van_dal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много ли са 4000 оборота за Браво 1.6 16V
Collapse
X
-
Вашите "кочини" може и да са на 140 на тези обороти, но моят "луксозен хотел на колела" при тези обороти е точно на 160 при тези обороти (на 5та). Не всички италианки са с еднакви скоростни кутии
(мойта е като на Мерцедес
или по-точно - на Мерцедеса е като на Дедрата
Иначе оборотите не са никакъв проблем за колата.А на Делтата вариатора сработва при 5000 оборота, което означава че от там нататък започва сериозното вървене
-
Immortal човека питаше за браво за това си позволих да вмъкна израза "нашите кочини", защото и аз съм с такава с къси предавки, инжинерна недоизмислица на фиат, която в следващите години оправят.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
mnpenchev -
Хаха аз на 4000 оборота прибирам задкрилките и излитам, оставяйки шофьорите зад мен да се чудят как и от къде толкова бързо е паднала тая гъста мъгла
Мойто дизелче няколко пъти съм го карал на ~4000 оборота, но само за минута-две, че почва лекичко да прегрява
За бензинов двигател тия обороти са нищо.
Fiat Punto 1.7TD
Mazda 626 2.0
Fiat Croma 2.4 Multijet
Коментар
-
Не ми се спори, ела на гости, ще те кача в Делтата и ще усетиш кога сработва. Точно на 5000 оборота, точно когато си мислиш че колата вече не може повече, изведнъж дръпва напред и те залепва на облегалката...и така до 6500...Идеята на вариатора е, точно обратна на това което си написал - когато колата не се нуждае от мощност и се кара в ниските обороти, да се отваря по-късно клапаните и по-малко, от там и забележително ниския разход ако колата се кара леко (извънградско - около 6.4/100).При нужда от мощност, когато колата я настъпиш и влезе във високите обороти, тогава сработва вариатора - клапаните се отварят по-рано и повече, влиза повече гориво, съответно и въздух, и на колата това "й дава криле"Mupo написа:Сработва доста по-рано вариатора, то това му е и целта при по-ниски обороти по-висок въртящ момент и конЬОги.Immortal написа:А на Делтата вариатора сработва при 5000 оборота, което означава че от там нататък започва сериозното вървене

И съответно лапа двойно и тройно...При различните коли може това да се случва при различни обороти, но при Делтата (двигателя е 183.А.1000) това става при 5000 оборота.Но да не цапаме темата повече, ако трябва да отворим нова?ЕДИТ: OK, донякъде си прав! След справка тук (http://en.wikipedia.org/wiki/Variator) се оказа, че при ниски обороти, около 1500-2000 вариатора включва, а при 5000 изключва. Но точно тогава колата почва да върви повече
Всъщност са две положения с различни настройки. Кое е включено и кое изключено е спорно
Коментар
-
Амм ... все си мислех за това което казах по-горе. А и аз съм с А.1000, това че си бие шута след 5000 оборота е така, но подобно нещо го прави и след 3000. Прав си стига цапахме
.п.п. http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E8%E0%F2%EE%F0
Коментар
-
Re: Много ли са 4000 оборота за Браво 1.6 16V
Ама то има ли по-малко обороти от 4000, аз не съм карал там...infineon написа:Днес на околовръстното карах може би 1 км с около 4500 оборота .Интересувам се вредно ли е за двигателя да карам дълго на такива обороти???Да не му изтъркам преждевременно буталцата на бравчо?П.П. Успях да вдигна към 40 км/ч на задна.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
С горният пост залитаме към една доста дълга тема тук
Дедъра ми е със къси скорости и 4000 е нормално за него,към 4500 сменям предавка.Иначе при по-ниски обороти като се опитам да ускоря малко икономайзера ми удря червеното.Бтв късите скорости не са недомислица както спомена един колега по-горе.Харесвам си бързото ускорение на бързите ми скорости
Виж на магистралата е ташак
Ама в италия кой ти мисли за магистрали :D Виж швабите с тяхните аутобани няма как да не си плеснат едни дълги скорости.Ама то по нашите магистрали рискува ли се с по-големи скорости
В крайна сметка 4000 са си перфектни!
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар