kiler_4o написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се държат колите Ви на лед ?
Collapse
X
-
хех...
то убаво ама...аз и на една Бургазлийка съм обещал да отида да я видя...Виж колега , мисълта ми е , че наклон от 30 градуса е голяма работа...и ако е заледен...то нищо не е в състояние да те задържи. Както и да е де , защото идеята ми не е да влизаме в безумен спор... щом толкова си го преценил - така да е!А някой по-горе беше написал , че веригите го спасявали... хм!?
Колеги , разберете , че на лед ако ще и на дядо господ жена му да е до вас - пак няма да ви спаси.Единствено шиповете помагат малко , но и те са несигурни...На леда какъвто и шофьор да си...ако не караш с разумна скорост си обречен - това е истината!
Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
-
Вярно 37 процента, бях се заблудил, че са градусиogi28b написа:максимален наклон при изкачване, напълно натоварен автомобил - 37 %, или ъгъл от около 20 градуса и 18 минути спрямо хоризонтал.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И аз тествах джиславедите - е това не е истина ква гума е! Само при рязко натискане на спирачката въврви някак необичайно - първо с вратите напред, после с 5-тата врата напред. Ама се понася някак си. Забавно е, стига да е контролирано. Иначе на сняг и киша - 2-ра ръчка, 3-та - в лявата лента - рацерите с широките летни гуми се губят някъде в огледалото. Като 4х4 е типото.
Коментар
-
Пътво - казах 30, а не 60 ... И не е проблем да не мога да преценя ъгъла, но според мен е точно към 25-30 градуса ... Така... може да ви изглежда глупаво, но сега отворих Paint и си нарисувах една окръжност - разделих я на 4, после едната четвъртина на още 2 и още 2 ... после между две от линиите сложих трета и се получиха 33,85 градуса ... Ами наклона е съвсем малко по-малък от този ъгъл (поне на око) - явно не се бъркам ...BO написа:Как може да се държи една кола върху чист лед.Моята като си я карам със сто километра в час и натисна спирачката, спира по-добре от колкото върху асфалт.ДА ДА ама НЕ.Това си е чист лед хора. Освен шипове друго не помага.Само и едно пояснение - лятната гума се държи по-добре върху лед от зимната - физика - повече контактна площ, повече триене, по-добро поведение.А това с 60-те градуса наклон направо ме разби.Теоретично от завода производител дават максимален наклон по който може да се движи колата е 30 градуса (или пък 35 да беше
)До 60 градуса ехеееее колко има....Aз между другото абсолютно винаги използвам двигателя като спирачка (зависи как карам - ако съм се "отпуснал" ползвам и спирачката, иначе няма да мога да спра :D А АBS - ако си достатъчно внимателен можеш да се справиш и без него със спирачки (естествено ABS-a си е ABS, но и без него пак се шофира...)П.П. - звъннах на момчето, което беше с мен и живее там - питах го колко е наклона според него и отговора му беше: "Ами не знам, човек, но има поне 20 градуса със сигурност ... даже може би 25" ...doofiat написа:Ако имаше АБС нямаше да те е страх да натиснеш спирачките. Аз пък редовно си спирам със спирачки и двигател.Immortal написа:Никога не спирам със спирачки на лед и сняг. само моторна спирачка и внимателно шофиране. Иначе става страшно.
Пак не изключвам варианта и двамата да грешим, но вече не вярвам
Коментар
-
само да ви кажа, че веригите и на лед си вършат перфектно работата. което не значи, че можеш да караш както си искаш, но със сигурност като пътувах по перфектния международен ледясал път на баирите тези със зимните гуми се качваха едвам, пък аз си джитках спокойно. да не говорим за спирането, но на лед не е мноо приятно да се кара с вериги де.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар