Ми правят я АЛБЕАТА за нашите пътища.С голям просвет и здраво окачване.Двигателите са ясни-не най-новите разработки, но изпитани и проверени.Като за нас.Като си купи човек нова кола,колко време трябва да я кара.Година,две пет или повече.Защото на мен почва да ми омръзва даден модел още на втората година и почвам да се чудя какво да си взема.Щом усетя, че ме влече към Горубляне и ясно че ще сменям колата.Само Кромата я карах 4 години заради возията и газовата.Та ако си купя нова кола и ми омръзне как ще я продам без да се набутам.Предпочитам да си ги сменям често.Румънците сглабят коли от около 20 години.Мислите ли,че вече са се научили да го правят.А за Логан питайте таксиметровите-те ще ви обяснят най-добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дачия Логан - дизел или бензин. Защо не?
Collapse
X
-
Е, хайде сега да се караме, кога пък сме се карали?!Kuku написа:Нино, виждам, че визираш двигателите на Рено, та искам да те питам, знаеш ли с колко е по-скъп 100к.с. дизел, от 98к.с. бИзин
Между "1.5 DCI" с 80к.с. и "1.4-16v" с 98к.с. разликата е +2000лв. за дизела - дали си струва, при положение, че това са около две години каране (20’000км годишно) при мен, след което дизела ще стане по-изгоден, а бензина ще има по-добра динамика
П.П.Не искам да спорим и да се караме, питам съвсем добронамерено
П.П.2Феникс, ето ценова листа на "Albea" 
Мисля така: Когато човек има пари да помисли за нова кола, 2000лв са нищо, още повече, че ти и аз няма да купуваме такси да я "тъним" до толкова!!!Казвал съм го и преди... за мен като финанси бензин/дизел е без значение... предвид като ежедневна експлоатация 20-те ежедневни километра през седмицата и 1000-те извънградско месечно като разлика ще ми се отрази точно толкова колкото дали ще пуша Кент или Малборо.Мога и всеки ден да ходя с такси на работа и през отпуската да наемам кола под наем.../по-евтино е от това да имаш собствена кола!/!!! Но.... тръпката, удоволствието, да караш дизел е по-различно! По- гот е! Опитай! Относно динамиката... при съвременните дизели, ако вземем да я бистрим и мъдрим няма да ни стигне нощта кой е прав!Няма смисъл, при повечето от моделите на всички марки динамиката на дизелите е по-добра.Веднага можеш да ме контрираш...."Ами да,... сравняваш Nino, турбодизел с атмосферен бензин" ами купувайте турбобензинови нови машини бре пичове!
Няма смисъл, европейците не са по-прости от нас, при 55-60% от колите им тракат дизели.
ПП...за Албея специално... мисля, че се предлага и с 1.3 MULTIJET, двигател но евентуалният купувач ще трябва да си има малко работа с БЮРОКРАТИТЕ от аутоиталия... а това понякога е много изнервящо и отегчително!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ще дойдеш на някоя среща с него нали?!Kuku написа:Сакън, пепел ти на устата, пу-пу... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Онуй е с 4000лв. горницаNino написа:К’во... поръчал си го вече и не можеш да промениш поръчката нали.... за дизелово GP?!?Kuku написа:

Еееех! 

SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
намерих снимката от влашко. В България продават ли такава версия - и как точно се води тоя вариант с добавените ниски брони и прагове? а май има и възможност за задно крило по ръба на багажника... сериино ли са такива ? това допълнителни аксесоари ли са към базовото обурудване без отделен модел ли са...?
Коментар
-
аз мисля, че динамиката на турботата е по-добра от на атмосферните, а не динамиката на дизелите от бензиновите, (динамиката на дизела е по-лоша от на бензин) - ако съм се излъгал - някой да ми обясни в отделна тема какво е динамика - склонен съм да се съглася ако ми обяснят щото не разбирам много ...както беше казал един колега в друга тема - "дай ми твойте 16 клапана пък аз ще ти дам турбо да сложиш на бензиновия" и тогава ще можем да ги сравняваме ... а европейците карат нафтови печки щото са пестеливи - ние пък караме бензинови мотори на метан ...А какъв е проблема да се купи мултиджет, защо имало бюрокрация?та темата беше за Дачията ... не исках да се отклоняваме многоNino написа:при повечето от моделите на всички марки динамиката на дизелите е по-добра.Веднага можеш да ме контрираш...."Ами да,... сравняваш Nino, турбодизел с атмосферен бензин" ами купувайте турбобензинови нови машини бре пичове!
Няма смисъл, европейците не са по-прости от нас, при 55-60% от колите им тракат дизели.
ПП...за Албея специално... мисля, че се предлага и с 1.3 MULTIJET, ...ще трябва да си има малко работа с БЮРОКРАТИТЕ от аутоиталия... а това понякога е много изнервящо и отегчително! 
Коментар
-
Мисля, чеniko_ymn написа:намерих снимката от влашко. В България продават ли такава версия - и как точно се води тоя вариант с добавените ниски брони и прагове? а май има и възможност за задно крило по ръба на багажника... сериино ли са такива ? това допълнителни аксесоари ли са към базовото обурудване без отделен модел ли са...?
тук, можеш да намериш отговор на твоите въпроси.....
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар