Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде най-често грешат шофьорите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде най-често грешат шофьорите?

    Британското издание АskMan се опитва да отговори на въпроса кои са най-честите шофьорски грешки, водещи до произшествия, цитирани от в. "Сега". Ето и Топ 10 в обратен ред:10. Ефектът на турбото Турбодвигателите бяха много популярни през 80-те години на ХХ век, след което изчезнаха. Напоследък обаче пак се връщат на мода и мнозина шофьори, особено по-младите, не могат да си преценят възможностите, като ги използват неправилно. Това често води до катастрофи. Отделно от това турбото се нуждае от специална поддръжка, за да изкара по-дълго. Повредата му често може да бъде фатална за автомобила. 9. Лоша позиция на огледалата Винаги трябва да бъдете наясно какви и колко коли се движат зад вас. За това важно е да нагласите огледалата си. Не забравяйте т.нар. мъртва точка, която се появява при опит да изпреварите. Затова, преди да предприемете маневра, винаги задържайте по-дълго погледа си на огледалото за обратно виждане. 8. Използване на съединителя като спирачка Педалът вляво се използва при смяна на скоростите. Мнозина обаче го натискат дори при най-малкото намаляване на скоростта със спирачката. Това води до изхабяване на съединителя, а и променя оборотите на двигателя. Ако не можете да се отучите от този навик, купете си кола с автоматични скорости. 7.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Много показателно проучване...за "острова". Показателно с това ,че никъде не се спомена: 1. Шофиране след употреба на алкохол...? 2. Шофиране с превишена скорост...? Неспазване на знак стоп...? Отнемане на предимство...? Пресичане на непрекъсната маркировка с цел да се изпреварят пъплещите балъци ... ,т.е. неспазване на пътната маркировка ... ? и тн ,и тн все характерни нарушения за България! Жалко ,но както се казва : да им имам проблемите!!!п.п. нещо подобно е и с политиците им: хванали някъв министър дето опаткал друг в кенефа и веднага го отзовали мисля ,че в Холандия беше/, а нашите тук всеки ден ни "правят щастливи" и сега пак са на първите места в избирателните листи... смееех
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #3
      Тук става дума за такива грешки на някои шофьори, за които те дори не се замислят, че са грешки. Опитай се да обясниш на някой по-възрастен шофьор например, че неправилно (опасно) борави със съединителя. В този дух е статията. А умишлените нарушения са друга работа.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        Най-голямата грешка е, когато един шофьор си повярва, че е безсмъртен и започне да кара така, сякаш е на състезание. Или иначе казано, че може да шофира. Без да се съобразява с пътната обстановка и участниците в движението. Казва се, че трябва да минеш 10 хил. км, за да започнеш да шофираш. Е, това не е така. То си е отвътре. В нашата мила София обаче има неписани правила. Аз лично за 4 години стаж, с всекидневно каране, мога да кажа, че на няколко пъти съм щял да катастрофирам и то не по моя вина. Понякога подобни ситуации са ме карали да правя неща, които не съм искал, само и само да не огъна ламарините и най-важното да запазя моя и на приятелката ми живота. Просто повечето шофьори имат лоша преценка в дадена ситуация. И в повечето случаи мислят под влиянието на адреналина. Братовчед ми, например, като дойде в София и после излизахме из града, още от нас ми даде ключовете и ми каза - карай.
        NOW: ???
        Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
        Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

        Коментар


          #5
          simeon3000 написа:
          Тук става дума за такива грешки на някои шофьори, за които те дори не се замислят, че са грешки. Опитай се да обясниш на някой по-възрастен шофьор например, че неправилно (опасно) борави със съединителя. В този дух е статията. А умишлените нарушения са друга работа.
          Нито една от цитираните 10 грешки не е нарушение на ЗДвП.

          Коментар


            #6
            Един прави едни грешки друг други...но грешката която забелязвам масово да се прави в България е т.6 - сечене на завоите. Особено неприятно и често срещано е в проходи. Завиваш - и изведнъж пред теб изскача някой с гума в твоето платно. И не мърда встрани. Заради такива жена ми е забранила да минаваме през Провадия-Айтос прохода.

            Коментар


              #7
              ls1 написа:
              Един прави едни грешки друг други...но грешката която забелязвам масово да се прави в България е т.6 - сечене на завоите. Особено неприятно и често срещано е в проходи. Завиваш - и изведнъж пред теб изскача някой с гума в твоето платно. И не мърда встрани. Заради такива жена ми е забранила да минаваме през Провадия-Айтос прохода.
              Да добавим и изнасяне в съседната лента за прост завой надясно, все едно кара икарус.

              Коментар


                #8
                най-голямата грешка е да качих някое момиче и да се правиш на състезател пред нея,един приятел си взе ауди и качи приятелката и се направи на голяма работа и се разби в един пасат 4-ка
                Fiat Punto Sporting 1.2 16V MPI 86hp 98

                Коментар


                  #9
                  Една от масово срещаните грешки при водачите на МПС е карането с несъобразена скорост и неспазването на ограниченията за скоростта. Заради такива нарушения стават част от инцидентите и ПТП в България и не само,повечето от които са с фатален край.
                  Уважавам тези,които ме уважават!
                  Clube do Marea!

                  Коментар


                    #10
                    Най-масовото срещано явление е че едно 50% да речем са научени само и единствено от коя страна на колата се влиза и къде се пъха ключа да запали...от там на татък нямат никаква логика, ориентация ,и бърза мисъл за моментната обстановка в която "карат"...ПП. най-честата реплика която използвам по време на шофиране е- "това огледало не е само за скубане на вежди"(Да ме извинят колежките които практикуват това в колата си)
                    ''Аз знам че нищо не знам, но има такива които и това не знаят.''

                    Коментар


                      #11
                      kaliopis написа:
                      ПП. най-честата реплика която използвам по време на шофиране е- "това огледало не е само за скубане на вежди"(Да ме извинят колежките които практикуват това в колата си)
                      Ами, няма какво да те извиняват. На няколко пъти почти ме блъскат разни такива - почне да си скубе веждите, да се черви или да говори по телефона, пусне спирачките и тръгне назад. И като надуя клаксона винаги се стряскат, засуетяват се, чудят се какво става - губят още 2-3 секунди докъто им сработи процесорчето 1 MHz. Последно ми се случи такова нещо миналия петък. Наложи се да дам половин метър назад с риск аз да блъсна човека зад мен. После що съм псувал и съм се държал невъзпитано...
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #12
                        Без да искам да обидя никоя от колежките, ще ви разкажа какво ми се случи снощи:На мой приятел приятелката му от Бургас му беше на гости. Снощи трябваше да я закара до Бургас, и ме взе за компания, да не се връща сам.Ямбол - Бургас е има-няма 90-100 км. На отиване той даде на нея да шофира. Вярно, че момичето не е карало много (няма собствена кола), но има книжка от няколко години.Чувствах се през целия път на тръни, по-неадекватно шофиране отдавна не бях виждал... Това дълги, къси, каране на 3-та с километри на прав път... УАУ! Добре, че непрекъснатата неделна колона от морето към София се беше изтекла вече, и нямаше изпреварващи срещу теб джипове и лимузини... Ямбол-Бургас - 2:15 h.На връщане моя приятел ме помоли да карам аз, че си бил забравил очилата... върнахме се точно за 1 час (преди да ме обвините в неразумно шофиране, да напомня, че повече от половината от пътя е автомагистрала -над 50 км).Без рискови ситуации, без нарушения и без излишни нерви...П.П. Колата беше БМВ 318 (не им разбирам от моделите, но от най-масовите). Върви повече от Дедрата и по-малко от Делтата

                        Коментар


                          #13
                          Колега големи приключения си имал за 100 километра.И аз имам един приятел дето съм се качвал 2 пъти при него и НЯМА да има 3ти.Има книжка от 10 години и всеки ден е на пътя и пак не става за шофьор.ПП. Добре че сравняваш БМВ с Ланча че може да се засегне някой колега с Фиат.
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар

                          Working...
                          X