Вече над 42хил.км. и реших и аз да се включа в това изследване
Смених термостат и сложих от Рено 5 11лв. три комплекта биалетки на обща стойност 90лв. , температурен датчик 28лв. но в последствие моя се оказа здрав
Крушки по таблото 2лв. + 1бр. H1 - 6лв. и 1бр. за габаритите 1лв. общо всичко до тук 138лв. Ми не е нищо това спрямо един приятел с Опел вектра 1.6 16В ЕкоТек . При него всички амортесьори , бензинова помпа , гарнитура на главата , семер на коляновия вал , гърнета , някакъв дисплей на таблото окъси и щеше да премине в тотална щета колата
"Късметлия"
и като знам че за нея брои 2000лв.над това което дадох аз за Мареата 5500лв.
Купих я с развален термостат , първите биалетки смених след 6000хил.км. управление в България. Крушките които съм сменил след миналогодишния зимен период на около 12-15000хил.км. от покупката беше колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко ви издържат колите без да правите нищо по тях?
Collapse
X
-
Не гласувах, защото не знам дали става въпрос за "счупване" на колата или просто за дребни нещица, които неминуемо изникват. Ето горе-долу как стоят нещата при мен:- ангренажен ремък и ролки не смених, оказаха се на 8,000 км- смених масло и филтри - около 110 лева с труд- смених задни накладки - 43 лева с труд- смених термостат и антифриз - около 150 лева с труд- купих 2 нови зимни гуми - 230 лева с поставяне и баланс- купих 4 нови летни гуми - 384 лева с труд- смених предни външни маншони със силиконови такива - 105 лева с труд (беше голямо приключение
)Изключително съм доволен и се надявам да е все така. За 15 месеца съм изминал близо 17,000 км, а остналите ми разходи по колата са за нафта и течност за чистачки
По окачването всичко е здраво (засега).Видими предстояши разходи (първите два хич не са ми зор
):- смяна на жила на ръчната спирачка- смяна на предни накладки след около 10,000 км- смяна на масла и филтри след няколко хиляди км- чудя се за климатика - според мен охлажда малко бавно, жена ми казва, че ще хване артрит от него
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Като махнем консумативите ти остава само термостата и маншоните , защото до колкото разбирам от автора консумативите са изключение . Само дефектиралите възли и детайлиgantcho написа:Не гласувах, защото не знам дали става въпрос за "счупване" на колата или просто за дребни нещица, които неминуемо изникват. Ето горе-долу как стоят нещата при мен:- ангренажен ремък и ролки не смених, оказаха се на 8,000 км- смених масло и филтри - около 110 лева с труд- смених задни накладки - 43 лева с труд- смених термостат и антифриз - около 150 лева с труд- купих 2 нови зимни гуми - 230 лева с поставяне и баланс- купих 4 нови летни гуми - 384 лева с труд- смених предни външни маншони със силиконови такива - 105 лева с труд (беше голямо приключение
)Изключително съм доволен и се надявам да е все така. За 15 месеца съм изминал близо 17,000 км, а остналите ми разходи по колата са за нафта и течност за чистачки
По окачването всичко е здраво (засега).Видими предстояши разходи (първите два хич не са ми зор
):- смяна на жила на ръчната спирачка- смяна на предни накладки след около 10,000 км- смяна на масла и филтри след няколко хиляди км- чудя се за климатика - според мен охлажда малко бавно, жена ми казва, че ще хване артрит от него 
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Айде и аз да се отчета:След точно 2 седмици Дедрата прави 1 година в моите ръчички. Равносметката е следната:Изминати 26 хил. км. (добре че го няма Пасарелата да ми сметне доходите
)Освен смяната на масла съм сменил предни накладки.Единствената изненада, което ми е направила, е като скъса ремъка на балансиращите валове (и по чудо не скъса и агренажния). Но това сам си го направих, защото като я взех ме убедиха, че ремъците са сменяни и аз не ги смених. След скъсването на този ремък смених и агренажа и ролките.А, и няколко пъти сменях крушки на фаровете
Коментар
-
За 2 години и половина и около 45к км равносметката е следната:Изгорял кабел за свещ лятото на 2008 - нови комплект кабел за около 60 лвДекември 2008 ми замина цилиндъра за съединителя, който с работата ми излезе около 100 лв, а по късно видях, че в сайта не AXM е 40 лв. Както и да е де...Януари месец тази година ми отиде хидравличната помпа и я смених с втора ръка - с труд всичко стъпи на 200 лв.Февруари смених термостат за около 20 и няколко лева.Както виждате близо 2 години колата нямаше никакв ядове и проблемните ядове тръгват от лятото на 2008-ма. Не са много, но ми щеше да ги няма
Сега като, че ли на дневен ред е да се разбере къде ми изчезва антифриза и да се смени някой и друг чарколяк по предницата, че понатропва вече по павета и неравности, а колкото и малко и рядко срещани да са те по нашите пътища - не ми е комфортно
Коментар
-
Взех я преди 2 и половина години в малко спорно състояние - с приплъзващ съединител, разбито предно окачване и спукан радиатор на климатика, НО за около 1500-2000 лв. По-точно я бартеросах за Типо 90 г.Първоначално:съединител 300 лв.свещи 44 лв.носачи, биалетки, тампони, дискове и накладки 560 лв.масло и филтри 80 лв.антифриз 40 лв.ремонт и зареждане на климатика 180 лв.Последващите към 20 хил. км.:бобина, кабели, диагностика 280 лв.всички гърнета и тръби 200 лв. /задното изпада миналата година по баира към х. Яна
/акумулатор 140 лв.масло и филтри 80 лв.външно каре 130 лв.Предстои смяна на ремък и ролки след 10-20 хил. км. или догодина, ако още съм с нея.
Гуми още не съм купувал, доизносвам два комплекта гуми и джанти.бензин за над 3 хиляди лева
Карам я само извънградско, само Събота, Неделя и по празниците
неделен шофьор, хе, хе.
Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
mnpenchev
Непридвидени поражения и разходи може да има някой, който не се грижи за автомобила си. Същото е и с домакинската техника, личните вещи, та даже и жените. 2 фиат-а и 1 пежо съм имал и нито една кола не ме е оставяла на пътя, нито и и се е чупило нещо непридвидено. Това са железа, идва им времето и трябва да се сменят,ако не го направиш на време, застрашаваш не само твоя, но и моя живот.
Коментар
-
Lane Staley написа:Аз сменях чистачки поне 6-7 пъти. Адски съм недоволен. На нищо не прилича това, несериозна работа - това може да бъде много опасно
Ако беше Корсичка нямаше да става така.
Корсичката е стабилна
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар