blagun написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредната дилема Bravo 1.6 16V или 2.0 20V
Collapse
X
-
Абе и аз на 4-та предавка и на 5-та предавка се чува някакво виене,стържене от скоростната кутия,какво ли е,аз си мислех,че е защото не съм сменял маслото на скоростите и можеби няма достатъчноKuku написа:Като цяло, ремонта на тия лагери не е много сложен, а самите лагери струват към 250лв. комплекта, като то може да има повреден само един и да не е задължително да ги сменяш всичките, НООО за да се сменят се сваля скоростната кутия, което означава още толкова пари за труд, без значение колко лагера ще смениш
и всичко може да ти излезе към 500 кинта, ако се стигне до там
а се сещаш, че като се свалят скорости и се дават задължително 200лв. за труд, е хубаво да се използва максимално този труд, т.е. при вече свалени скорости да се смени и съединител (още 500лв.), за да не даваш нови 200лв. за труд след време
Сега се сещам, че ангренажния ремък се зацепва със специални инструменти и струва (във ВантоТрейд, заедно със смяната, естествено) към 100-130лв.
Определено мисля, че "145" е по-добрия избор, не заради парите (цените и там са същите), а заради изживяването 
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
не знам какво ги рпавите тия ХГТ-та та се чупят толкова на мойто за 80 000 км ,съм сменил само един носач (76 лв),съединител (450 лв) 2 предни амортесьора (200 лв),масло селения рейсинг-смяна 150 лв с хубав филтър .Глупости са това ,че 1,6 върви колкото 2.0 ! истинското удоволствие обаче е на дълъг път ,160-220 ! кеф ти магистрала ,кеф ти подбалканска ,кеф ти 3-та кеф ти 5-та !!!Иначе в София ще те дърпат на светофарите всички голфове и астри ,ама зависифиатче Браво 2.0
Коментар
-
са не можах да те разберем, искаш да кажеш, че алфата е по-бегачка от HGTто ли (ако говориме за сток коли)?Kuku написа:Много специфичен поблем при този модел са скоростите - след определн километраж започват от тук, от там, малко по малко да скапват скорости - извиват лагери, рефлектира върху първичния вал, може да започне да "яде" съединителя и т.н.
Заслушай се, когато подаваш газ на висока предавка с ниска скорост дали се чува стържене на метал долу ниско в краката
И моя съвет е, ако искаш бърза италианка от този клас - "Alfa 145QV"
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Не! Не е факт. Но ако искаш сподели с нас защо мислиш така.Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка
пък е и маааалко по-икономична, ама малко
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
За мен е факт, защото не веднъж съм попадал в подобни ситуации с мойто "Браво", след това съм бил в "Алфа" срещу друго "Браво" и така...charlie написа:Не! Не е факт. Но ако искаш сподели с нас защо мислиш така.Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка
пък е и маааалко по-икономична, ама малко 
Грубо, при ускорение от място, на всяка предавка "Алфа"-та прави по една кола разлика на "Браво"-то
а и харчи с около литър по-малко гориво
Коментар
-
ти се извърли, амааа мноого далече - аз немам такъв богат рaцерски опит, ма ти едва ли не, твърдиш, че официалните данни давани от производителите (съответно фиат и алфа, което май е едно и същоKuku написа:За мен е факт, защото не веднъж съм попадал в подобни ситуации с мойто "Браво", след това съм бил в "Алфа" срещу друго "Браво" и така...charlie написа:Не! Не е факт. Но ако искаш сподели с нас защо мислиш така.Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка
пък е и маааалко по-икономична, ама малко 
Грубо, при ускорение от място, на всяка предавка "Алфа"-та прави по една кола разлика на "Браво"-то
а и харчи с около литър по-малко гориво 
) са доста изкривени...не забравяй, че гонките за които говориш, не винаги са достатъчно обективни, за да се зимат за 100% доказателство
p.p. ако се чудиш за какво говоря, погледни данните на 150 конйовата алфа и 147 конйовото браво... за 154 кониовото нема да си говориме въобще.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътя
Данните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно
Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек.
Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV"
Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi"
Същото беше и с гонките с "Bobo"
Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н...
За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та
"145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губи
Коментар
-
Стига бе баце 0-100:10секунди ги правя с алфата 155 1.8 т.спарк 8клапана 126коня,ходи да ти видят колата,тези времена са невъзможни за тази кола...бравото нещо не ти е афифKuku написа:Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътя
Данните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно
Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек.
Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV"
Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi"
Същото беше и с гонките с "Bobo"
Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н...
За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та
"145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губи 
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две години
А за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно
Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщо
Коментар
-
Абе имало е нещо за да го дава това време 10секундиKuku написа:Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две години
А за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно
Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщо 
8.5 му дават до 100 на 147коньовото принципно,а на 1.6 16клапановото му дават 11,на 1.8 10.5,както и на JTD
Просто не е логично
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар