Ще обясня на кратко.Преди време работих на бензиностанция на магистралата и спира едно Трабанче със софийска регистрация на газста.Казвам на човека че тук има само газ,и да се премести на друга колонка.Той ми казва че иска да сипе газ
.Попитах го с какъв мотор е Траби и той ми вика тайна.Почнах аз да зареждам и след малко спира Алфа 147 1.6 , и вика на пича с трабанчето,че много настъпвал трабанчето и не можел да го стигне(смисъл те пътуват заедно).И на мен ми стана интересно и почнах да оглеждам тръби ,ниско окачване,гуми 225х45 16", климатих,ДВД Пайнер,МОМО волан,Рекаро и Уникален син цвят.като си тръгваха и двамата настъпаха посока София и трабанта дръпна Алфата доста бързо.Та въпроса ми е-Някой виждал ли е това трабанче?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Син Тунингован Трабант
Collapse
X
-
Не съм виждал същото но има един от съседният блок доста време кара от последните трабита с четиритактов двигател на поло1.1.Доста хора са се чудили що не пуши кат комин и върви като полудяло.Аз съм карал Трабито на приятел и си беше голямо приключение.От Бургас до село Индже Войвода.Няма да забравя как ме смъмри приятелят ми че съм го изключвал от скорост като го пускам по инерция :D
-
Не че го настъпвам.Трабанта има някаква система не съм сигърен как се казваше точно,беше нещо от рода на "фрай драу" или нещо подобно.Като караш на 4та само вдигаш крака от газта и тя си е по инерция,натискаш газта и продължава като автоматик нещо.Но това е само на 4та скорост,аз Вартбург го има на всички скорости.Свако ми смени цели 4бр.направо беше влюбен в тях.bravo2790 написа:ХЕХЕ.Що така настъпваш Трабчо бре.Дано се появи някой който е виждал въпросното синьо тръби да даде малко инфо
Коментар
-
http://forum.2tpower.com/index.php Пробвай тука.Може и да го откриеш
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Ти само виж кви маняци са ... имат адски бегачкиreter написа:ае стига е.. мислех да те бъзикам "провери в трабант форума" апък то наистина имало

Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Скоро разглеждах тези снимки http://viktorr.snimka.bg/automobiles....64259.1249289 , напомня на това, за което говориш
Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
forum.offroad-bulgaria.com"...Дори на Вартбурзите и Трабантите прословутата "фрайлауф" система (която позволяваше да се спуска нанадолнище на скорост без да се вдигат оборотите, все едно си с натиснат съединител), имаше отчасти такава функция - да предпази двигателя от задиране оставяйки го да работи на ниски обороти.На практика в модерните двигатели както, в горния случай пише, са предвидени някакви защити. Друга основна защита са далеч по-качествените двутактови масла които се ползват спрямо едно време. На теория може би е възможно да задереш двигателя ако направиш многокилометрово спускане по планински път постоянно на скорост с много високи обороти, без нито веднъж да пипнеш газта, но по баир на който синът ти все пак от време на време я ще пипне съединителя, я ще подаде тук-таме газ - според мен няма място за безпокойство."Имах два Варт6урга навреметоkrasio_79bs написа:Трабанта има някаква система не съм сигърен как се казваше точно,беше нещо от рода на "фрай драу" или нещо подобно.
Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Аз имах 3 Вартбурга като последния беше 4 тактов :D Към автора на темата , ще разпитам из форума 2Т Power имам доста познати и ще пиша.trace написа:forum.offroad-bulgaria.com"...Дори на Вартбурзите и Трабантите прословутата "фрайлауф" система (която позволяваше да се спуска нанадолнище на скорост без да се вдигат оборотите, все едно си с натиснат съединител), имаше отчасти такава функция - да предпази двигателя от задиране оставяйки го да работи на ниски обороти.На практика в модерните двигатели както, в горния случай пише, са предвидени някакви защити. Друга основна защита са далеч по-качествените двутактови масла които се ползват спрямо едно време. На теория може би е възможно да задереш двигателя ако направиш многокилометрово спускане по планински път постоянно на скорост с много високи обороти, без нито веднъж да пипнеш газта, но по баир на който синът ти все пак от време на време я ще пипне съединителя, я ще подаде тук-таме газ - според мен няма място за безпокойство."Имах два Варт6урга навреметоkrasio_79bs написа:Трабанта има някаква система не съм сигърен как се казваше точно,беше нещо от рода на "фрай драу" или нещо подобно.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Със сигурност няма да е това ,защото е с обикновен двутактов двигател на трабант ,ivalena написа:Скоро разглеждах тези снимки http://viktorr.snimka.bg/automobiles....64259.1249289 , напомня на това, за което говориш
освен ако не е сменял двугателя после.
fiat coupe 2.0 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар