Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дизел или бензин за Градско Каране ?
Collapse
X
-
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
за 10К само градско говорят ,нормално е 15К на година градско да минаваш ако работиш на 20 км.от васcrush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
а иначе 21К годишно пък е прекалено малко
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Ми верно си си го измислила, щото някой чул от някъде че на дизела му е скъпа поддръжката и хайде всички това знаят да говорят.Кажи кое точно е по скъпото на дизела за поддръжка - бобината, кабелите, свещите, делкото или кое? Единственото свързано с поддръжката на дизеловия двигател е нагревните свещи, като всичко друго си го има и при бензина, само дето той има и горните неща за смяна, а дизела не.Ако пък ви се счупи двигателя и в двата случая си е гадно. Не знам защо някой си мисли че ремонта на бензина ще е убийствено по евтин от този на дизела. Общо взето все в гъ..з...Ще ви кажа защо аз искам дизел - защото един ремап много хубаво му оправя динамиката и след това мога да си го настъпвам колкото ми е кеф и пак харчи 6-7, а върви колкото 1,8-2,0 които при настъпване ще харчат над 13-14. Ако не гледах парите за гориво щях да си взема едно купе 2.0 турбо и да му давам газ колкото ми е кеф.SokOtPraskova написа:Еми, е така седях си и изведнъж го измислих.ele написа:сори за офтопика ама защо дизелът е по-скъп за поддръжка? До момента имам 20000 км с бравото и поддръжката ми не е била по-различна нито по-скъпа или евтина от предишната ми бензинова кола!...А дизела е и по-скъп за поддръжка,...
Коментар
-
10’000км. разделени на 365 дни в годината се равняват на 27,40км. на ден - напълно е възможно, както за гр.София, така и за с.Трънакcrush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
Коментар
-
В малките градове не са много хората, които си карат колите 365 дни в годината. В общия случай или я караш само до работа и обратно, което в малкия град е максимум 10 км. дневно или 50 км. на седмица, или я изкарваш само в събота и неделя, ако ходиш на работа пеша като мен.Kuku написа:10’000км. разделени на 365 дни в годината се равняват на 27,40км. на ден - напълно е възможно, както за гр.София, така и за с.Трънакcrush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз ще ви кажа кое му е по-скъпо на дизела за потдръжка,като не казвам че е лош,защото карам дизел вече 5 години.Имах 2 Ибизи 97г.ТДИ 90к.с и 110к.с.нямам никакво оплакване от тях ама си викам,я да продам аз 110-ката и да си взема по-нова 2001г.Взимам си новата придобивка,след преглед в "голям и елитен сервиз(майстора ми е близак)"та той казва колата е перфектна трябва да смениш само дебитомера(320лв).Смяна на консумативи(650лв).След 3 дни колата почва да прави проблеми=на 3 датчика(150лв,170лв и 180лв.)След 2 седмици турбото замина,ремонт(900лв),колата повече не тръгна както трябва и я продадох(защото исках да я хвърля някъде където и куче не минава).Та мисля,че всичко е до късмет ако не се чупи е добре ама... :DFiat Coupe 2.0 16V turbo
Коментар
-
Прав си но това не е поддръжка, а е чупене, дано на никой да не се случва. Както на дизела така и на бензина има скъпи неща по двигателя.Като се замился, не може да се каже едното е по-добро за градско, а другото за извънградско. Най-добре човек да си вземекаквото му е на душата.milen4o написа:Аз ще ви кажа кое му е по-скъпо на дизела за потдръжка,като не казвам че е лош,защото карам дизел вече 5 години.Имах 2 Ибизи 97г.ТДИ 90к.с и 110к.с.нямам никакво оплакване от тях ама си викам,я да продам аз 110-ката и да си взема по-нова 2001г.Взимам си новата придобивка,след преглед в "голям и елитен сервиз(майстора ми е близак)"та той казва колата е перфектна трябва да смениш само дебитомера(320лв).Смяна на консумативи(650лв).След 3 дни колата почва да прави проблеми=на 3 датчика(150лв,170лв и 180лв.)След 2 седмици турбото замина,ремонт(900лв),колата повече не тръгна както трябва и я продадох(защото исках да я хвърля някъде където и куче не минава).Та мисля,че всичко е до късмет ако не се чупи е добре ама... :D
Коментар
-
Може да не ти се вярва, обаче аз от ноември работя на 10 мин пеша от нас. Та от 30 ноември 2008 до ден днешен съм изминал 349 км. От преди 2 дни пак почнах да карам всеки ден, че карам хлапето на ясла, но това са ми 4.5 км в двете посоки. Та така... ако не се пътува другаде, мога да навъртя и под 10 000 вече.crush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
Коментар
-
Абе това че дизелът е със скъпа поддръжка си е чешане на езиците. Просто който кара бензинова кола, няма какво друго лошо да каже за дизела , и пльосва това: скъпа му е поддръжката. Да, скъпа е - маслото се сменя по-често. Всичко останало е повреда и аварийни ремонти, а не поддръжка. Нито дебитомера се сменя на всеки Х км, нито датчиците за запалване... то тях ги има и в бензиновата кола, обаче. Нито маховика на колегата Airfan се сменя на У км. Поддръжката е смяна на масла, течности, накладки, съединител, филтри, чистачки....
Коментар
-
Колега май не си ме разбрал,не казвам нищо лошо за дизела аз гласувах за дизел и в момента имам дизел който карам всекидневно!просто казвам защо поддръжката му е по-скъпа.А щом поддръжката на една кола е да си смениш консумативите,значи грешката е в мен :D,аз все си мислех,че като се счупи трябва и да се оправи но явно грешаogi28b написа:Абе това че дизелът е със скъпа поддръжка си е чешане на езиците. Просто който кара бензинова кола, няма какво друго лошо да каже за дизела , и пльосва това: скъпа му е поддръжката. Да, скъпа е - маслото се сменя по-често. Всичко останало е повреда и аварийни ремонти, а не поддръжка. Нито дебитомера се сменя на всеки Х км, нито датчиците за запалване... то тях ги има и в бензиновата кола, обаче. Нито маховика на колегата Airfan се сменя на У км. Поддръжката е смяна на масла, течности, накладки, съединител, филтри, чистачки....
А можеби вашите коли не се чупят?
Fiat Coupe 2.0 16V turbo
Коментар
-
Humppa
@KukuМисля, че говорим за икономичност!Както каза Турбодизела - бензин 1.1 (Fire)
А това ако е довод... Първата кола е тръгнала на пара...Dikata_BG написа:Ама да не забравяме, че първата кола е тръгнала на бензин.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар