Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 16V vs. Peugeot 306 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.6 16V vs. Peugeot 306 1.6

    Здравейте! Аз съм начинаещ шофъор и си търся автомобил на цена от порядъка 2500- 3000 лв. Насочвам се към два модела: Fiat Brava 1.6 16V и Peugeot 306 1.6 (главно по естетически съображения), но винаги когато помоля приятели и познати за съвет, отговарят с анекдоти на тема италиянски и френски коли. Моля за мнения и препоръки от всеки, който познава автомобилите като управление, надеждност и подръжка. Благодаря предварително!

    #2
    Която и да вземеш няма да сбъркаш. Но лично аз мисля , че бравата има по-готин дизайн, освен това в и е по-пъргава.
    Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

    Коментар


      #3
      Вземи си Гоуф 2 или Алди "яйце" - да са спокойни приятелите ти и познатите и да не те мислят.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        Голф е мръсна дума в мойте среди, но да, активно ме навиват за Ауди и Опел.

        Коментар


          #5
          aleks_tasev написа:
          Голф е мръсна дума в мойте среди, но да, активно ме навиват за Ауди и Опел.
          Ауди иска много здрава подръжка,в същото време много скъпа ... и както съм казвал на много хора - фиата не се чупят толкос лесно ! Тва са празни приказки на твойте приятели ... по тяхната логика нашите фиати трябва да са всеки ден по сервизите ... така че зависи много какви са ти възможнстите относно подръжка и т.н
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар