добре сега некой може ли да ми каже тва ква кола е предницата е 1:1 със тойота корола отзад прилича на пежо 207 и всичко това в киа ? Незнам за тоя модел ама аз лично карах Sorento Crdi и ме съсипа от ремонти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой може ли да ми каже нещо за KIA cee'd
Collapse
X
-
Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=146239
-
като стана на въпрос за корейски тараляснициаз имах удоволствието да покарам 2 днией това чудо ...

Клюндай и30 ...
ми много приятно автомобилчебеше бензин 1,6 122 коняизненадващо добра динамика даже и при ниските оборотиза интериора няма какво да кажа - готин е но външния вид е мноо сбръканфарове от Аурис, маска от Мазда, капак от Хонда ... бах и буламачаама е интересен и авангарден а задницата ми мязаше на Мерцеде или по-скоро на новия Колтобърках се яко .. но нова количка, спортна ... нямам забележкис изключение на разхода, който ако върху педала на газта имаповечко напрежение е доста голям ... за цената нямам представа, но не ми се вярва да е по-скъп от Cee’d-a
Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
-
Хванала ги е жегата...NewUser написа:Сички фиаткаджий взеха да си купуват тойоти хюндай киа, кво стана да не се закрива форума?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Рекламата, името на марката (в случая с Тойота), фолклорът на ползвателите си казват думата. Предполагам и ценовата политика на цитираните компании. От друга страна, все пак ние караме не нови, а доста ползвани фиати. Ядовете ни, свързани главно с факта, че караме именно стари коли, ние трупаме на гърба на марката, и щом имаме възможност да избираме, си казваме "стига тия фиати, я дай нещо по-така". за cee’d предложението е такова, на което трудно може да се устои. Все пак 7 (!) години гаранция са страхотна реклама, нали ? Помислете си: да карате една кола седем години подред, като знаете, че каквото и да стане, ако е от самата кола, нямате грижа?
Коментар
-
По-горе съм го написал," бягай когато данайците ти носят дарове", тази 7-годишна гаранция ще ти я изкарат пред носа!!! 7 години смяна на масла и филтри за по 200 и нагоре лева! Благодаря! На Сузукито което чакам, гаранцията му е 3 години и все-си мисля, кога ще дойде момента когато ще им тегля "п...а-майната"?! Предполагам след година и някой -друг месец.Най-малкото няма да преживея факта, че някакъв ПАЛАСПУРНИК ще ми казва кога и какви масла да наливам на чисто фиатовски дизелов двигател. Наблюдавайки последно време, какво количество автомобили с марката Фиат се движи по улиците ни, силно се надявам българинът, доста чужд на понятието "ПРАГМАТИЗЪМ" да преодолее някои битовизми и прогледне.Естествено, че марката Фиат и Рено са ми любими и то предимно като ДВИГАТЕЛОСТРОИТЕЛИ.Всичко друго при стар автомобил е минала експлоатация и маниер на предишния собственик. Всичко е икономика... за съжаление!Rayo написа:Рекламата, името на марката (в случая с Тойота), фолклорът на ползвателите си казват думата. Предполагам и ценовата политика на цитираните компании. От друга страна, все пак ние караме не нови, а доста ползвани фиати. Ядовете ни, свързани главно с факта, че караме именно стари коли, ние трупаме на гърба на марката, и щом имаме възможност да избираме, си казваме "стига тия фиати, я дай нещо по-така". за cee’d предложението е такова, на което трудно може да се устои. Все пак 7 (!) години гаранция са страхотна реклама, нали ? Помислете си: да карате една кола седем години подред, като знаете, че каквото и да стане, ако е от самата кола, нямате грижа?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Лелееее Nino, дупе да ти яко.Ще дам само един пример със Суифта от подписа - смяна на масло, антифриз и спирачна течност + нормален гаранционен преглед беше за 200 лв.Ако ти се наложи да сменяш накладки докато колата е в гаранция, за Суифта преден комплект струваха 150 лв. (били оригинални - бати оригинала, заради който на 60 000 км си засмяна на дисковете). Неоригинални накладки са 24-30 лв. Направи си сметка.Влизах във форума на Ситроен и на С4 смяна на масло(50 лв.), маслен филтър(15) и поленов филтър(25) беше около 90 лв. при Автомотор корпорация.Nino написа:По-горе съм го написал," бягай когато данайците ти носят дарове", тази 7-годишна гаранция ще ти я изкарат пред носа!!! 7 години смяна на масла и филтри за по 200 и нагоре лева! Благодаря! На Сузукито което чакам, гаранцията му е 3 години и все-си мисля, кога ще дойде момента когато ще им тегля "п...а-майната"?! Предполагам след година и някой -друг месец.Най-малкото няма да преживея факта, че някакъв ПАЛАСПУРНИК ще ми казва кога и какви масла да наливам на чисто фиатовски дизелов двигател. Наблюдавайки последно време, какво количество автомобили с марката Фиат се движи по улиците ни, силно се надявам българинът, доста чужд на понятието "ПРАГМАТИЗЪМ" да преодолее някои битовизми и прогледне.Естествено, че марката Фиат и Рено са ми любими и то предимно като ДВИГАТЕЛОСТРОИТЕЛИ.Всичко друго при стар автомобил е минала експлоатация и маниер на предишния собственик. Всичко е икономика... за съжаление!Rayo написа:Рекламата, името на марката (в случая с Тойота), фолклорът на ползвателите си казват думата. Предполагам и ценовата политика на цитираните компании. От друга страна, все пак ние караме не нови, а доста ползвани фиати. Ядовете ни, свързани главно с факта, че караме именно стари коли, ние трупаме на гърба на марката, и щом имаме възможност да избираме, си казваме "стига тия фиати, я дай нещо по-така". за cee’d предложението е такова, на което трудно може да се устои. Все пак 7 (!) години гаранция са страхотна реклама, нали ? Помислете си: да карате една кола седем години подред, като знаете, че каквото и да стане, ако е от самата кола, нямате грижа?
Коментар
-
Не знам, нещо лъжат бастуните! Нали имаме едно служебно Берлинго, та знам колко струва едно влизане за смяна на масла и филтри. Около 150 лв/без ДДС/ е с труда, пък кво да говорим за по-новите им бараки.Един съвет, от тази марка бягай през девет дерета, каквото и да ти говорят! Не говоря за всиЧките им автомобили, ако намериш една запазена Ксантия или Ксара ще се родиш, но от новите им СУРОГАТИ - ДАЛЕЧ, МНОГО НАДАЛЕЧ... ФАРОУЕЙ!!!doofiat написа:Влизах във форума на Ситроен и на С4 смяна на масло(50 лв.), маслен филтър(15) и поленов филтър(25) беше около 90 лв. при Автомотор корпорация.
Сподели на къде те тегли сърцето!!!??? Позволяваме ти Рим,без Берлин и Токио!!!
ПП... да, нещо и руснаците "риват" от гаранционни и извън гаранционни смени на дискове и накладки!!! Декларирано е месец май т.г. че "Сузуки-моторс" са сменили доставчиците на тези части, та ще видим!?
ПП1.. като купувах Пунтото, смених дисковете му, новите след две години вече тресат при спиране от по-висока скорост.На Реното / 1986,набор на доста народ в този форум/ смених оригиналните дискове след 20 годишна експлоатация, предимно градско и 315 ХИЛЯДИ км пробег!!! За к’ во става дума пичове?! Батко Ви Nino не е станал рацер с Пунтото на стари години!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
По добре тая гаранцияRayo написа:Рекламата, името на марката (в случая с Тойота), фолклорът на ползвателите си казват думата. Предполагам и ценовата политика на цитираните компании. От друга страна, все пак ние караме не нови, а доста ползвани фиати. Ядовете ни, свързани главно с факта, че караме именно стари коли, ние трупаме на гърба на марката, и щом имаме възможност да избираме, си казваме "стига тия фиати, я дай нещо по-така". за cee’d предложението е такова, на което трудно може да се устои. Все пак 7 (!) години гаранция са страхотна реклама, нали ? Помислете си: да карате една кола седем години подред, като знаете, че каквото и да стане, ако е от самата кола, нямате грижа?
Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Какво ще кажете за това сравнение? http://www.kia.bg/common/cee’d&competitors.pdf Сега виждате ли защо съм се насочил към КИА.Гаранция 7 години на двигателя!!!
Коментар
-
И в книжката е написано че е нормален разхода на масло да е 1 литър на 1200 км както за повечето марки коли. Бачкам в сервиз който се занимава и с гаранционни коли толкова уловки има в тия обещания само и само да се продават колите така че внимавайте много. Както са казали хората безплатен обяд няма!!! Повечето от нас карат 10 тина годишни коли и най-малките проблеми които имат са от двигателите.doofiat написа:Гаранция 7 години на двигателя!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар