maiden написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не мога да го измисля и това е Алфа 145 или Браво
Collapse
X
-
Сега, аз лично съм пристрастен и не мога да дам обективно мнение. От подписа ми си личи :D :D :D Ако се пусне такава тема в алфа-форума, резултатът мисля ще е ясен - както и тук. Затова колега, покарай едното и другото и си прецени. Вземи която ти хареса повече. Колите са от един клас, но не се карат еднакво. И не вървят еднакво, нищо че са едни коне. Имам наблюдения и над двата модела.Tornado написа:Решил съм го ,но не мога да го измисля дали да е Алфа 145 1,6 боксер или Браво 1,6.Какво ви е мнението за този боксер на 145-цата.Ми не е изцепка, верно си е. Ама много зависи от матора :DBEX---GT написа:...с риск да се изцепа, все си мисля, че алфата е по-скъпа за поддръжка...Колега виждал ли си 1,6 боксер и знаеш ли къде са му свещите? Или само да си приказваме според кой кво чул от някой си?Па и сигурно тия от порше и субару са мнооооого заблудени та още ги произвеждат тия недоразумения на техниката. Па даже и с по 6 свещи.maiden написа:Самият факт, че за смяна на свещи се откача мотора и се накланя ме кара да изпитвам див ужас от това недоразумение на техниката.Точно така си е. Само имай предвид че поддръжка на мотор ТС е в пъти нагореSlavi_Lancia написа:Алфа хубаво ма що пък боксер ами не нормален мотор, доколкото знам на тоя боксер и за смяна на ремъците се разглабя половината предница, брони радиатори си е**е мамата, виж 1.6 16В ТС е друга работа. Няма да накпалням везните нито към алфа нито към бравчо щото не мога да преценя коя е по хубва, но от поддръжката на алфата по ме е страх.
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Тук не съм съгласен за туин спарка. Имах същия проблем Браво или 145 в крайна сметка си взех 146 1.6. туин спарк след като тествах една 145 1.4 туин спарк просто отписах бравото .... след като купих алфата веднага я вкарах в сервиз на алфа и смених всико което можеше да се смени и ми излезе по малко от 700лв А от към вървеж бравото няма шанс ... пусках се с астра 2.0 GSI на първа и 2ра го размазах но след като сложих 3та тежката дума на 150те коня на астрата се изказа....Вярно свещите са 200 лв ама колко често се сменят свещи ....stenli написа:Единствения недостатък на 145 боксера е че по нова от 10 години не можеш да си намериш. А относно обслужването не е толкова черен дявола и е по евтино и от на Бравото, на туинспарка само едната ролка ти е над 100 лв. Да не говорим за един ред свещи колко е, но като се радваш на шарени фусти ....
А от вътре алфата е 15 пъти по добра от бравото и по комфортна
Не искам колегите да си мислят че ги дразня или нещо подобно просто тва си е мое мнение ... Бравото като се пипне малко става много добро откъм външен вид а колкото до ходовата част на алфата и бравото са еднакви сравнявал съм ги на канал
(преди да се кача да тествам онази алфичка за малко и аз да се присъединя с едно браво)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47438
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57796

Един миг невнимание ... Цял Живот баща....
Коментар
-
пак изкараха скелетите от гардеробаAntiLuuP написа:Тук не съм съгласен за туин спарка. Имах същия проблем Браво или 145 в крайна сметка си взех 146 1.6. туин спарк след като тествах една 145 1.4 туин спарк просто отписах бравото .... след като купих алфата веднага я вкарах в сервиз на алфа и смених всико което можеше да се смени и ми излезе по малко от 700лв А от към вървеж бравото няма шанс ... пусках се с астра 2.0 GSI на първа и 2ра го размазах но след като сложих 3та тежката дума на 150те коня на астрата се изказа....Вярно свещите са 200 лв ама колко често се сменят свещи ....stenli написа:Единствения недостатък на 145 боксера е че по нова от 10 години не можеш да си намериш. А относно обслужването не е толкова черен дявола и е по евтино и от на Бравото, на туинспарка само едната ролка ти е над 100 лв. Да не говорим за един ред свещи колко е, но като се радваш на шарени фусти ....
А от вътре алфата е 15 пъти по добра от бравото и по комфортна
Не искам колегите да си мислят че ги дразня или нещо подобно просто тва си е мое мнение ... Бравото като се пипне малко става много добро откъм външен вид а колкото до ходовата част на алфата и бравото са еднакви сравнявал съм ги на канал
(преди да се кача да тествам онази алфичка за малко и аз да се присъединя с едно браво)
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Лошо няма нека бъдещите потребители разберат коя е марката.Бравото съм го метнал на моите родители и там вие като куче без майка ,но не се предава.Един път не е казало няма да запаля или няма да ходя на разходка.Ама и аз като го видя си го глезя ,я 4000-5000 об/мин. къде малко ръчни.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар