Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колектори температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колектори температура

    здр. колеги интересува ме някой знае ли колко градуса загряват колекторите доло горе
    uno-1.5i понто 1.2i

    #2
    Зависи каква мощност се отдава от мотора.При атмосферка макса е около 500, при турбо бензин може да отиде над 800.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      ici написа:
      Зависи каква мощност се отдава от мотора.При атмосферка макса е около 500, при турбо бензин може да отиде над 800.
      мерси колега питам защото сменях гарнитура и я намазах със силикон но тои издържа до 300 градуса.
      uno-1.5i понто 1.2i

      Коментар


        #4
        Сещам се за един руски филм дето сложиха едно пиле овито във фолио на колекторите на един зил, след 2-3 километра го извадиха идеално опечено :D
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          van_dal написа:
          Сещам се за един руски филм дето сложиха едно пиле овито във фолио на колекторите на един зил, след 2-3 километра го извадиха идеално опечено :D
          Аз пък веднъж си пържих яйца на колекторите.
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #6
            VooDoo написа:
            van_dal написа:
            Сещам се за един руски филм дето сложиха едно пиле овито във фолио на колекторите на един зил, след 2-3 километра го извадиха идеално опечено :D
            Аз пък веднъж си пържих яйца на колекторите.
            аз вече две стада агнета опеках на тях. аз питах сериозно а вие я обърнахте на майтап
            uno-1.5i понто 1.2i

            Коментар


              #7
              ..

              Температура 750 градуса е температурата на огънчето на цигара в момента на ,,дърпане,,.Правете си сметка ,като обявявате такива цифри.Представяш си как свети огънчето и тогава .А иначе -като в народното събрание....

              Коментар


                #8
                Re: ..

                Kroko61 написа:
                Температура 750 градуса е температурата на огънчето на цигара в момента на ,,дърпане,,.Правете си сметка ,като обявявате такива цифри.Представяш си как свети огънчето и тогава .А иначе -като в народното събрание....
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  Може би колегата иска да каже че цитираш твърде високи цифри. Аз потърсих в гугъл , и първият срещнат текст гласи:Under normal driving conditions the EGT may vary between 250 to 680 degrees C - За турбо-дизелов двигателПри нормално шофиране температурата на изгорелите газове може да варира между 250 и 680 градуса. За бензинов значи е напълно възможно да достигат и 800 в пиков момент.

                  Коментар


                    #10
                    При новия 1.9 дизелов агрегат на Фиат, пиковата температура на изходящите газове е от порядъка на 800 градуса по Целзий.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      ..

                      Да се допълня за неразбралите-като в народното събрание-исках да кажа празни приказки,хайде от мен да мине -необосновани.Мисля,че температура на изходящите газове и температура на колекторите са сходни неща ако разбира се отчетем и топлообмена,нали.

                      Коментар


                        #12
                        Re: ..

                        Kroko61 написа:
                        Да се допълня за неразбралите-като в народното събрание-исках да кажа празни приказки,хайде от мен да мине -необосновани.Мисля,че температура на изходящите газове и температура на колекторите са сходни неща ако разбира се отчетем и топлообмена,нали.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          намазах го аз със един силикон до 300 градуса е, два дена лъзгам за сега няма проблем ще видим колко ще удържи дано да е по дълго
                          uno-1.5i понто 1.2i

                          Коментар


                            #14
                            Аз като сменях двуцевката след колекторните тръби ми ги мазаха със специална паста, понеже макар и на моето скромно моторче съм ги загрявал до червено и бях я прегорил .
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #15
                              chapat написа:
                              намазах го аз със един силикон до 300 градуса е, два дена лъзгам за сега няма проблем ще видим колко ще удържи дано да е по дълго
                              Ще стане на прах, ако вече не е Ползва се керамична паста, която няма проблеми и при 1000 градуса.Мерил съм 250 градуса температура на края на ауспуха при 5000 об/мин на място, тоест без никакъв товар на мотора.Това на 1100 кубиков Фиат мотор.А иначе при яка газ колекторите светват червени
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X