Днес на околовръстното карах може би 1 км с около 4500 оборота .Интересувам се вредно ли е за двигателя да карам дълго на такива обороти???Да не му изтъркам преждевременно буталцата на бравчо?П.П. Успях да вдигна към 40 км/ч на задна.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Днес на околовръстното карах може би 1 км с около 4500 оборота .Интересувам се вредно ли е за двигателя да карам дълго на такива обороти???Да не му изтъркам преждевременно буталцата на бравчо?
Предполагам си карал на 5та с 4500 според мен не са му много. макс върт момент е 4000 при твоята кола. между 4000-4500 се развърта супер двигателя и е мн пъргав
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Няма проблеми. Аз съм карал много по дълго с 5000-5500 на 5. По магистралата и то не веднъж. Няма проблеми
На мен на 5000 оборота ми е 180 по километраж/ 171 засякоха ме на радара катажиите с толкова. Четоха ми едно хубаво конско че съм щял да се убия но поне не ми писаха нищо.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Няма проблеми. Аз съм карал много по дълго с 5000-5500 на 5. По магистралата и то не веднъж. Няма проблеми
На мен на 5000 оборота ми е 180 по километраж/ 171 засякоха ме на радара катажиите с толкова. Четоха ми едно хубаво конско че съм щял да се убия но поне не ми писаха нищо.
Ами морала, колега, къде отиде морала и безопасното шофиране
Няма проблеми. Аз съм карал много по дълго с 5000-5500 на 5. По магистралата и то не веднъж. Няма проблеми
На мен на 5000 оборота ми е 180 по километраж/ 171 засякоха ме на радара катажиите с толкова. Четоха ми едно хубаво конско че съм щял да се убия но поне не ми писаха нищо.
Ами морала, колега, къде отиде морала и безопасното шофиране
Знаех си че ще се обадиш и ти Да ти кажа по магистралата карам с около 100 за по-икономично, много рядко с повече.А тогава нарочно моя френд ме накара да го настъпя, където бяха полицаите с радара да си направи бъзик с колегите.На околовръстното карах с 4500, но на 2-ра, и то в лентата която е затворена за движение.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
той нали си е разграфен до 8000 , така че по средата си е нормално.пък и до колкото реалните коне се впрягат над 5200 оборота.(поне при моита е така, така пише)
абе какви са тези теми Хвърляте ме в размисъл... или сте шофьори от няколко месеца.... доооо година или нямате никакви технически познания, за това в което сядате сутрин и тръгвате на някъде. А това с похвалването за вдигната скорост на задна... . Явно съвсем съм остарял и не разбирам...Той мотора още със запалването си се износва, това дали ще го скапете си е ваше право. 4000об. в никакъв случай не може да се каже натоварване. Ако е дизел айде, ама за бензин... какво да стане - НИЩО. Като ще се хвалите поне кажете вкарах колата до ограничителя и карах 50км със 7000об., някак си по-разбираемо е. А 4000 са си ок, тя е направена да върви с толкова.
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
Да бе какво сте се притеснили.. това са бензинови коли!! Реалните коне идват над 5-5500 оборота. Друг е въпроса че там харча е огромен!
Нещо си се объркал колега,реалните коне идват при 5500 да но не и над 5500,над 5500 само развиваш обороти но мощността пада вече както и въртящия момент.Не случайно при 1,6 мотора макс скорост на равно се постига именно при около 5800 оборота на 5 та.1,6 двигателя върви между 3800 и 5800 до 6000 оборота,преди това няма никой след това пак излично цедене със спад на мощността.
Да ти кажа по магистралата карам с около 100 за по-икономично, много рядко с повече.
Аман от такива "икономисти".
Еми пич когато бензина беше 2.40 и трябваше за 2 дена да карам 800 км при това с минимум разходи така карахНе че ми беше приятно да ме изпреварват всички коли ама спестих доста бензин, спрямо този който щех да изгоря ако карах с 130 натоварената кола.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Абсурд е да се каже, че 4000об. са много за браво, много са за мерцедес, защото при тези обороти е над 160км./ч. ама при условие, че нашите кочини при 140 са на тези обороти , значи е нормално.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Нещо си се объркал колега,реалните коне идват при 5500 да но не и над 5500,над 5500 само развиваш обороти но мощността пада вече както и въртящия момент.Не случайно при 1,6 мотора макс скорост на равно се постига именно при около 5800 оборота на 5 та.1,6 двигателя върви между 3800 и 5800 до 6000 оборота,преди това няма никой след това пак излично цедене със спад на мощността.
Ами да принципно е така. Но все пак се ускорява допълнително. На мойто типо реалните коне са при 6000 оборота, и ако искаш следващата предавка да ти влезне на по-високи обороти вдигаш до 7000! Създаваш по-голяма енерция. Просто "оптималните коне" се губят!
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар