видя ли някой на халогени зад мен - веднага му слагам задните светлини за мъгла - за да се усети - не се ли усети карам бавно и често натискам спирачката
аман от изроди!!!п.п. сега по Новините по К1 казаха, че щели да спират от движение колите, които не са със заводски ксенон
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ пак ни погва за фаровете
Collapse
X
-
Много ми е интересно как точно КАТ ще установи дали ксенонът е заводски или не.donnna написа:видя ли някой на халогени зад мен - веднага му слагам задните светлини за мъгла - за да се усети - не се ли усети карам бавно и често натискам спирачката
аман от изроди!!!п.п. сега по Новините по К1 казаха, че щели да спират от движение колите, които не са със заводски ксенон 
Коментар
-
Няма доказателства и за обратното. И моето лично мнение е, че включените фарове помагат. Много.ele написа:Проблемът е в това, че хората се задължават да правят неща, вместо да бъдат убеждавани, че нещо е по-добро. Няма доказателства в подкрепа на това, че включването на фарове намалява произшествията, защото самото намаляване на произшествията може да се дължи на доволно много причини, които сами по себе си не могат да бъдат идентифицирани с определен процент. Т.е. има хора, които вземат заплати, за да измислят ненужни закони, вместо да се концентрират върху нещо съществено. Предполагам си запознат, че има и европейска директива за това._жоро_ написа:Не мога да разбера какъв е проблема да карате на фарове.Толкова ли е сложно преди да тръгнеш да включиш фаровете?!?...или ви е страх да не мине инкасаторката вечер :DSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
На мен пък ми е много интересно къде точно в закона пише, че ксеноновите светлини са забранени?Airfan написа:Много ми е интересно как точно КАТ ще установи дали ксенонът е заводски или не.donnna написа:видя ли някой на халогени зад мен - веднага му слагам задните светлини за мъгла - за да се усети - не се ли усети карам бавно и често натискам спирачката
аман от изроди!!!п.п. сега по Новините по К1 казаха, че щели да спират от движение колите, които не са със заводски ксенон
Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Те всички противници на карането със светнати фарове големи разбиратели, чак се чудя как може цял европейски съюз, автомобилостроители, икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации и редица още, да живеят в такава заблуда, трябва да Ви звънат да се видите ,да им обясните как стоят нещата и к’ви невежи са . Ще ви правят закони , вие ще си избивате комплексите зад клавиатурата,което показва как ще сте на пътя , щото е много сложно да си пуснеш фаровете и трябва цяла тема да има - колко е не екологично и вдига разхода и куп простотии.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Никъде, тия по медиите обичат да си съчиняват новини.......няма как да го забранят това......Марто написа:На мен пък ми е много интересно къде точно в закона пише, че ксеноновите светлини са забранени?Airfan написа:Много ми е интересно как точно КАТ ще установи дали ксенонът е заводски или не.donnna написа:п.п. сега по Новините по К1 казаха, че щели да спират от движение колите, които не са със заводски ксенон
Предполагам нямаш обяснение защо всичките европейски производители не решат кардинално проблема с превишената скорост и да ограничават колите до 130 кмч електронно, така уж ще намалее драстично смъртноста, няма да има нужда от камери, никой няма да се притеснява че ще нарушава скороста.....Така че може да не намесваме ООН чак....niko09 написа:как може цял европейски съюз, автомобилостроители, икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации и редица още, да живеят в такава заблуда, трябва да Ви звънат да се видите ,да им обясните как стоят нещата и к’ви невежи са .Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ще го намесим, защото те го подкрепят, и европейската комисия също, не се хващай за думата.Освен ако всички противници сте по умни от тях...Аз ако те блъсна със 100 пак ще те размажа, така че и да ги ограничат на 130 едва ли нещо ще се промени,защото след определена скорост нищо не може да те спаси, а тя със сигурност е под 130. Не ти се получи тоя пример, ако имаш нужда от др обяснение ...ФЕРАРИСТ написа:Никъде, тия по медиите обичат да си съчиняват новини.......няма как да го забранят това......Марто написа:На мен пък ми е много интересно къде точно в закона пише, че ксеноновите светлини са забранени?Airfan написа:Много ми е интересно как точно КАТ ще установи дали ксенонът е заводски или не.donnna написа:п.п. сега по Новините по К1 казаха, че щели да спират от движение колите, които не са със заводски ксенон
Предполагам нямаш обяснение защо всичките европейски производители не решат кардинално проблема с превишената скорост и да ограничават колите до 130 кмч електронно, така уж ще намалее драстично смъртноста, няма да има нужда от камери, никой няма да се притеснява че ще нарушава скороста.....Така че може да не намесваме ООН чак....niko09 написа:как може цял европейски съюз, автомобилостроители, икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации и редица още, да живеят в такава заблуда, трябва да Ви звънат да се видите ,да им обясните как стоят нещата и к’ви невежи са .Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Така е, приета е 24.09.08, нас 3 години още не са ни стигнали да се съгласим или поне да помислим. 14 страни от Европейския съюз шофирането с включени светлини и през деня през цялата година е задължително.Дори и в Македония е задължително целогодишноAirfan написа:Директивата на Европейския съюз засяга само автомобили, чийто първи модел е след 7 Февруари 2011 и изисква от тях да са оборудвани с DRL. Тя ще засегне и камионите, но за модели след Август 2012.
Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Колега, тази директива засяга производителите на автомобили, а не нас. Т.е. ако си купиш автомобил произведен в ЕС след посочената дата, то той ще бъде задължително оборудван с DRL.niko09 написа:Така е, приета е 24.09.08, нас 3 години още не са ни стигнали да се съгласим или поне да помислим. 14 страни от Европейския съюз шофирането с включени светлини и през деня през цялата година е задължително.Дори и в Македония е задължително целогодишноAirfan написа:Директивата на Европейския съюз засяга само автомобили, чийто първи модел е след 7 Февруари 2011 и изисква от тях да са оборудвани с DRL. Тя ще засегне и камионите, но за модели след Август 2012.
Коментар
-
Дори и да го забранят, нямат право да спрат автомобила от движение. Единственото което могат да направят е да пишат фиш/акт, както правят за пуснати халогенни светлини, когато видимостта не е намалена.А самото понятие е доста субективно.ФЕРАРИСТ написа:Никъде, тия по медиите обичат да си съчиняват новини.......няма как да го забранят това......Марто написа:На мен пък ми е много интересно къде точно в закона пише, че ксеноновите светлини са забранени?Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Колега, природата ( знаейки, че сме стадо) се е погрижила на нашите ширини времето изобщо не е такова, каквото е в западната част на Европа и опазил бог Скандинавия, само формен идиот може да разпореди каране на фарове в ясен слънчев ден, но сме го приели, заради малоумниците които са без фарове и в дъжд, мъгла или по тъмно вечер. То няма вече отговорен човек, който да не е на фарове и през лятото, когато е на дълъг път, но в града и в ден, в който всикчко блести, та ти вади очите да си на фарове просто си е излишно, да оставим темата за инкасаторката и фаровете,разума ни закони, ни постановления не могат да го събудятniko09 написа:... 14 страни от Европейския съюз шофирането с включени светлини и през деня през цялата година е задължително.Дори и в Македония е задължително целогодишно
Да не говорим, че вече като караш не е от значение ти дали спазваш правилата , много по-важно е как се пазиш от идиота, който не ги спазва, къде да се криеш от него и накъде да му бягаш.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Подкрепям акцията, но за жалост ще е поредното чудо за три дни! Като чета по форумите се питам къде са тези колеги с нерегулирани светлини. Всеки е супер-мега-хипер-ултра-най-изправен, не пречи никому а като изляза навън, особено извънградско пълно с всякакви олигофрени, опитващи се да ми изгорят ретината и се прибирам с тен. Тунинговал каляската с перфектен ксенон за 50лв и голямата работа, а му се досвидяли още 15лв за реглаж!Мърморим за фишове! Фиш ли? Директно акт и спиране на автомобила от движение. Само така ще се замислим.Подкрепям и целогодишното каране с включени къси светлини, убеден съм в ползата.Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
И аз мисля, че оставиш ли на инженера ганев, с осми клас незавършен, да прецени с какво да си "въоръжи" колата, нищо чудно и гребло от автогрейдер да си сложи... Зимата е дълга и времето е достатъчно хищните ченгета да решат въпроса със заслепяващите колегите си водачи на ъъъ... МПСgeo_g написа:...Тунинговал каляската с перфектен ксенон за 50лв и голямата работа, а му се досвидяли още 15лв за реглаж!Мърморим за фишове! Фиш ли? Директно акт и спиране на автомобила от движение. Само така ще се замислим.
Това не е шега, промяната на каквото и да било по автомобила е редно да минава през комисии (като тия във София и Шумен) които да одобряват или забраняват ползването на приумици, които както е видно, пречат на останалите участници в движението. На никой не му е кеф известно време преди и след разминаване с такива нощем да не знае къде е на пътя и да отнесе някоя циганска талига.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
"КАТ-София започва да спира автомобилите, които имат ксенонови фарове. Това съобщи пред БНР началникът на Пътна полиция в СДВР главен инспектор Богдан Милчев.Причината е, че силните светлини заслепяват останалите водачи и често са причина за катастрофи.Засега от КАТ няма да налагат глоби на водачите, чиито коли имат ксенонови фарове.Според полицаи, ако крушките не са фабрично вградени, има опасност другите шофьори да бъдат заслепени."Ксеноновите фарове не са забранени, но когато са фабрични - отговарят на определени стандарти. За съжаление, все повече водачи си купуват ксенонови крушки, които са китайско производство или въобще не отговарят на никакви стандарти. Именно тези водачи ще бъдат спирани и ще има отношение към тях", обясни Богдан Милчев и допълни, че Законът за движение по пътищата дава тази възможност. Тези ксенонови фарове не създават толкова проблеми в града, но при извънградското каране проблемът е сериозен, каза още шефът на КАТ-София.Вчера от КАТ обявиха, че ще се глобява и за нерегулирани фарове, като санкцията може да стигне до 150 лв. От Пътна полиция заявиха, че ще продължат да глобяват пешеходци, които пресичат неправилно. Глобата е 10 лв. Над 3000 са глобените до момента в София пешеходци за неправилно пресичане. Пешеходците започват да стават все по-дисциплинирани, заяви главен инспектор Богдан Милчев". В една нормална държава за думите, които съм удебелил на подобен олигофрен в униформа веднага ще му бъде поискана оставката. Какъв е тоя милиционерски термин "ще има отношение към тях"!? Тапанар!Освен това автомобилите всяка година преминават годишен технически преглед - там е мястото за проверка - а не на пътя.Много ми е чудно апарата, с който проверяват мобилно по пътищата колко добре калибриран ще е като го трескат по астрите си по хубавите ни пътища,,!?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар