Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се става автомонтьор за един месец и срещу 306 лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се става автомонтьор за един месец и срещу 306 лв.

    Поредния абсурд в абсурдистан, според някои вестникари 90% от автосервизите в България били незаконни и една организация наречена Камара на занаятчиите е лигитимна да ги озакони. Диплома за която си учил години за да я получиш няма законно основание както така нареченото майсторско свидетелство издадено от въпросната камара след съответното заплащане за да можеш да извършваш авторемонти. Ако това не е законно установен рекет ? Да ви цитирам някои от въпросите за изпита няма смисъл. Отдавна все по рядко се срещат коли с карбуратори пък за електронни системи и тем подобни изобщо не се споменава и дума. Ако така милата ни родина е решила че ще се пребори с нелегалните сервизи опазил ни господ, но едно е сигурно една групичка хора добре ще се облажат от това всеки може да направи грубата семетка колко сервизи има и как всеки без проблем ще се раздели с 300 лв. за да му върви работата.

    #2
    .....егати смешката :D :D :D направо могат да раздадат дипломи на поне 1 000 000 българи, дето сами си правят колите отпред пред блока или на село под асмата в събота и неделя.....

    Коментар


      #3
      Да, или са вчесвали на коня пискюля!

      Коментар


        #4
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          Тези камари са си един вид монополни сдружения.Същото е и с Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП).Имам си диплома, обаче за да проектирам ми трябва печат. Печата го издава камарата срещу платен членски внос (който между другото събират преди да ти кажат ще те приемат ли за член или не)...Бе луда работа. Сякаш ако не дам 120 лв членски внос нямам необходимите познания.В един момент се оказва, че Държавната комисия, която ме е изпитвала за да взема Държавна диплома нищо не означава, а хората които вземат членския ми внос и одобряват членството ми само по представените документи колят и бесят. На всичко отгоре те са ми конкуренция...Когато си решат могат да ми вземат печата и оставам без работа...

          Коментар


            #6
            По голямата простотия е че въпросната занаятчииска камара са я използвали разни гаражни майсторчета да си узаконят дейноста преди 5-6 години и повече и сега въпросните "специалисти" ще трябва да ми пишат препоръка и да ме изпитват. Днес имах среща с един от тях който даже не знае от къде се включва компютър но ще ме изпитвал за устройството на карбуратора. Човека се кахъреше че в жегата като вдигал кола крика потъвал в асфалта на улицата, ако това са критериите за легални сервизини услуги. Май ще махаме подемниците и ще си купуваме крикове. Само не знам как ще махенм бетона пред халето и ще го асфалтираме. Надявам се специалиста да ни светне по въпроса.

            Коментар


              #7
              stenli написа:
              По голямата простотия е че въпросната занаятчииска камара са я използвали разни гаражни майсторчета да си узаконят дейноста преди 5-6 години и повече и сега въпросните "специалисти" ще трябва да ми пишат препоръка и да ме изпитват. Днес имах среща с един от тях който даже не знае от къде се включва компютър но ще ме изпитвал за устройството на карбуратора. Човека се кахъреше че в жегата като вдигал кола крика потъвал в асфалта на улицата, ако това са критериите за легални сервизини услуги. Май ще махаме подемниците и ще си купуваме крикове. Само не знам как ще махенм бетона пред халето и ще го асфалтираме. Надявам се специалиста да ни светне по въпроса.
              Колега казвай де е сервиза на лични уттре да ви посетя.Не за ремонт а за по студена бира.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                автомонтьор на документ

                Има такива тъпотии относно реда на издаване на разрешителни в много браншове маистотрко свидетелство може да ти зависи от човек където цял живот е седл на бюро и е командорил и когато веше смътното време регистрирал фирма за издаване на документи. Сигурно и жигулата няма да може да си оправи ама и при Ключарите е подобно има съюз ама не от едно време ами от няколко години и председатела преди е бил началник на съвсем други работи нява више но на време се е ориентирал да направи съюз и сега от него зависи дали ще имаш майсторско свидетелство макар че все още нама закон който да те накара да имаш те си ги издават като им платиш и станеш член а членовете в Бъргария са не повече от 50 а то само в София ателиетата са поне 150 . Фирми внасащи такива машини дори и наса чували че има такъв съюз.аз наскоро четох какможе да си направиш фирма за подобни лицензи и разрешителни просто нешо не се изисква ти да знаеш нищоот това за което ще даваш документ и ако имаш малко връзки ипари може да си направиш за кавото ти скимне тук енаписано как се провежда изпит и издава маисторско свидетелствоhttp://www.jivdom.info/forum/index.php?showtopic=232
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  А за адвокатската "мафия" т.е. колегия какво ще кажете? Там за да станеш член също държиш изпити и плащаш 1500 лв. членски влог за да те приемат и пак не е сигурно че ще те приемат и парите не ти връщат. Това че си учил 6 г. и имаш диплома за тях няма значение неможеш без изпита пред колегията да влвзеш в тяхното тайнство. А има и друг куриозен случай инж. завършил КСТ /Компютърни системи и технологии/ му искат при постъпване на работа свидетелство за компютърна грамотност, а бе Абсурдистан е жив и ще живее.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Immortal написа:
                    Тези камари са си един вид монополни сдружения.Същото е и с Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП).Имам си диплома, обаче за да проектирам ми трябва печат. Печата го издава камарата срещу платен членски внос (който между другото събират преди да ти кажат ще те приемат ли за член или не)...Бе луда работа. Сякаш ако не дам 120 лв членски внос нямам необходимите познания.В един момент се оказва, че Държавната комисия, която ме е изпитвала за да взема Държавна диплома нищо не означава, а хората които вземат членския ми внос и одобряват членството ми само по представените документи колят и бесят. На всичко отгоре те са ми конкуренция...Когато си решат могат да ми вземат печата и оставам без работа...
                    Тъкмо същото и аз щях да обяснявам, все пак за да придобиеш обаче въпросния печат или лист хартия, трябва да изпълняваш определени условия. Едва ли за сервизаджия ще може да се приеме такъв, който няма техническо образование, свързано с автомобилите. Така поне мисля аз. А идеята на тези сдружения е да намали нелоялната конкуренция, нещо като ХЕИ дето следи за развалени стоки, нещо като ОТК... И за да придобиеш печат се иска да си работил 2 години под крилото на проектант, който вече притежава печат, ей това е за мен рекета в случая и монопола. А и още нещо печата или грамотата не те прави профилиран специалист, а е просто признание пред група хора.
                    SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor

                    Коментар


                      #11
                      Тези камари: КИИП;КАБ и т.н. не са измислени от нас. За съжаление обаче на този етап в България тяхната функция е нищожна, да не кажа никаква. Нашия членски внос го овеличиха и кво...по защитени ли са правата ми като проектант-не! Ама без пИчат нИможИ!
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #12
                        Днес след срещи с доста колеги управители на големи сервизни комплекси решихме да ги отрежем напълно даже си подсигурихме и адвокат който каза цитирам "само да се опитат да правят нещо ще ги смачкам... " задвижиха се и доста държавни институции по въпроса. Ще се преборим с тази бюрократична измислица, да се стягат гаражните майсторчета.PS Предлагам всеки който кара Фиат и пише в този форум задължително да стане член на бъдещия клуб иначе ще му бъде забранено да кара Фиата Поне така би трябвало да е ако следваме логиката на тези измислени организации. Добре че нашия бъдещ клуб е далеко от тези "идеи".

                        Коментар

                        Working...
                        X