Вземам си кола от автокъща (нов внос Швейцария) с фактура погледнах, че в сайта на КАТ са изброени следните документи:НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ПЪРВОНАЧАЛНА РЕГИСТРАЦИЯ НА МПС 1. Заявление за регистрация /за фирми: с печат на фирмата и копие на
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ново питане за КАТ, документи регистрация, нов внос от къща?
Collapse
X
-
Квитанцията за платена такса МПС ще ти кажат в КАТ къде да платиш (там в района е ). Гражданската ще ти я напишат пак в КАТ има колкото искаш агенти там, на базата на Митническата декларация и фактурата. Номера на двигателя може и да го няма във фактурата, но в митническата декларация мисля, че е задължително да го има, тъй като когато колата я внасят минава на проверка на Столична митница точно за номерата на рамата и двигателя и се вписват във въпросната декларация. Успех !
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
-
Нищо ако е внос от Швеицария ще ти го искат това. Един причтел точно преди 2 седмици си взе един Passat. и му искаха при регистрацията да си направи технотест.... даже него го обрали с 270лв.geo_g написа:Баси мамата, това пък кво е? Колата е немска!noriaga написа:Ще искат да направиш и технотест. Приготви за там към 200лв
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Човечко ти на кой свят живееш?Неща дето ги знаят вече и в детската градина нещо много те учудват.geo_g написа:[Баси мамата, това пък кво е? Колата е немска!
Това значи че колата трябва да се евростандартизира.Това става само на едно място в БГ, но за твой късмет е в София.Така е с коли от Швейцария.Има и още един вариант.Щом колата е немска направо я закарай на кантара.За там не е нужно евростандартизиране.
Коментар
-
Къде е тоя кантар и какво означва. Извинявайте, но не съм карал курсове за регистрация в КАТ. До сега съм регистрирал 3 коли нов внос, но май не не помня да е имало нищо подобно.Колата е: AUDI А4 1.8Т с всичко, без кожа, а как върви!!! малък самолет.lubobg написа:Човечко ти на кой свят живееш?Неща дето ги знаят вече и в детската градина нещо много те учудват.geo_g написа:[Баси мамата, това пък кво е? Колата е немска!
Това значи че колата трябва да се евростандартизира.Това става само на едно място в БГ, но за твой късмет е в София.Така е с коли от Швейцария.Има и още един вариант.Щом колата е немска направо я закарай на кантара.За там не е нужно евростандартизиране.
Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
Не всички са се образовали като тебе на тази тема нормално е човек да не знае ...lubobg написа:Човечко ти на кой свят живееш?Неща дето ги знаят вече и в детската градина нещо много те учудват.geo_g написа:[Баси мамата, това пък кво е? Колата е немска!
Това значи че колата трябва да се евростандартизира.Това става само на едно място в БГ, но за твой късмет е в София.Така е с коли от Швейцария.Има и още един вариант.Щом колата е немска направо я закарай на кантара.За там не е нужно евростандартизиране.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Мога ли обясня.......?, само че на технотест няма нужда да се ходи! Там се ходи единственно за узаконяване на коли, които не са произведени по евростандартите! Това, че Швейцария не е в ЕС не значи, че колите произведени за там са по различни от нашите! 100% съм сигурен, че в случая няма нужда от технотест! (Намира се на Гара Искър) Пример: Внесох кола, която е пълно копие на OPEL Combo от Великобритания само, че там се казва Воксхол Комбо и е с десен волан, та за тази колата се наложи да ходя на технотест, първо защото КАТ я нямаха в базата си данни като марка (поне до тогава) и ме накараха да мина през тест-а, и второ защото е с десен волан, а доколкото знам Великобритания е в ЕС.Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
Ходи се, мамка му!За всички коли извън ЕС ако нямат CE знак и номер на одобрение за ЕС се ходи защото не могат да се регистрират в КАТ. Това е марката СЕ до табелата с данните на колата.Провериха спирачаки и светлини, после се повъртяха двама юнака (комисия) около колата и доказаха, че може да движи в границите на ЕС.Цената за коли от Швейцария е 270лв. суха пара и е по желание, като ми обясниха.Но:Ноавата ми машина е АУДИ А4 1.8Т 150КСkosta написа:Мога ли обясня.......?, само че на технотест няма нужда да се ходи! Там се ходи единственно за узаконяване на коли, които не са произведени по евростандартите! Това, че Швейцария не е в ЕС не значи, че колите произведени за там са по различни от нашите! 100% съм сигурен, че в случая няма нужда от технотест! (Намира се на Гара Искър) Пример: Внесох кола, която е пълно копие на OPEL Combo от Великобритания само, че там се казва Воксхол Комбо и е с десен волан, та за тази колата се наложи да ходя на технотест, първо защото КАТ я нямаха в базата си данни като марка (поне до тогава) и ме накараха да мина през тест-а, и второ защото е с десен волан, а доколкото знам Великобритания е в ЕС.Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар