wwweb написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
либра или стило
Collapse
X
-
Разни хора разни интереси !На мен Lybra-та си ми харесва повече от Stilo-то по всичко , за друг това е обратното !Всеки си купува и се вози в това , в което му е по вкуса и джоба !Никога не е късно да откриеш себе си!
Lancia Lybra 1.8cm3 131hp V.V.T. 2002г. Бивша
Fiat Stilo 1.6 16v Dynamic 2002
Коментар
-
Ей голям спор голямо нещо. И 2-те коли на мен си ми харесват доста. Стилото е с по-спортно излъчване.Либрата е по-комфортна, някакси по-улегнала. Въпросът е какъв тип кола искаш, а не коя от 2-те е по-хубава.Типо 1.4i.e. ex again
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
Видях си Либрата на снимките и реших да се включа.... То бива бива фанатизъм ама чак толкова... Аз също се оглеждах за 156 но все пак взех Либра!
Всеки трябва да постигне душевен мир сам!
... темата ми заприлича на подобни от Ауди форума... Audi е най, моето Audi е най най, други коли няма! То там стана ясно че по добре Б4, дори Б3, от колкото Либра ама..
Lancia начин на мислене...
Коментар
-
Благодаря на всички за мненията.Аз съм карал 3 фиата уно,1 фиат панда 1типо 1 темпра 1 дедра 2аудита 2 мареи.Исега имам уно с което никога не бих се разделил и мареата и пак гледам за италианско возило за да сменя мареата/комби е/.От стило очаквах по тихо купе вътре,а вън е супер.Аз съм на 33 години и по всичко личи че щте карам либра лимозина.Оште веднъж много благодаря за отговорите а за качеството на италианките не бива и да се говори.Колкото плашташ толкова получаваш.
Коментар
-
Дам
Аз постнах снимки на Либрата на Delta. Докато колегата очевидно не е снимал своето стило (ако е, то е рядък щастливец) а е ползвал чичко google
Интересно че винаги въпроса с цветното ТФТ се подминава. Че даже и някакви рекламни снимки постнати... като във всяка брошура на шир-потреба кола, само дето не е баш така
Колкото Стило-та с такъв дисплей сте виждали, щото аз Либра без не съм виждал
Ланча Либра в базова версия предлага повече отколкото Алфа 156 и Стило в базови версии. Доста повече. Несериозно е да се твърди друго.Иначе всеки да си избира какво да кара, според мен в ценовия диапазон 7-10к лева от Либрата можеш да получиш най-много. Отвън и аз съм съгласен че е особена - за някои защо не и грозна и не на всеки би харесала. Мир
Коментар
-
Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерцsnk1 написа:Колкото плашташ толкова получаваш.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Аз съм практичен човек,затова зададох и практичен въпрос.Имах ауди но очите ми бяха пак по фиат,затова си купих мареата.За ауди 2000 година обаче не ми стигат парите а и да ги имах пак не бих дал толковеа много пари,заштото разликата в цената не би покрила разликата в качеството и въобште стоката която ште получа.За това пак си гледам иртали и не ме интересува мнението на околните.Аз до сега не съм имал проблем
Коментар
-
Е ти вече се изказа. Да знаеш ,че тези 10 000лв отгоре не са само заради мерника на капака. Не е сериозно да я стравниш точно с Е220 CDIgantcho написа:Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерцsnk1 написа:Колкото плашташ толкова получаваш.
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Колега, само няма да обиждаш Алкантарата на Либрата с тъпия плюш, че разликата е огромна.westdogg написа:....За салона....... плюшения на либрата е далеч по хубав от евтиния мокет на алфата. ......A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Сравнявам с Мерц за да се види според мен напълно необоснованата разлика в цената, а и защото имам доста впечатления от возене и поддръжка на служебни Е-класи. Ако имаш предвид, че е по-удачно да се сравни с подобна С-класа, нека така да е - пак ще има разлика минимум 5-6 бона и никой не меже да ме убеди, че това е заради нещо повече от мерникаwestdogg написа:Е ти вече се изказа. Да знаеш ,че тези 10 000лв отгоре не са само заради мерника на капака. Не е сериозно да я стравниш точно с Е220 CDIgantcho написа:Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерцsnk1 написа:Колкото плашташ толкова получаваш.
По същия начин може да се сравни и с подобни Ауди и БМВ. При тези автомобили се плащат едни огромни пари много често само и единствено заради марката. Бях гледал в каталога на Бош напълно аналогични части, вече не помня точно за какви двигатели, но бяха помпи за високо налягане за common rail дизел - за италианските колици 2000 кинта без ДДС, а за Mercedes и BMW - 7700 без ДДС. Едва ли някой вярва, че производствените разходи на Бош са 3-4 пъти по-високи
Но това за марката на колата пак си е въпрос на вкус и мироглед. Аз и милиардер да бях, пак щях да си карам италианка.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Тази тема ме заинтригува. Имам една оферта за Либра 1,8 VVT, комби за 8000 лв., запазена.Чудя се обаче тази цена не е ли малко ниска. Освен това, ако ще я взема то ще е единствено с идеята да сложа газов инжекцион. Нямам намерение да храня тоя добитък с бензин.Интересуваме колко литра е багажника на това комби? Искам да сложа една 40-50 литрова бутилка, че да не заема много място.
Коментар
-
И аз пак така,колкото и пари да имам,дори милиарди да са ще си направя колекция само от италиянки и тук там е някоя японка,немците въобще не ме вълнуват напротив много се смея като някои каже,че колите на света били само 2 и това са мерцедес и остамналите,голям смях падаgantcho написа:Сравнявам с Мерц за да се види според мен напълно необоснованата разлика в цената, а и защото имам доста впечатления от возене и поддръжка на служебни Е-класи. Ако имаш предвид, че е по-удачно да се сравни с подобна С-класа, нека така да е - пак ще има разлика минимум 5-6 бона и никой не меже да ме убеди, че това е заради нещо повече от мерникаwestdogg написа:Е ти вече се изказа. Да знаеш ,че тези 10 000лв отгоре не са само заради мерника на капака. Не е сериозно да я стравниш точно с Е220 CDIgantcho написа:Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерцsnk1 написа:Колкото плашташ толкова получаваш.
По същия начин може да се сравни и с подобни Ауди и БМВ. При тези автомобили се плащат едни огромни пари много често само и единствено заради марката. Бях гледал в каталога на Бош напълно аналогични части, вече не помня точно за какви двигатели, но бяха помпи за високо налягане за common rail дизел - за италианските колици 2000 кинта без ДДС, а за Mercedes и BMW - 7700 без ДДС. Едва ли някой вярва, че производствените разходи на Бош са 3-4 пъти по-високи
Но това за марката на колата пак си е въпрос на вкус и мироглед. Аз и милиардер да бях, пак щях да си карам италианка.
forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Цената е перфектна, па ти ако искаш им даи 9000 да си си по спокоен че си платил повечеdoofiat написа:Тази тема ме заинтригува. Имам една оферта за Либра 1,8 VVT, комби за 8000 лв., запазена.Чудя се обаче тази цена не е ли малко ниска. Освен това, ако ще я взема то ще е единствено с идеята да сложа газов инжекцион. Нямам намерение да храня тоя добитък с бензин.Интересуваме колко литра е багажника на това комби? Искам да сложа една 40-50 литрова бутилка, че да не заема много място.
Багажника не е хамбар но не е и малък, но се чудя за кво ти е такава цистерна от 50 литра вътре. Тогава къвто и багажник да е все ще стане на половина, една на място на резервата гума ще ти заспи.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар