста съвест мога да кажа че алфата е най-големия боклук(като качество)капата е много комфортна,но дотам,адски скъпа поддръжка и се чупи много.Най-доволен съм от типото,1 година системен тормоз и ня мръдна тая гад :D Та ако наистина хубавите части отиват при ланчата защо са 100 пъти по-трошливи?
А за алфите не ми се коментира изобщо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е по-по-най
Collapse
X
-
Защото си си купил кошници с извинение.Punto 1.4T написа:От личен опит мога да кажа че фиат е много по-здрав автомобил от алфа и ланча,казвам го от опит.Имал съм алфа 145,капа 2.0 20V и 1 типо и 2 пунтовци.С чиста съвест мога да кажа че алфата е най-големия боклук(като качество)капата е много комфортна,но дотам,адски скъпа поддръжка и се чупи много.Най-доволен съм от типото,1 година системен тормоз и ня мръдна тая гад :D Та ако наистина хубавите части отиват при ланчата защо са 100 пъти по-трошливи?
А за алфите не ми се коментира изобщо.Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Моят личен опит с Темпра, Дедра и Делта говори ТОЧНО ОБРАТНОТО на твоя. Личния ти опит (както и моя) се базира на това какви коли сме си избрали, как те са били поддържани преди да ги купим ние, как ние ги поддържаме и т.н.Не знам на Ланчите кое им е по-трошливо?!? Може би ще ни кажеш, да знаем от къде ще ни дойде? Щото за година и половина и 40 хил. км съм сменил само едни предни накладки на Дедрата.А за скъпата подръжка - така е, винаги луксозните коли са били със скъпа подръжка. Така е и с Ролс Ройс, и с Мерцедес, и с ЛанчаPunto 1.4T написа:От личен опит мога да кажа че фиат е много по-здрав автомобил от алфа и ланча,казвам го от опит.Имал съм алфа 145,капа 2.0 20V и 1 типо и 2 пунтовци.С чиста съвест мога да кажа че алфата е най-големия боклук(като качество)капата е много комфортна,но дотам,адски скъпа поддръжка и се чупи много.Най-доволен съм от типото,1 година системен тормоз и ня мръдна тая гад :D Та ако наистина хубавите части отиват при ланчата защо са 100 пъти по-трошливи?
А за алфите не ми се коментира изобщо.
Коментар
-
Остави Алфата,кой знае какви подводници си карал и сега всичко слагаш под един знаменател.Темата е Фиат или Ланча.По начало Ланчията е по висок клас кола по изпълнение и даже заложени материяли.И затова по скъпа кола и с по висок престиж.Ти видял ли си Ланчия със протрити,скъсани и изтарбушени седалки като на Браво/а,или с брони които при най малкия допир стават на парчетии,или с дръжки все едно ядени от мишките,непрекъснато дрънчащи пластмаси в интериора и т.н.Да не изброявам евтинчииските решения на Фиат.Като за парите си-толкова.Който иска по високо ниво-Ланчия.Единствено Мареата се приближава по изпълнение до Ланчията,но пак не съвсем.В агрегатите които ползват наистина колите са равностойни,но в изпълнение и материяли дистанцията е значителна.Punto 1.4T написа:От личен опит мога да кажа че фиат е много по-здрав автомобил от алфа и ланча,казвам го от опит.Имал съм алфа 145,капа 2.0 20V и 1 типо и 2 пунтовци.С чиста съвест мога да кажа че алфата е най-големия боклук(като качество)капата е много комфортна,но дотам,адски скъпа поддръжка и се чупи много.Най-доволен съм от типото,1 година системен тормоз и ня мръдна тая гад :D Та ако наистина хубавите части отиват при ланчата защо са 100 пъти по-трошливи?
А за алфите не ми се коментира изобщо.
Коментар
-
На точния въпрос "Кое е по-луксозно и по-прецизно изработено?" - естествено, че отговора е Ланча ! Но на въпроса за красота и външен вид Ланчата пада на ДЪНОТО. С ръка на сърцето искам да споделя, че по грозен автомобил от Ланча не съм виждал.Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Ами колега за дедра и делта мога да ти кажа само от наблюдения от чужди коли(на приятели) но мисля че не е коректно.За капата,мога да кажа че по удобна кола не съм карал,като седнеш и не ти се става,ама излезнеш ли да видиш в какво си седял ти става лошоImmortal написа:Моят личен опит с Темпра, Дедра и Делта говори ТОЧНО ОБРАТНОТО на твоя. Личния ти опит (както и моя) се базира на това какви коли сме си избрали, как те са били поддържани преди да ги купим ние, как ние ги поддържаме и т.н.Не знам на Ланчите кое им е по-трошливо?!? Може би ще ни кажеш, да знаем от къде ще ни дойде? Щото за година и половина и 40 хил. км съм сменил само едни предни накладки на Дедрата.А за скъпата подръжка - така е, винаги луксозните коли са били със скъпа подръжка. Така е и с Ролс Ройс, и с Мерцедес, и с ЛанчаPunto 1.4T написа:От личен опит мога да кажа че фиат е много по-здрав автомобил от алфа и ланча,казвам го от опит.Имал съм алфа 145,капа 2.0 20V и 1 типо и 2 пунтовци.С чиста съвест мога да кажа че алфата е най-големия боклук(като качество)капата е много комфортна,но дотам,адски скъпа поддръжка и се чупи много.Най-доволен съм от типото,1 година системен тормоз и ня мръдна тая гад :D Та ако наистина хубавите части отиват при ланчата защо са 100 пъти по-трошливи?
А за алфите не ми се коментира изобщо.
Поддръжката е като на S каласа едва ли не,замо за масло филтри и ангренаж дадох повече отколкото сега по пунтото за масло,филтри,антифриз,всички гарнитури,термостат,шлаифане на глава,чистене на дюзи,ремъци и ролки и други дреболий които сега не се сещам
Отделно и правих цялата ходова част,която ми казаха че е много здрава принципно и дребни работи по мотора.А я взех на реални 85хил.км. със сигурност.В момента я кара на един приятел баща му и миналата есен и прави основен ремонт на 130 000км.И ми е много странно къде е логиката поддръжката на кола за 3-4000лв да е като на космически кораб?Вярно е че фиатите се водат по-нисък клас,но 1 фиат на 100 ланчи чупи мотор,незнам защо е така.Единственото което ланчата е по добра от фиат е интериора и нищо повече.Изказвам лично мнение и наблюдения и ви моля да не се чувствате длъжни да ме храните и да се заяждате
Коментар
-
По-нищо от това, което си написал, не може да се направи заключение, че Ланча не е по-луксозна и по-прецизно направена от ФИАТPunto 1.4T написа:Ами колега за дедра и делта мога да ти кажа само от наблюдения от чужди коли(на приятели) но мисля че не е коректно. За капата,мога да кажа че по удобна кола не съм карал,като седнеш и не ти се става,ама излезнеш ли да видиш в какво си седял ти става лошо
Поддръжката е като на S каласа едва ли не,замо за масло филтри и ангренаж дадох повече отколкото сега по пунтото за масло,филтри,антифриз,всички гарнитури,термостат,шлаифане на глава,чистене на дюзи,ремъци и ролки и други дреболий които сега не се сещам
Отделно и правих цялата ходова част,която ми казаха че е много здрава принципно и дребни работи по мотора.А я взех на реални 85хил.км. със сигурност.В момента я кара на един приятел баща му и миналата есен и прави основен ремонт на 130 000км.И ми е много странно къде е логиката поддръжката на кола за 3-4000лв да е като на космически кораб?Вярно е че фиатите се водат по-нисък клас,но 1 фиат на 100 ланчи чупи мотор,незнам защо е така.Единственото което ланчата е по добра от фиат е интериора и нищо повече.Изказвам лично мнение и наблюдения и ви моля да не се чувствате длъжни да ме храните и да се заяждате 
Аз пък мога да ти кажа, че на Жигулата обслужването ми струваше колкото на теб на Пунтото само ремъка, без монтажа.Същия мотор 2.0 20V се монтира и на ФИАТ. (Браво HGT, Coupe...). Там обслужването не е по-евтино.И как разбра, че Капата струва 3-4 хил. лв?!? Това, че можеш да я купиш на старо, докарана от моргите на запад, не значи че струва толкова.Като нова една капа 2.9 20V е била на цена от 54,000 до 67,500 лв БЕЗ ДДС, а най-скъпата Капа е била на цена 89,000 лв без ДДС. Очакваш ли, една кола, която като нова е струвала колкото 2 Пунтота да има подръжка като на Пунто ?Не се заяждам, просто поста ти е провокативен. Попаднал си на таралясник, и си правиш генерални изводи за марката...
Коментар
-
Колега Stefan Hadjov, уж си учен човек, а не знаеш, че се казва Ланча, не Ланчия. Наистина всички Ланчи са грозни, с изключение на новата Делта. Тя е изключителна. Нали, знам, че са коли за ценители и аз не разбирам бла, бла, бла... :D Наистина са съвсем друг клас от Фиат, обаче, като материали и изработка. Immortal, да сложиш Ланча до Ролс Ройс си направо смешно вече :DThe awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
E да,по-луксозно изработена е Ланчата в това няма спор. От гледна точка на екстри,електроника и удобства е по - напред от Фиат. Но и Фиат не може да се пренебрегне,независимо че е по- масова кола използвана в ежедневието,както беше споменал някой от колегите.Уважавам тези,които ме уважават!
Clube do Marea!
Коментар
-
Колега и моята Мареа е на 200 000++++ и не ми прави никакви проблеми ,ама това е защото е гледана правилно и внимателно,от 6 месеца търся втора италянка и предполагам ще търся още толкова,сещаш се защо.И такива коли на по 80к километра в БГ са единици(особено Капа-те са по на 800к).Поклон ако твоята е била такава,ама мен лично ме самнява по това което съм видял вече.Punto 1.4T написа:Абе не мисля че съм си купил кошница някога.А и да предположиме че съм,защо тогава и повечето ми познати страдат от същите неща?Отговора е че ланча и алфа са кошници
На алфата 3 мотор да правиш нормално ли е?Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
то и аз предпочитам да хапна и да легна, вместо да работя гладен!ntodorov написа:Малко в канавката, но предпочитам нов ФИАТ пред стара Ланча и нова Ланча пред стар ФИАТ...
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
Тъй, тъй - няма вече глупави по света... Иначе гласувах - за Ланчата.kosta написа:то и аз предпочитам да хапна и да легна, вместо да работя гладен!ntodorov написа:Малко в канавката, но предпочитам нов ФИАТ пред стара Ланча и нова Ланча пред стар ФИАТ...
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар