Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много ли са 4000 оборота за Браво 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    van_dal написа:
    Абсурд е да се каже, че 4000об. са много за браво, много са за мерцедес, защото при тези обороти е над 160км./ч. ама при условие, че нашите кочини при 140 са на тези обороти , значи е нормално.
    Вашите "кочини" може и да са на 140 на тези обороти, но моят "луксозен хотел на колела" при тези обороти е точно на 160 при тези обороти (на 5та). Не всички италианки са с еднакви скоростни кутии (мойта е като на Мерцедес или по-точно - на Мерцедеса е като на Дедрата Иначе оборотите не са никакъв проблем за колата.А на Делтата вариатора сработва при 5000 оборота, което означава че от там нататък започва сериозното вървене

    Коментар


      #17
      Immortal човека питаше за браво за това си позволих да вмъкна израза "нашите кочини", защото и аз съм с такава с къси предавки, инжинерна недоизмислица на фиат, която в следващите години оправят.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #18
        4000 може да са много само за някоя нафтова печка...

        Коментар


          #19
          mnpenchev написа:
          4000 може да са много само за някоя нафтова печка...
          Нафтовата печка с 4000 обороти нЕма да разбереш кога те е подминала, само ще попаднеш в гъста черна мъгла Ти с 4000 оборота ще изглеждаш спрял

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            mnpenchev написа:
            4000 може да са много само за някоя нафтова печка...
            Нафтовата печка с 4000 обороти нЕма да разбереш кога те е подминала, само ще попаднеш в гъста черна мъгла Ти с 4000 оборота ще изглеждаш спрял
            а мойта печка на 5 500 спира да върви
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #21
              Immortal написа:
              А на Делтата вариатора сработва при 5000 оборота, което означава че от там нататък започва сериозното вървене
              Сработва доста по-рано вариатора, то това му е и целта при по-ниски обороти по-висок въртящ момент и конЬОги.

              Коментар


                #22
                Хаха аз на 4000 оборота прибирам задкрилките и излитам, оставяйки шофьорите зад мен да се чудят как и от къде толкова бързо е паднала тая гъста мъгла Мойто дизелче няколко пъти съм го карал на ~4000 оборота, но само за минута-две, че почва лекичко да прегрява За бензинов двигател тия обороти са нищо.
                Fiat Punto 1.7TD
                Mazda 626 2.0
                Fiat Croma 2.4 Multijet

                Коментар


                  #23
                  Mupo написа:
                  Immortal написа:
                  А на Делтата вариатора сработва при 5000 оборота, което означава че от там нататък започва сериозното вървене
                  Сработва доста по-рано вариатора, то това му е и целта при по-ниски обороти по-висок въртящ момент и конЬОги.
                  Не ми се спори, ела на гости, ще те кача в Делтата и ще усетиш кога сработва. Точно на 5000 оборота, точно когато си мислиш че колата вече не може повече, изведнъж дръпва напред и те залепва на облегалката...и така до 6500...Идеята на вариатора е, точно обратна на това което си написал - когато колата не се нуждае от мощност и се кара в ниските обороти, да се отваря по-късно клапаните и по-малко, от там и забележително ниския разход ако колата се кара леко (извънградско - около 6.4/100).При нужда от мощност, когато колата я настъпиш и влезе във високите обороти, тогава сработва вариатора - клапаните се отварят по-рано и повече, влиза повече гориво, съответно и въздух, и на колата това "й дава криле" И съответно лапа двойно и тройно...При различните коли може това да се случва при различни обороти, но при Делтата (двигателя е 183.А.1000) това става при 5000 оборота.Но да не цапаме темата повече, ако трябва да отворим нова?ЕДИТ: OK, донякъде си прав! След справка тук (http://en.wikipedia.org/wiki/Variator) се оказа, че при ниски обороти, около 1500-2000 вариатора включва, а при 5000 изключва. Но точно тогава колата почва да върви повече Всъщност са две положения с различни настройки. Кое е включено и кое изключено е спорно

                  Коментар


                    #24
                    Амм ... все си мислех за това което казах по-горе. А и аз съм с А.1000, това че си бие шута след 5000 оборота е така, но подобно нещо го прави и след 3000. Прав си стига цапахме .п.п. http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E8%E0%F2%EE%F0

                    Коментар


                      #25
                      Re: Много ли са 4000 оборота за Браво 1.6 16V

                      infineon написа:
                      Днес на околовръстното карах може би 1 км с около 4500 оборота .Интересувам се вредно ли е за двигателя да карам дълго на такива обороти???Да не му изтъркам преждевременно буталцата на бравчо?П.П. Успях да вдигна към 40 км/ч на задна.
                      Ама то има ли по-малко обороти от 4000, аз не съм карал там...
                      BMW E90 320D
                      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                      Коментар


                        #26
                        Бравата 1,6 16V на 5-та при 4000 оборота се движи с около 130-133 км/ч (с гуми 195/50 R15) ...Като са най-големи Нютонметри в тия обороти не следва ли това да е най-икономичната скорост?Или да ама не заради съпротивлението на въздуха ?
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #27
                          С горният пост залитаме към една доста дълга тема тук Дедъра ми е със къси скорости и 4000 е нормално за него,към 4500 сменям предавка.Иначе при по-ниски обороти като се опитам да ускоря малко икономайзера ми удря червеното.Бтв късите скорости не са недомислица както спомена един колега по-горе.Харесвам си бързото ускорение на бързите ми скорости Виж на магистралата е ташак Ама в италия кой ти мисли за магистрали :D Виж швабите с тяхните аутобани няма как да не си плеснат едни дълги скорости.Ама то по нашите магистрали рискува ли се с по-големи скорости В крайна сметка 4000 са си перфектни!

                          Коментар


                            #28
                            mnpenchev написа:
                            4000 може да са много само за някоя нафтова печка...
                            На 4000 оборота на 5-та просто няма къде да я карам из България. На 2000 оборота съм точно със 100. На 3-та с 4000 оборота върви като совалка
                            She was only a whisky maker but he loved her still.

                            Коментар

                            Working...
                            X