Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересна ситуация за АКТ

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Suppish написа:
    Mного ми е интересно как повечето колеги изказват отрицателно мнение, без да са вникнали в постовете, които пиша. На 20 години съм да подчертая. Сега ще започнете да говорите, че съм млад, неопитен и т.н.
    Виж сега. За да изкараш дълги години без автопроизшествия се научи да търсиш вината винаги в себе си и да правиш всичко така, че да не остава в ръжцете на някакъв си малоумен тираджия, дето ще те изебе да се пречукаш или ще те изтика на полицаите да те глобят- забавно му е. Не е за глоба, за растрел е, но го парви така, че ако те издокара за челен удар е абсолютно недоказуемо какво е сторил , както и това което е извършил е много трудно да бъде видяно от полицаите- само за 40 м ще увеличи дистанцията и това е. Ако ги няма катаджиите да те занулят отвреме навреме ти все повече ще развиваш в себе си чувството за безпогрешност и това ще ти изиграе много лоша шега. Я си предтави всички да тръгнем да изпреварваме по 5 коли наведнъж , да не виждаме къде свършва прекъснатата лента и да доказваме на катаджиите колко сме прави а те балъци, дето не могат да разберат ситуацията, ами има го и варианта като не успееш да изпревариш а идва непрекъснатата да намалиш и да се прибереш и зад гадината, дето не те пуска? Ако аз бях на твое място сигурно нямаше да ми е гот, но за такава смелост /пет пр. средства наведнъж / няма място на пътя, приеми го.
    svetkos_ написа:
    Колегата е обяснил, че е имал достатътчно място и възможност да изпревари и втория ТИР, въпреки че вече е имало непрекъсната линия.
    Не е имал достатъчно място да изпревари втория тир- мястото за изпреварване е до непрекъснатата линия. Не създавайте в момчето погрешна представа за ситуациите и правилника, това е по-лошо за него. Създаваме едно общество от хора, които в себе си са вечно прави, безпогрешни и затова е това на пътя, знаете кое.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #47
      Suppish написа:
      Mного ми е интересно как повечето колеги изказват отрицателно мнение, без да са вникнали в постовете, които пиша.
      Въобще нямам отрицателно мнение към теб Suppish, ако визираш мен.Както и ти написах в началото, самия Акт, като Акт, е безумен, защото ти си пресякъл непрекъснатата линия ПРИБИРАЙКИ се в платното си, а не започвайки изпреварване.Което е най-правилното нещо, което си направил.В противен случай, спазвайки правилото и карайки в насрещното платно, би се набил в първия, който идва отсреща.Относно това, че си създал хипотетична опасност ... да, склонен съм условно да се съглася с Ушев, въпреки, че е много буквоядско, при условие, че те са били на пътя и ОЧЕВАДНО е нямало кола отсреща.С постовете ми не съм искал нито да те поучавам, нито да те критикувам.Опитвам се да изградя обоснованата ти защита в съда.Всякакви вариации на актосъставителите, респективно твоя готовност да отговориш на всяка една от тях.Един съвет към всички.Неподписването на Акта, не показва, че имаш възражения. Показва юридическа неграмотност.И четири подписа да сложиш, и 8 пъти да напишеш, че нямаш възражения, това нищо не означава.В тридневния срок, можеш да обжалваш Акта, независимо от подписите ти и изявлението, че [в момента на съставянето] си нямал възражения по него.Това ваше изявление не пречи и не бива да пречи да упражните правото си на обжалване, дадено от Закона.Който полицай ви каже това, можете да му кажете да си слага Закона под възглавницата. Или да го запишете и да го обвините в опит за измама. Неподписването на ФИШ, означава еднозначно, че не си съгласен с него и не приемаш констатациите.Тогава трябва да ти напишат Акт. Него го подписвате, няма никакво значение. И в тридневния срок, възразявате срещу него.
      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
      www.cyxap.com

      Коментар


        #48
        Plastex написа:
        Suppish написа:
        Mного ми е интересно как повечето колеги изказват отрицателно мнение, без да са вникнали в постовете, които пиша. На 20 години съм да подчертая. Сега ще започнете да говорите, че съм млад, неопитен и т.н.
        Виж сега. За да изкараш дълги години без автопроизшествия се научи да търсиш вината винаги в себе си и да правиш всичко така, че да не остава в ръжцете на някакъв си малоумен тираджия, дето ще те изебе да се пречукаш или ще те изтика на полицаите да те глобят- забавно му е. Не е за глоба, за растрел е, но го парви така, че ако те издокара за челен удар е абсолютно недоказуемо какво е сторил , както и това което е извършил е много трудно да бъде видяно от полицаите- само за 40 м ще увеличи дистанцията и това е. Ако ги няма катаджиите да те занулят отвреме навреме ти все повече ще развиваш в себе си чувството за безпогрешност и това ще ти изиграе много лоша шега. Я си предтави всички да тръгнем да изпреварваме по 5 коли наведнъж , да не виждаме къде свършва прекъснатата лента и да доказваме на катаджиите колко сме прави а те балъци, дето не могат да разберат ситуацията, ами има го и варианта като не успееш да изпревариш а идва непрекъснатата да намалиш и да се прибереш и зад гадината, дето не те пуска? Ако аз бях на твое място сигурно нямаше да ми е гот, но за такава смелост /пет пр. средства наведнъж / няма място на пътя, приеми го.
        svetkos_ написа:
        Колегата е обяснил, че е имал достатътчно място и възможност да изпревари и втория ТИР, въпреки че вече е имало непрекъсната линия.
        Не е имал достатъчно място да изпревари втория тир- мястото за изпреварване е до непрекъснатата линия. Не създавайте в момчето погрешна представа за ситуациите и правилника, това е по-лошо за него. Създаваме едно общество от хора, които в себе си са вечно прави, безпогрешни и затова е това на пътя, знаете кое.
        Ама колега аз по-горе ти казах, че и аз съм правил грешки и т.н. Осъзнавам в коя ситуация какво може да стане, винаги гледам да мисля с 2-3 хода напред, гледам другите водачи, готов съм винаги някой да засече. Пак казвам в случая не карах аз, караше момче, на което имам голямо доверие. Интересното е, че имаше видимост за изпреварването дори на цялата колона, а не това беше целта! Просто след като ТИР-овете не ни допуснаха трябваше непременно да се изнесе колата най-отпред иначе накъде?! А като се е създала предпоставка за ПТП защо КАТаджията не го написа като първо нарушение ами чак след като опонирахме тогава "И ся кат си много отворен...." а?
        MB 280 S W108 67' - pickUp
        MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
        ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
        Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
        office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

        Коментар


          #49
          Plastex,Пич, ако не ме беше хванал откъм краката, щеше да си спестиш коментара, че "съм оставял в момчето погрешна представа за ситуациите и правилника". В някой от предните си постове ясно съм обяснил докъде е разрешено изпреварването. Това, че е решил да довърши изпреварването си е изцяло по негова преценка, след като е установил, че няма опасност срещу насрещно движещ се автомобил, какъвто е отсъствал в КОНКРЕТНИЯ случай. Нито го потупвам по рамото, нито обратното. Така е решил, че е най-добре, така е направил. Повече от ясно е, че ТИР-аджията трябва да бъде аргасан (любима дума на дядо ми). Мисля, че изписах доста и обосновах твърденията си. Аз имам моя гледна точка и я изложих. Бил съм участник в подобни идиотщини и отлично знам за какво става въпрос. Нека не налагаме мнения, МОЛЯ! ДОстатъчно големи хора сме, за да разграничим нормалното с ненормалното.
          NOW: ???
          Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
          Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

          Коментар


            #50
            sugarboy написа:
            Много лесно се вижда дали има място да се мушне между двата тира. За мен си е абсолютно несъобразяване с обстановката. Много се дразня от такива, тръгнали да изпреварват насреща ми. Вижда, че не може да стане неговата, но набива. Изпреварва по 2 километра. Ами като не можеш да изпревариш, карай си след тира, хем те екранира и от насрещни опасности.
            Определено на камионите трябва да се гледа като начин за защита от челен удар, както казва колегата, а не като на препятствия.Много хора очевидно не са дозряли и им кипи кръвта да карат на ръба. В България обстоятелствата лесно принуждават да се кара на ръба, за който го дърпа отвътре, след като са толкова тесни пътищата. Няма широки пътища, освен A1 А2 Струма, Черно море, Марица и четирилентовите, така че богаството откъм инфраструктура не е много. Но повечето шофьори рядко се простират според чергата си и се вкарват във филми.Камионите вече все по-рядко карат бавно, така че не би трябвало да спират хората, но българската лакомия най-често е ненадмината по пътищата. Не говоря конкретно за хора от форума, а изобщо.Ако карах камион, щях да съм отвратен от това, че трябва да правя постоянно път на кретени, които да принуждават машината ми да забавя ход, за да ги спасявам от кретенизма в главите им. Няма да казвам какво ми е, докато карам малка кола и срещу мен или около мен лети нещо тежко, без изгледи да се съобрази с обстановката. За това не мога да оправдая колегата, въпреки, че камионът не е оставил място. Възможно е да е бил провокиран от различни неща, примерно ниска странична дистанция от колегата, примерно, или заплашително ниска дистанция отзад преди самото изпреварване. Не казвам, че е така, но не се и споменава при каква скорост е станало изпреварването.Това е разликата в България и в Европа - няма го спокойствието и сигурността при повечето хора на пътя, както на изпреварваните, така и на изпреварващите. Реално тук много хора страдат от болното желание да шарят безцелно из лентите, за да се осигури бързо пристигане на всяка цена без оглед на обстоятелства и опасности от вреди, които могат да застигнат трети лица. Циркът се наблюдава ежедневно по Цариградско шосе, като главни актьори са коли с жълти и черни бои. Възможно е камионите да опитват да противодействат, ако забелязват нередности в поведението на колегите им с по-малки и по-бързи возила. Точно на камионите би била най-адекватна роля да въдворяват ред по пътищата, тъй като полицията не може да е навсякъде, а те са най-разумните и справедливи водачи, а и най-защитени, заради масивността си, по мои наблюдения.На циркът, споменат по-горе трябва да се сложи край. В противен случай се отдалечаваме от цивилизацията в източна посока и ни чака още по-голям цирк.В същото време в Европа общественият договор, който хората са сключили на пътя, е направен така, че всеки да е сигурен в това, което прави на пътя. Тук, за съжаление, това се води закон и изглежда не се отчита много, освен от мен и още няколко стотин човека в държавата..Вече по повод съседната тема за шофирането без книжка под 18-годишна възраст - няма нужда да пиша...

            Коментар


              #51
              Re: Интересна ситуация за АКТ

              Suppish написа:
              Преди кемера започнахме да изпреварваме 3 коли и след тях 2 ТИР-а. Пътя отпред чист и действително до последно нямаше никаква кола.
              Какъв е и моя коментар? Ами той е, че ти младежо хем си виновен ,хем търсиш под вола теле. Ти изкарваш, че водачите на тия три леки автомобила са ампирикуку щом карат след тировете и не предприемат изпреварването им .За да не ги изпреварват значи са видели ,че просто няма възможност. Твоя приятел може и под твое давление решавате ,че сте най големите шофьори и хоп давай три коли наведнаж ами ,че и два тира за калпак.Ето заради такива като вас вчера пак 8 жертви. Затова никакво обжалване ами се замислете какво е щяло да стане ако ви беше изкочил насреща също някой бързак .Много съм краен в коментара си ,но да правите петима водачи на превозни средства на балами не мога да го приема .Аман от бързащи младежи по пътищата ,но веднаж кратунка за вода ,втори път и на третия може и да се счупи което не ти го пожелавам.
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                #52
                Само искам да допълня относно другарите катаджий. Взех си изпита за кормуване на 07.01.2008 година. Голям смях. Имаше все още навсякъде сняг и лед, и коловози. Та взех го. Активно започнах да карам на 22.05.2008 година. Тогава имах възможност и си купих първата кола. Същата вечер, след като оставих тогавашната ми приятелка у тях бях спрян по пътя към дома ми. Около 2 и 30 през ноща (за тези, които познават Пловдив - точно на спирката на Пловдивският Университет). Нормално като за първо спиране да се спека доста. Спряха ме, поискаха ми документите и полицаят отиде до патрулката. Точно 15 минути стоя там, въртя се и дойде при мен с някаква книга (обясни ми, че това е правилника за движение по пътищата, може и "Война и Мир" да е било незнам). Започна с думите : "Петре, виждам, че си млад шофьор, можеш ли да ми обясниш защо караш вечер без пуснати светлини". Аз го гледам едно глупаво и с голямо недоумление. Причината да го гледам така беше, че когато ме спря, ми каза да изгася колата (незнаех как да се държа до тогава с контролните органи) и аз отворих вратата за да излезна, в този момент се включи зумера за фаровете и той ми каза "спри си светлините, че ще ти падне акумулатора". Каза ми да си подам документите през прозореца и т.н. Та да се върнем към ситуацията - след като ми казва да си изключа светлините, отиде до колата стоя 15 минути, гледа ме, чуди се, дойде и ми каза, че съм карал без включени светлини. Аз му казах "добре, как ще съм карал така, като вие сам видяхте, че се включи зумера за фаровете?" Той каза : "Аз имам свидетел". Сигурно е визирал другия полицай. От тук идва моята вина. Сега ще стигна и до нея. Попита ме защо колата не е на мое име, застраховката на трето лице. Обясних му, че съм купил днес колата, даже не бяха минали и 12ч. от както е имам, че преди да е взема е купена от лицето, на чието име е застраховката и в Понеделник ще е прехвърлям на мое име и т.н. и т.н. Денят между другото беше Четвъртък. Той като разбра, че днес съм купил колата се усмихна и каза "Я отвори багажника". Отворих го и наистина тук е моята голяма вина. Нямах нужното оборудване освен един триъгълник и една аптечка (в която на другия ден установих, че няма нищо). Виновен съм за това нарушение, но още немога да си обесня защо се заяде, че съм карал без включени светлини. Е как ще карам без такива, като в тъмното нищо не се вижда?! По булеварда е осветено, но мадамата живееше в Кършияка, в едни криви улици... Тогава за първи път видях какво е да се гаврят полицай и защо всеки ги псува. Имало е случай да ме спират само ротинно - за алкохол, за документи. Бил съм изряден и съм случвал наистина на готини и добронамерени полицай. С какво тези, които се заяждат са по-различни? От кое село са може би? Тая система има нужда от една голяма чистка... Май навсякъде трябва да се мине през ситото...
                MB 280 S W108 67' - pickUp
                MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                Коментар


                  #53
                  За да продължи изпреварването колегата е бил принуден защото тези 3 водачи балами на леките автомобили не са спазили дистанцията която позволява на изпреварващите да се вмъкват между тях без да създават риск за останалите участници.Точно това са ми и наблюдениято когато пътувам по Шипка.Хем не изпреварват хем поддържат дистанция която не позволява да се вмъкнеш между автомобилите.Другото което е ,че ако колоната се движи с 40 км/ч и няма ограничение на скоростта от рода на 60 км./ч напълно нормално автомобил от порядъка на 100 к.с. ще направи за много късо разстояние маневрата.Докато КАТ не излезе на пътя и не престане да се крие по шубраците оправия няма вярно е ,че вина имат и всички рацери по родните ни пътища.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #54
                    Re: Интересна ситуация за АКТ

                    коцев написа:
                    Suppish написа:
                    Преди кемера започнахме да изпреварваме 3 коли и след тях 2 ТИР-а. Пътя отпред чист и действително до последно нямаше никаква кола.
                    Какъв е и моя коментар? Ами той е, че ти младежо хем си виновен ,хем търсиш под вола теле. Ти изкарваш, че водачите на тия три леки автомобила са ампирикуку щом карат след тировете и не предприемат изпреварването им .За да не ги изпреварват значи са видели ,че просто няма възможност. Твоя приятел може и под твое давление решавате ,че сте най големите шофьори и хоп давай три коли наведнаж ами ,че и два тира за калпак.Ето заради такива като вас вчера пак 8 жертви. Затова никакво обжалване ами се замислете какво е щяло да стане ако ви беше изкочил насреща също някой бързак .Много съм краен в коментара си ,но да правите петима водачи на превозни средства на балами не мога да го приема .Аман от бързащи младежи по пътищата ,но веднаж кратунка за вода ,втори път и на третия може и да се счупи което не ти го пожелавам.
                    Споменах ли или не, че по пътя се движеха предимно групи от по 3-4 коли с германски номера, които се прибират от Турция? А иначе как се обеснява, когато подминеш единия и другия започне да те натиска, защото им разваляш колоната? Добре де, аз ли от целия форум патувам в тая дестинация, по този марширут. Я се качете на колите и си направете една разходка до Хасково, през Първомай и вижте за какво става въпрос?
                    MB 280 S W108 67' - pickUp
                    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                    Коментар


                      #55
                      Напълно те разбрах младежо. Тировете са виновни ,газарбайтерите са виновни само ти си прав .Дай боже така да е но автомобил карам от 1967 година и имам съставено мнение кой е крив и кой е прав .Миналия ден дори си взех новата книжка с валидност до 31 юли 2019 година ,защото на старата и изтече срока и за ужас на вас младите, ако съм жив и здрав то и на 75 години пак ще се движа по пътищата . :D Пожелавам ти и на теб както и на останалите и вие да се радвате на толкова години зад волана .
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #56
                        баааси ферманите,големи писатели имало тук половината ги прочетох,много думи-нищо съществено всеки си говори своето и не признава мнението на другия колкото до това каква дистанция е нужно да се спазва,лично аз се спрях с бързото каране наскоро,след като на Шипка по своя вина щях да вляза под един автобус-успях да се върна навреме в моята лента не без помощта на задния който намали и ме пусна...Плюх си в пазвата,благодарих на Господ и оттогава рядко изпреварвам ,освен ако този пред мен не е чувствително по-бавен или напред имам поне 400метра видимост. Вярно с карането си в колона зад някой тир изнервям задния защото нему е още по-трудно на изпревари и мен и тира заедно,но винаги когато има такава ситуация,пускам задния да мине. Хаха,сещам се една ситуация,в която супер много се смях: карам си на път завкъщи,тъкмо бях минал Габрови и знаех навиците на дряновските ченгета да се крият...Зад мен минават един,втори,трети,абе позадминаха ме няколко коли,кой внимателно,кой карайки опасно за всички,на два пъти ако не съм толерантен на пътя щяхме всички да станем на кайма. И по едно време ме застига нагъл румънски тир,който леко бях изрязал по нанагорнище на Шипка...естествено той натоварен,нагоре мъкааа,но като стъпил на правата всички знаете какво се случва и явно помни,че съм го минал и иска "да си връща" . Ограничението е 60,аз за да не првя колони се движа с малко под 70,а тоя наглия зад мен кара на половин метър,по едно време вече почва да ми дюка и свири,явно се прави на нервен,аз обаче не ги обичам тия,само си показах ръката и с жест го питам "кво,като си ербап минавай" накрая точно преди дряново намалин още,тоя явно реши,че сега е момента,настъпи,и в момента в който се бе набримчил вече се видя жълтата жилетка,и стоп палка...направи ми знак минавай,а тира спря Сигурно го пуснаха след като им е кихнал и точно преди Търново ме застигна пак,защото за малко бях спрял да пусна една вода. Пак почна да ми се прави на интересен и явно бе бесен за станалото по-назад...Толкова бесен,че не видя как двама мигнаха с фаровете,аз намалих и ситуацията се повтори почти същата,само,че тоя път,вече ме бе изпреварил и видя палката-голям късметлия излезе тоя мангал Аз щях да се пукна от смях през останалия път и си викам,да взема да спра да го изчакам и да го поведа към Русе до следващата патрулка
                        ex.Мареа ТД100

                        Коментар


                          #57
                          коцев написа:
                          Напълно те разбрах младежо. Тировете са виновни ,газарбайтерите са виновни само ти си прав .Дай боже така да е но автомобил карам от 1967 година и имам съставено мнение кой е крив и кой е прав .Миналия ден дори си взех новата книжка с валидност до 31 юли 2019 година ,защото на старата и изтече срока и за ужас на вас младите, ако съм жив и здрав то и на 75 години пак ще се движа по пътищата . :D Пожелавам ти и на теб както и на останалите и вие да се радвате на толкова години зад волана .
                          Ей такова мислене се опитвах да обесня в началото на темата. Никъде не казах, че съм прав и не твърдя, че момчето зад волана е 100% в правото си. Обаче точно с такива ШОФЬОРИ като тебе се сблъсквам всеки ден - като ме видят, че съм младеж и им свиркам задето не са подали мигач и ме засичат или пък остават в кръстовището макар и вече да са на 2-3 секунди червен сигнал, защото са били последна кола, и са искали да минат като за първа, и още, и още. Да точно от такива като тебе чувам "Ей пикльо вчера си взел книжка на мене ли ще свириш". Да се радват тези, които не са хванали червеният сигнал заедно с мене, а са ме псували преди това. Защото по вестниците ще ме пишат. И май като изключим безумието и на младите шофьори, точно този ранг от стари oldschool drivers са също толкова опасни. Аз съм шофьор от еди кога си и така, и така.....
                          MB 280 S W108 67' - pickUp
                          MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                          ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                          Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                          office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                          Коментар


                            #58
                            paralesa написа:
                            баааси ферманите,големи писатели имало тук половината ги прочетох,много думи-нищо съществено всеки си говори своето и не признава мнението на другия колкото до това каква дистанция е нужно да се спазва,лично аз се спрях с бързото каране наскоро,след като на Шипка по своя вина щях да вляза под един автобус-успях да се върна навреме в моята лента не без помощта на задния който намали и ме пусна...Плюх си в пазвата,благодарих на Господ и оттогава рядко изпреварвам ,освен ако този пред мен не е чувствително по-бавен или напред имам поне 400метра видимост. Вярно с карането си в колона зад някой тир изнервям задния защото нему е още по-трудно на изпревари и мен и тира заедно,но винаги когато има такава ситуация,пускам задния да мине. Хаха,сещам се една ситуация,в която супер много се смях: карам си на път завкъщи,тъкмо бях минал Габрови и знаех навиците на дряновските ченгета да се крият...Зад мен минават един,втори,трети,абе позадминаха ме няколко коли,кой внимателно,кой карайки опасно за всички,на два пъти ако не съм толерантен на пътя щяхме всички да станем на кайма. И по едно време ме застига нагъл румънски тир,който леко бях изрязал по нанагорнище на Шипка...естествено той натоварен,нагоре мъкааа,но като стъпил на правата всички знаете какво се случва и явно помни,че съм го минал и иска "да си връща" . Ограничението е 60,аз за да не првя колони се движа с малко под 70,а тоя наглия зад мен кара на половин метър,по едно време вече почва да ми дюка и свири,явно се прави на нервен,аз обаче не ги обичам тия,само си показах ръката и с жест го питам "кво,като си ербап минавай" накрая точно преди дряново намалин още,тоя явно реши,че сега е момента,настъпи,и в момента в който се бе набримчил вече се видя жълтата жилетка,и стоп палка...направи ми знак минавай,а тира спря Сигурно го пуснаха след като им е кихнал и точно преди Търново ме застигна пак,защото за малко бях спрял да пусна една вода. Пак почна да ми се прави на интересен и явно бе бесен за станалото по-назад...Толкова бесен,че не видя как двама мигнаха с фаровете,аз намалих и ситуацията се повтори почти същата,само,че тоя път,вече ме бе изпреварил и видя палката-голям късметлия излезе тоя мангал Аз щях да се пукна от смях през останалия път и си викам,да взема да спра да го изчакам и да го поведа към Русе до следващата патрулка
                            Доста весело ще е било, определено.
                            Suppish написа:
                            коцев написа:
                            Напълно те разбрах младежо. Тировете са виновни ,газарбайтерите са виновни само ти си прав .Дай боже така да е но автомобил карам от 1967 година и имам съставено мнение кой е крив и кой е прав .Миналия ден дори си взех новата книжка с валидност до 31 юли 2019 година ,защото на старата и изтече срока и за ужас на вас младите, ако съм жив и здрав то и на 75 години пак ще се движа по пътищата . :D Пожелавам ти и на теб както и на останалите и вие да се радвате на толкова години зад волана .
                            Ей такова мислене се опитвах да обесня в началото на темата. Никъде не казах, че съм прав и не твърдя, че момчето зад волана е 100% в правото си. Обаче точно с такива ШОФЬОРИ като тебе се сблъсквам всеки ден - като ме видят, че съм младеж и им свиркам задето не са подали мигач и ме засичат или пък остават в кръстовището макар и вече да са на 2-3 секунди червен сигнал, защото са били последна кола, и са искали да минат като за първа, и още, и още. Да точно от такива като тебе чувам "Ей пикльо вчера си взел книжка на мене ли ще свириш". Да се радват тези, които не са хванали червеният сигнал заедно с мене, а са ме псували преди това. Защото по вестниците ще ме пишат. И май като изключим безумието и на младите шофьори, точно този ранг от стари oldschool drivers са също толкова опасни. Аз съм шофьор от еди кога си и така, и така.....
                            Не е редно да категоризираш така хората, без да го познаваш.Едва ли би имал проблеми точно с колегата Коцев на пътя, но принципно си прав за останалите хора, които не дават мигачи, а шарят из лентите, както и за някои от останалите поведения, за които говориш. Нека да не ставаме крайни, да имаме търпение и трезва оценка за дистанция и скорост на пътя, за да намалим изнервеност по пътищата ни.

                            Коментар


                              #59
                              Пак ще ви питам - при наличие на няколко автомобила един след друг, очевидно "колона", ако имате възможност - не изпреварвате ли всички, или след всеки се връщате в лентата си, и тогава тръгвате наново ?А когато изпреварвате - виждате ли добре и ясно докъде прекъснатата линия е прекъсната, и къде започва непрекъснатата ? Особено при повече от една кола, която предстои да изпреварите? Само помислете - при извънградско каране, където повечето от нас рядко карат с под 90, скоростта е около 25 метра в секунда, а едном изпреварване може да продължи над 100-150 метра, и то на лека кола. За 3 коли + ТИР-а - разстоянието може да бъде над 1/2 километър Още не се е родил този, който при скорост от 100+ км/ч може да види и прецени добре как изглежда маркировката половин километър по-напред, и дали ще успее да се върне докато е все още непрекъсната. Нима твърдите че шофьорът е трябвало да намали, и да изчака цялата колона от ТИР + 3 коли да го подмине, за да се върне докато още е непрекъсната линията? Недай боже друг да е етръгнал да ги изпреварва, и да се получи - "докато караш в насрещното, някой да те натресе отзад" В ситуацията колегата е постъпил напълно и най-правилно, като е продължил изпреварването докрай, защото е бил възпрепятстван от камион-джията да се върне безопасно в лентата си - грубо нарушение на закона, и сериозна предпоставка за тежко ПТП от страна на турски/албански/патагонски/какъвто-ще-да-е камион. Надяввам се актът да отпадне, а полицят да бъде снакциониран заради дописването и неадекватната му реакция - а именно - че не е спрял истинския виновник за опасната ситуация. Колега Suppish - все пак - според теб - при каква скорост беше извършено изпреварването, и с колко се движеше въпросната колона от 3 коли + 2 ТИР-а, че се наложи да я изпреварите ?

                              Коментар


                                #60
                                Колегата не е трябвало да изпреварва толкова превозни средства, все пак тези пред него също не са балъци и вероятно има защо да не предприемат изпреварване. По-правилно е да се поизчака малко и ако очевидно се види, че колегите пред теб нямат намерение да изпреварват тировете да се предприеме нещо. Лично аз с доста голяма доза страх бих изпреварил така.

                                Коментар

                                Working...
                                X