Тези дни си харесах едно Браво ХГТ 2.0 20в и сега се чудя какво да правя
дали да послушам сърцето си и да продам моето Браво, което е 1.6 и да се метна на истинския звяр или да послушам разума си
И двете коли ми харесват
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредната дилема Bravo 1.6 16V или 2.0 20V
Collapse
X
-
Послушай разума... аз съм с Капа с този двигател и да ти кажа няма да ти харесат цените на частите и т.н., а и не върви толкова колкото си мислиш! Само съединителчето Валео е 586 лева с ДДС от официалния вносител. Работата сам си изчисли. А и не гори под 14 бензин градско.Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95
-
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама
Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Какво ти е времето от 0 до 100 шефеmariobg написа:Послушай разума... аз съм с Капа с този двигател и да ти кажа няма да ти харесат цените на частите и т.н., а и не върви толкова колкото си мислиш! .
FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметкаteam написа:Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама
Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира 
Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор
Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
за съединителя казах, пълно обслужване на ддигателя - 2 ремъка + 5 ролки + семеринги на валовете - 800 лева (всичко е СКФ и ГЕЙТС).п.с. Колегата дето ми говори че не ми вървяла колата да дойде да се пробва, хем че досега не съм я настъпал на гонки, аз на магистралата я пробвам, хайде ще тръгнем от 200 нагоре, а?смешки си говорим, капата ми е супер дърта, но това не пречи да ви информирам че това е прекалено скъп за поддръжка двигател, особенно за колегата дето е свикнал на 1.6
Иначе може да питате Куку (Кики) той имаше такова браво преди 4-5 години, дори си спомням че го засичаха тогава, и беше над 10, но нека той да каже...
Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95
Коментар
-
Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
no pain no pain
Коментар
-
Това, което съм го харесал е точно такова - с червените пружини, спортни амортисьори, 15" джанти с кумху гуми, вътре педали спарко и мн. други екстри, ама така наточено ми се струва, че е юркано яко.......AlBundy написа:Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
Колегата mariobg е прав, че е скъпа поддръжката, но странното ми е, че имам приятел с капа като неговата и ме навива да си купя Бравото, а друг мой приятел с Браво 2.0 20В ми казва да не го купувам
уфффф не знам
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Заедно с КРЕМАТОР я замервахме мойта кола, още в далечната 2004година и той може да потвърди, че времената за ускорение 0-100км/ч. бяха някъде около 10 секунди
По-бавна е на ускорение от "Golf 3 GTi", "Astra GSi", "Alfa 145 QV", "Clio 1.8-16v", "Civic VTEC"...
(двигател 147к.с.)
Благуне, поддръжката на "2.0-20v" е около един път и половина или два пъти по-скъпа от твойто "1.6-16v" при поддържане с оригинални части
Оригиналното качване е маааалко по-твърдо, НО колата не е по-ниска от твойта и не друса осезаемо повече
Както Марио вече обясни, една профилактика на двигателя (масло, филтри, ремъци, ролки) може да струва над 500лв.
Съединител "Валео" е около 500лв., спирачен диск - 100лв., шарнир (една отливка с носача) - 100лв., хубави накладки 4бр. - 150лв., филтъра на купето само е към 40лв.
, оптяжната ролка на ангренажния ремък е между 120лв. и 150лв., свещите са 30-40лв.
на всеки цилиндър има отделна бобина и не дай си боже да ти се развали някоя - всяка от петте струва 130лв., да не говорим, че това са цени без труд, а както вече може би знаеш, според производителите, двигателя на "Bravo HGT" се обслужва, като се изважда от коша
естествено, никой не го прави, но мисълта ми беше, че е много трудоемко и съответно труда струва повече пари
Разхода в града много трудно можеш да го свалиш до 11л., а при нормално каране е 12-13л.
Извънградско, с 90км/ч по магистралата
мойта кола е харчела 7,3л., като пътувах до морето повече 5 часа
Друго не се сещам в момента, но ако се сетя, по-късно ще допълня
Коментар
-
Е бате според мен е много силно изказване това "хайде да тръгнем от 200 нагоре"mariobg написа:за съединителя казах, пълно обслужване на ддигателя - 2 ремъка + 5 ролки + семеринги на валовете - 800 лева (всичко е СКФ и ГЕЙТС).п.с. Колегата дето ми говори че не ми вървяла колата да дойде да се пробва, хем че досега не съм я настъпал на гонки, аз на магистралата я пробвам, хайде ще тръгнем от 200 нагоре, а?смешки си говорим, капата ми е супер дърта, но това не пречи да ви информирам че това е прекалено скъп за поддръжка двигател, особенно за колегата дето е свикнал на 1.6
Иначе може да питате Куку (Кики) той имаше такова браво преди 4-5 години, дори си спомням че го засичаха тогава, и беше над 10, но нека той да каже...
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Перфектно му е Selenia Gold масло,което не е 28лв литъра,много пресилвате нещата :DAlBundy написа:Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
28лв. може да е една кутия "Selenia", която е 2 литраAbarth. написа:Перфектно му е Selenia Gold масло,което не е 28лв литъра,много пресилвате нещата :DAlBundy написа:Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
Коментар
-
Емо не се занимавай с глупости според мен. Тъкмо си си направил твоето Bravo перфектно за какво ти е друго. Вземи му само едни джанти по-готини и си готов. HGT-то ще върви повече от твойто, но пък видя и колко повече пари ще даваш за поддръжка. Ти си знаеш в крайна сметка.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купилblagun написа:Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметкаteam написа:Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама
Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира 
Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор
Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата
Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар