Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко ви издържат колите без да правите нищо по тях?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Вече над 42хил.км. и реших и аз да се включа в това изследване Смених термостат и сложих от Рено 5 11лв. три комплекта биалетки на обща стойност 90лв. , температурен датчик 28лв. но в последствие моя се оказа здрав Крушки по таблото 2лв. + 1бр. H1 - 6лв. и 1бр. за габаритите 1лв. общо всичко до тук 138лв. Ми не е нищо това спрямо един приятел с Опел вектра 1.6 16В ЕкоТек . При него всички амортесьори , бензинова помпа , гарнитура на главата , семер на коляновия вал , гърнета , някакъв дисплей на таблото окъси и щеше да премине в тотална щета колата "Късметлия" и като знам че за нея брои 2000лв.над това което дадох аз за Мареата 5500лв. Купих я с развален термостат , първите биалетки смених след 6000хил.км. управление в България. Крушките които съм сменил след миналогодишния зимен период на около 12-15000хил.км. от покупката беше колата.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #47
      Не гласувах, защото не знам дали става въпрос за "счупване" на колата или просто за дребни нещица, които неминуемо изникват. Ето горе-долу как стоят нещата при мен:- ангренажен ремък и ролки не смених, оказаха се на 8,000 км- смених масло и филтри - около 110 лева с труд- смених задни накладки - 43 лева с труд- смених термостат и антифриз - около 150 лева с труд- купих 2 нови зимни гуми - 230 лева с поставяне и баланс- купих 4 нови летни гуми - 384 лева с труд- смених предни външни маншони със силиконови такива - 105 лева с труд (беше голямо приключение )Изключително съм доволен и се надявам да е все така. За 15 месеца съм изминал близо 17,000 км, а остналите ми разходи по колата са за нафта и течност за чистачки По окачването всичко е здраво (засега).Видими предстояши разходи (първите два хич не са ми зор ):- смяна на жила на ръчната спирачка- смяна на предни накладки след около 10,000 км- смяна на масла и филтри след няколко хиляди км- чудя се за климатика - според мен охлажда малко бавно, жена ми казва, че ще хване артрит от него
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #48
        gantcho написа:
        Не гласувах, защото не знам дали става въпрос за "счупване" на колата или просто за дребни нещица, които неминуемо изникват. Ето горе-долу как стоят нещата при мен:- ангренажен ремък и ролки не смених, оказаха се на 8,000 км- смених масло и филтри - около 110 лева с труд- смених задни накладки - 43 лева с труд- смених термостат и антифриз - около 150 лева с труд- купих 2 нови зимни гуми - 230 лева с поставяне и баланс- купих 4 нови летни гуми - 384 лева с труд- смених предни външни маншони със силиконови такива - 105 лева с труд (беше голямо приключение )Изключително съм доволен и се надявам да е все така. За 15 месеца съм изминал близо 17,000 км, а остналите ми разходи по колата са за нафта и течност за чистачки По окачването всичко е здраво (засега).Видими предстояши разходи (първите два хич не са ми зор ):- смяна на жила на ръчната спирачка- смяна на предни накладки след около 10,000 км- смяна на масла и филтри след няколко хиляди км- чудя се за климатика - според мен охлажда малко бавно, жена ми казва, че ще хване артрит от него
        Като махнем консумативите ти остава само термостата и маншоните , защото до колкото разбирам от автора консумативите са изключение . Само дефектиралите възли и детайли
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #49
          Айде и аз да се отчета:След точно 2 седмици Дедрата прави 1 година в моите ръчички. Равносметката е следната:Изминати 26 хил. км. (добре че го няма Пасарелата да ми сметне доходите )Освен смяната на масла съм сменил предни накладки.Единствената изненада, което ми е направила, е като скъса ремъка на балансиращите валове (и по чудо не скъса и агренажния). Но това сам си го направих, защото като я взех ме убедиха, че ремъците са сменяни и аз не ги смених. След скъсването на този ремък смених и агренажа и ролките.А, и няколко пъти сменях крушки на фаровете

          Коментар


            #50
            На 17.04. стана година и 3 месеца. От тогава само консумативите съм сменил, първата изненада беше втулка на стартера точно на 15.04.

            Коментар


              #51
              За 2 години и половина и около 45к км равносметката е следната:Изгорял кабел за свещ лятото на 2008 - нови комплект кабел за около 60 лвДекември 2008 ми замина цилиндъра за съединителя, който с работата ми излезе около 100 лв, а по късно видях, че в сайта не AXM е 40 лв. Както и да е де...Януари месец тази година ми отиде хидравличната помпа и я смених с втора ръка - с труд всичко стъпи на 200 лв.Февруари смених термостат за около 20 и няколко лева.Както виждате близо 2 години колата нямаше никакв ядове и проблемните ядове тръгват от лятото на 2008-ма. Не са много, но ми щеше да ги няма Сега като, че ли на дневен ред е да се разбере къде ми изчезва антифриза и да се смени някой и друг чарколяк по предницата, че понатропва вече по павета и неравности, а колкото и малко и рядко срещани да са те по нашите пътища - не ми е комфортно

              Fiat Bravo T-Jet 120

              Коментар


                #52
                Взех я преди 2 и половина години в малко спорно състояние - с приплъзващ съединител, разбито предно окачване и спукан радиатор на климатика, НО за около 1500-2000 лв. По-точно я бартеросах за Типо 90 г.Първоначално:съединител 300 лв.свещи 44 лв.носачи, биалетки, тампони, дискове и накладки 560 лв.масло и филтри 80 лв.антифриз 40 лв.ремонт и зареждане на климатика 180 лв.Последващите към 20 хил. км.:бобина, кабели, диагностика 280 лв.всички гърнета и тръби 200 лв. /задното изпада миналата година по баира към х. Яна /акумулатор 140 лв.масло и филтри 80 лв.външно каре 130 лв.Предстои смяна на ремък и ролки след 10-20 хил. км. или догодина, ако още съм с нея. Гуми още не съм купувал, доизносвам два комплекта гуми и джанти.бензин за над 3 хиляди лева Карам я само извънградско, само Събота, Неделя и по празниците неделен шофьор, хе, хе.
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар


                  #53
                  Непридвидени поражения и разходи може да има някой, който не се грижи за автомобила си. Същото е и с домакинската техника, личните вещи, та даже и жените. 2 фиат-а и 1 пежо съм имал и нито една кола не ме е оставяла на пътя, нито и и се е чупило нещо непридвидено. Това са железа, идва им времето и трябва да се сменят,ако не го направиш на време, застрашаваш не само твоя, но и моя живот.

                  Коментар


                    #54
                    До сега - 2 год и 32000км!Едно единствено влизане в сервиз - където освен консумативи смених съдеинител и термостат. Това е! Изключително доволен съм от бравата.... голямо куче е!
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #55
                      Аз сменях чистачки поне 6-7 пъти. Адски съм недоволен. На нищо не прилича това, несериозна работа - това може да бъде много опасно Ако беше Корсичка нямаше да става така.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #56
                        За околи три години съм минал 44000км с Бравото.За сега съм сменил съединител преди 200км., термостат, радиаторче на парното ,водна помпа и задни накладки.Да но за напред да не ми се налага големи ремонти но за сега ми харесва как се представя колицата.
                        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                        Коментар


                          #57
                          Lane Staley написа:
                          Аз сменях чистачки поне 6-7 пъти. Адски съм недоволен. На нищо не прилича това, несериозна работа - това може да бъде много опасно Ако беше Корсичка нямаше да става така.
                          Корсичката е стабилна
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #58
                            Immortal написа:
                            ... (добре че го няма Пасарелата да ми сметне доходите )
                            И ние можем, само дай някаква отправна точка. Според мен, обаче, под 200-300 хиляди на година не падаш С тези луксозни фиати дето ги търкаляш...
                            She was only a whisky maker but he loved her still.

                            Коментар


                              #59
                              За 1г. и 7м. съм изминал 19.000 км. , и по колата смених термостат, радиатор на парното и 1 четка на стартера. Общо взето нямам основания да се оплача от "Браво"-то.
                              SEAT Leon Cupra 300
                              Triumph Street Triple 765 R

                              Коментар


                                #60
                                3009 лв. без авариини ремонти, без консумативи като масла, само едрите разходи и това дето съм се сетил!...

                                Коментар

                                Working...
                                X