Е как 200в колега?Аз повече от 140 не можах да ги сметна
Е вярно си се вдига разхода , но на фона на едно 30-40 киловата които нормално доставя един средно статистически двигател на колелата при спокойно каране мисля че 200 вата са доста малко.Закони - какво да правиш - ще ги спазваме.А на мен не ми пука аз си карам целогодишно на къси.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Енергийна ефективност - спестявате ли енергия?
Collapse
X
-
Вие спазвайте,при мен на фарове ми избледнява таблото и нищо се не види->по-опасно от каране без фарове.Акумулатора е чисто нов ,акумулаторджията каза че алтернатора си зареждал нормалноilkor написа:140 + загубите от преобразуването на механичната енергия в електрическа от алтернатора = 200Спазваме ги ... но това не пречи да ги критикуваме....
Коментар
-
Колега,40 киловата се ползват от двигателя когато се движи със скорост 150 клм/час.При спокойно каране в градски условия се ползват 10-15 киловата най много,а в задръстваниятя 4-5.Макс.мощност на трабанта е 18 Квт,но предполагам знаеш как може да се движи в града.А извън вдига 100 клм и повече даже.pr_00f написа:...................., но на фона на едно 30-40 киловата които нормално доставя един средно статистически двигател на колелата при спокойно каране.....................
Коментар
-
Сериозно?Сега ако е фиат чинко - може. За трабанта знаем че е сериозна машина
При нормално каране 2-те коли който съм имал - 155 1.7 8в на 3000 оборота - 60 коняЛибрата на 2000 оборота - е някъде към 80-85 коня.Хайде сега дели посочените коне на 1.34 и да почнем разговора наново. Друг въпрос е ако си караш колата на 1000 оборота и тя е корса 1.0
Коментар
-
u_bo
и явно не си карал трабант
аз съм карал няколко месеца - не бих говорил за траби-то с пренебрежение
Коментар
-
Колега,голямата грешка която допускаш в разсъжденията ти е че при 3000 об -60 кс и Либрата при 2000 об- 80 кс е верно само ако се движиш в при тези обороти с пълен дросел или както се казва в профлитературата-движение по външна характеристика на двигателя.Защо се казва виншна е друга тема,но какво става при 10%,20%,30% отворен дросел не знаеш и тези характеристики никой не обявява.А те са най важните защото 98% от движението на колата ползваш именно тях.При движение в градски условия,а и звън градски се движиш основно по частични характеристики/частично отворен дросел/. И за това в тези режими не би трябвало да цитираш рекламните фирмени стойностси важещи за външната характерисрика на двигателя.И на края конските сили се делят на 1,36 за да получиш киловатите.pr_00f написа:Сериозно?Сега ако е фиат чинко - може. За трабанта знаем че е сериозна машина
При нормално каране 2-те коли който съм имал - 155 1.7 8в на 3000 оборота - 60 коняЛибрата на 2000 оборота - е някъде към 80-85 коня.Хайде сега дели посочените коне на 1.34 и да почнем разговора наново. Друг въпрос е ако си караш колата на 1000 оборота и тя е корса 1.0 
Коментар
-
Да пораздвижим темата.http://dnes.dir.bg/2008/12/08/news3707458.htmlЗабележете заглавието - е няма такива идиоти а ?Сигурно бъдещите крушки няма да са на тока ами на ...Някой да се сеща.Забраняват електрическите крушки08 декември 2008 / News.dir.bgИзползването на обикновените електрически крушки ще бъде забранено в ЕС чрез решение, което ще бъде огласено в Брюксел утре.Първи, вероятно още от септември 2009 г., ще бъдат спрени 100-ватовите, а през следващите 3 години от употреба ще бъдат извадени от употреба и останалите видове, съобщава в. "24 часа", цитиран от БЛИЦ.Мястото им на рафтовете на магазините ще заемат флуоресцентни, халогенни и LED крушки, които пестят 5 пъти повече енергия. Промяната е заложена в директивата за екодизайна. Тя е част от мерките за борба с климатичните промени, с която Брюксел разчита да спести електричество за 5 милиарда евро и 4,5 млн тона парникови газове годишно.Икономичните модели издържат до 10 г. и пестят до 60% от сметката за осветление. Класическите крушки превръщат само 5% от консумираната енергия в светлина.
Коментар
-
С риск да засегна някой винаги съм твърдял че журналистите са много зле.Не стига че не разбират нещо ами и го тръбят така че всеки да разбере колко са зле.Понеже съм тъй да се каже, компетенетен в една област като им слушам или чета глупостите в нея си вадя заключение, че подобно е положението във всички области.Най малкото този запълнил страницата с някакъв текст
да научи че не се казва крушка а лампа ...
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар