Ами заглавието е малко странно, но искам да попитам, според вас, коя кола е най-изгодна (евтина така да кажа) да притежава стабилизираща програма (ЕСП), автопилот и да е дизел.Като гледам везните пак натежават към Алфа 156 след първия (вътрешен) фейс лифт (ЕСП-то е като стандарт).Ама пак много пари им искат бе - то вярно, че става много "нова" кола (2002 година
)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ESP+автопилот=евтино?
Collapse
X
-
Така нареченият "автопилот" или темпомат се слага само на дизелови двигатели и има смисъл ако караш дълги разтояния и трябва да подържаш постоянна скорост. Карал съм Шкода Октавия с тази екстра. Като стъпиш на магистрала и я застопориш на 130 да речем, само въртиш волана, когато се наложи, ама излезеш ли от магистралата почва да си губи смисъла. По принцип е гъдел, който освен другите предимства оказва влияние и върху разхода в посока намаление. За ЕСП-то мога да кажа, че съм го виждал или по-скоро усещал в действие при занасяне на автомобила мисля, че е доста полезно нещо. Ако имаш съответната финансова възможност не се чуди
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
Колега, екстрата "CRUISE CONTROL" или така наречения по български "АВТОПИЛОТ", може да се монтира на абсолютно всякакъв вид двигатели и да се комбинира с всякакъв вид скоростни кутииbrat_John написа:Така нареченият "автопилот" се слага само на дизелови двигатели има смисъл ако караш дълги разтояния и трябва да подържаш постоянна скорост. Карал съм Шкода Октавия с тази екстра. Като стъпиш на магистрала и я застопориш на 130 да речем, само въртиш волана, когато се наложи, ама излезеш ли от магистралата почва да си губи смисъла. По принцип е гъдел, който освен другите предимства оказва влияние и върху разхода в посока намаление. За ЕСП-то мога да кажа, че съм го виждал или по-скоро усещал в действие при занасяне на автомобила мисля, че е доста полезно нещо. Ако имаш съответната финансова възможност не се чуди
А разхода, противно на очакванията, се увеличава при употребата му
Иначе съм съгласен, че за България е напълно излишен, към момента, защото няма условия за използването му и да се търси кола специално с такава екстра е безсмислено
ако я има - добре, но това да е основното при избора на автомобил - не съм съгласен
ESP като цяло е хубаво нещо, но може да бъде и много неприятно, досадно и натрапчиво, ако е недоизкусурено, както при някои марки и модели - включва се при най-малките промени в настилката (пясък, локва, шахта, релси... ) без шофьора да има абсолютно никаква нужда от него, реагира много остро или много мудно, и т.н....
Коментар
-
Аз определено ще държа следващата ми кола да е с "CRUISE CONTROL" и ESP. И двете са безспорно екстри особено ESP. Всичко зависи от стила на шофиране. Ако предпочиташ по-спокойно каране не се замисляй, но ако още тестостерона те бие в главата и караш като "голфаджия" или http://burgas.dir.bg/2007/08/21/news2020562.html по добре си вземи най-мощната и газарска "немска машина" и дано Бог те пази теб и другите на пътя ....FIAT Punto 55 S
FIAT Doblo 1.3 Multijet
Коментар
-
ми аз не че имам особено големи наблюдения амаESP не искам със сигурност защото както се спомена по-горе колата не винаги реагира адекватно на условиятавиж ASR - може, може ... тракшън контролче ... жик-такно това са екстри които според мен не са за особено грамотни шофериNovitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар