По-добре на задна и с гъза нагоре към баира. Предавателното число на задната е обикновено по-голямо от на 1ва, респ. съпротивлението ще е по-голямо и по-трудно ще превърти така, НО това го знае всяко хлапе
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане назад
Collapse
X
-
а защо мислиш че е по-добре да е с гъзъ нагоре, а не с лице нагоре? Че точно заради това стана онзи спор който цитирах - че като е с дупе нагоре, за да тръгне, двигателя трябва да се завърти наобратно, а той не можел да се върти наобратно.... което пък ме накара да пусна цялата тая тема...Иначе специално моята кола ако я паркирам - няма значение дали е на първа или на задна, предавките са еднакви и на 1 и на задна. И мисля че няма абсолютно никакво значение - напред, назад, първа или задна, (освен ако задната не е по-къса! ) - държи еднакво. Важно е волана да е навит към булдюра. И камък, за цвят.
Коментар
-
Ми щото мислех, че задната ми е по-къса, но проверих ей сега и видях, че са еднакви с първа. Значи няма никакво значение.ogi28b написа:а защо мислиш че е по-добре да е с гъзъ нагоре, а не с лице нагоре?Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
абсолютно няма никакво значение. и на задна и на 1ва на повечето съвременни коли предавателото число е едно и също. а относно въртенето на двигателя не е тябвало да спорят изобщо. незажисимо дали вклучваш на първа или задна усилието на двигателя е в една и съща посока. така, че разлика никаква. аз обикновено като спирам по нанагорно с предницата включвам на ч-ва а ако съм със задницата нагоре на задна. и най важното. ако има тротуар задължително по близко до него и навивам влана към тротуара. това естественои при по големи наклони де.аиде УСПЕХ с баирите
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing, според поста ти "незажисимо дали вклучваш на първа или задна усилието на двигателя е в една и съща посока"Значи ако колата е с муцуната надолу, и съм на задна, двигателят няма ли да се завърти наобратно? Поне така го разбрах. И само информативно да попитам - "аз обикновено като спирам по нанагорно с предницата включвам на ч-ва а ако съм със задницата нагоре на задна." - Това нарочно ли го правиш, или по навик - несъзнателно, или просто паркираш и гасиш, на която се падне? В тоя ред на мисли - вървите си пеша и изведнъж ви викат да дръпнете нещо бая тежко с кола. Как ще подходите - На първа напред ли ще го дърпате, или назад, на задна? Ама не с вашата кола, ами с някаква дето само сте виждали , а не сте карали?
Коментар
-
deadairplane -
Значи за монофазните електромотори си в тотално заблуждение.Изобщо нямат трета намотка както трифазен такъв,имат две намотки,пускова и работна.Кондензатора работи заедно с пусковата намотка,само в първоначалният момент на развъртане на ел. мотора и после се изключват от центробежен изключвател.Този кондензатор служи за дефазиране на тока спрямо напрежението,в идеалният случай на 90 градуса,в пусковата намотка.И понеже тя е с по-малко съпротивление и съответно по-голям протичащ ток,създава по-голямо магнитно поле,което преодолява полето създадено от работната намотка и благодарение на дефазирането се получава завъртане на ротора,след което пусковата намотка се изключва.Въртенето продължава благодарение на съществуващото "преплъзване" при което магнитното поле на ротора винаги изостава от магнитното поле на статора и така му се налага да се върти за да го догонва(поради това се наричат асинхронни).Монофазен ел.мотор само с работна намотка ще работи като трансформатор със свързана на късо вторична намотка.А за конструктивно решение за поскоката на въртене,става дума за едни моторчета които не ползват кондензатор,а допълнителен полюс с намотка на късо,например това което върти перките на климатика,би трябвало да е такова.Не ме разбирай погрешно,не се заяждам,само се опитвам да разясня нещата,а и нали в спора се ражда истината.deadairplane написа:Наричай го както си искаш пускова намотка дето не се спира
или каквото и да е при монофазен двигател без 3та намотка въртящо се магнитно поле ама някой друг път. Така че всеки един монофазен двигател е лекинко изменен 3фазен. За изчисленията си прав че ще изгори ама идеята тука е как се обръща посоката. Ако вградиш кондензатора в двигатела и затвориш всичко естествено няма да можеш да обърнеш посоката защото и не можеш да разместиш схемата на свързване. Последното е конструктивно решение и няма нищо общо с идеята на темата. То и по тая логика като си купиш нов компютър и е запечатан не можеш да си смениш харда ама на практика не е така. Идеята ми е че не е невъзможно пък ти ако искаш го разпечатвай.
Коментар
-
Малко спам...ама може ли някой от вас да се яви вместо мен на държавния изпит
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Емиии енергетика и по точно електрообзавеждане....ама то така се получи че това ще завърша, иначе започнах Двигатели, после се прехвърлих Компютри-задочно, и накрая закриха специалноста Компютри- задочно, та ме прехвърлиха някак си Енергетика, което е мноооого далеч от това което разбирам и ме вълнува, но вече съм 5-ти курс и няма за къде да се прехвърлям. Просто искам това всичкото около моето следване да свърши, че много ми пречи на работата. А тя си е наша фирма(моя и на жена ми) и няма нищо общо с енергетиката(виж ми в профила)peho написа:phoenix написа:Малко спам...ама може ли някой от вас да се яви вместо мен на държавния изпит

Якооо. А ти какво учиш че ще ти е такъв изпита?То да продължим спама, ама нали заради това е общи приказки, че да си чешем езиците 
.Та нито го разбирам , нито ме вълнува това което уча, но някак си трябва да свърши вече, отдавна ми е минало времето да вися по университети и лекции. Деца, учете когато си му е време, че задочното си е един голям ТА...АК
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse



Коментар