Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дачия Логан - дизел или бензин. Защо не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колеги, както каза Имортал, вие защо си мислите, че "Дачия" е много евтина като нова Ми тая дето е на рекламата за 12900лв. няма нищо в нея, ама НИЩО Същата дачия, за да добие що-годе нормален вид, особено като за лична кола, ще струва около 18’000лв. и това е за бензинов вариант - ами дизела къде отива Не съм съгласен и с мнението ви за "Пунто" Ако си помняте, аз имах до скоро такова "Пунто 1.2" и то струваше точно 19450лв. За чий дедов ми е да давам 20’000лв. за каквато и да е "Дачия", дори за дизелова, като "Пунто"-то ми харчеше 7л. бензин градско а "Дачия"-та няма да харчи наполовина -Както искате го смятайте, НО сметка от дизелова кола, в тоя сегмен на малолитражките, има само при годишен пробег над 30’000км. От както си смачках колата и аз обикалям по магазините, оглеждам, проучвам и т.н., и мога да ви кажа, че ЗА МЕН най-добрия избор е "ГрандеПунто" с подобаваща отстъпка Най-голямо е, с най-много екстри, най-красиво и различно от останалите Някой от вас качвал ли се е в новия "Суйфт" - Отвътре е като детска играчка (а и отвън прилича на "Тамагочи" :D ) и виждаш едно право, чисто табло от релефна пластмаса с лъскав касетофон в средата и три врътки под него и в един момент си задаваш въпроса "Абе аз за тия пари не трябваше ли да имам поне още няколко копчета тук?!" Добре, че поне на по-високото оборудване са му направили кожен волан А за парите на "Дачия Логан" аз винаги бих предпочел "ФОРД Фиеста Старт"

    Коментар


      #32
      Nino написа:
      ... особено с Лансера, щото излиза нов модел и железният 1.6 го продават почти без пари!
      http://mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=price&mid=4Има и климатик и лети джанти за 27хил. Мисля че кореспондиращата Дачия с тези екстри ще се доближи доста ... А място за сравнение няма...

      Коментар


        #33
        Sashe написа:
        Nino написа:
        ... особено с Лансера, щото излиза нов модел и железният 1.6 го продават почти без пари!
        http://mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=price&mid=4Има и климатик и лети джанти за 27хил. Мисля че кореспондиращата Дачия с тези екстри ще се доближи доста ... А място за сравнение няма...
        .....най-скъпият модел на Дачия е 20 500 - престиж..сто и кусур конски сили и малко подобрения в интериора, но почти незабележими.........след фалита на ДЕУ, Шевролет ги купиха.....таксиджииските шевролети са минали и заминали покрай класическата марка шевролет......старите ДЕУ, само че с марка Шевролет......де що има надписи на колата, навсякъде пише ДЕУ МОТОРС.....и Дженерал Моторс.........корейски са и от всякъде...там са и сглобявани.......Авеото е 1.4 16V, 94 к.с.........Дачията беше 1.5 DCi - 72 или 74 коня...не помня.......Шевролета е 18280 лева с промоцията в момента, а Дачията е към 17000 лева......дачията беше с касетофон - касетка, Авеото е с диск, четящ МР3 и УМАудио.....почти никакви разлики в оборудването, освен това, че в Дачията повечето беше отопляеми странични огледала, които в шевролета липсват.......за разликите в дизайна мисля че коментара е излишен........не съм много сигурен, но мисля че дизайна на Авеото е на Джуджаро........а по отношение на Албея...возих се три пъти в такова от любопитство и от любов към старата марка....и тримата бакшиши казаха че са разочаровани....тресяло им, скърцало всичко, единият е имал дефект в десен носач още на 600 клм, а другият бил с дефектен алтернатор.....нямам особенни впечатления, просто цитирам.......Новото Пежо - седан е страхотно, но далеч надхвърля Дачията по цена....Сузукитата суифтове и прочее не бих ги коментирал.....малките коли никога не са били интересни за мен и са напълно непознати...аз лично си падам по малко по-големите коли......А за Ситроен.....няма да коментирам...поразен съм...продават коли за чисто нови за луди пари, а те залежавали по складовете 2 години...........бях на косъм да взема Ц4....буквално часове ме деляха.......а Автомоторкорпорация / АМК/ са хипер некоректни от всякъде....поръчана кола..."-до дни ще си я вземете".......след няколко дни "- ами тя колата е продадена в София, имаме синя и с 4000 лева по скъпа, заради навигационна система...пазим ви я, ще я вземете ли....."..........а за форума на ситроен, в частта за обслужването - следгаранционното...да не говорим......С две думи.....в европа сме, ама мааалко по встрани.....

        Коментар


          #34
          Казваш, че тоя Шефролет си е Деу, така ли?А как е с динамиката? Върви ли? Колко харчи?

          Коментар


            #35
            doofiat написа:
            Казваш, че тоя Шефролет си е Деу, така ли?А как е с динамиката? Върви ли? Колко харчи?
            ...ДЕУ от всякъде......колкото Логана е Дачия, точно толкова и Авеото е Шевролет..........на база 2500 изминати километра, все още нямам обективно впечатление....но до този момент съм супер доволен.....по отношение на динамиката - по-тромаво се движи от Логана, но все пак авеото е доста по голямо, както и масата му.......мотора е много мощен, а и представям си какво мога да очаквам от него, след като ми казаха че 100% си капацитет ще го достигне след 7-8000 км.....същото е и с разхода - все още ми гори над указаното в проспектите, но тя и дачията беше така...свали разхода чак на 5-6000 клм........до този момент - градското ми е към 6.8 - 7/100 / нямам и 100 клм. изминати в града/, извънградското ми е 5.7/ 100 при средна скорост 96 км/ч....- това за Авео....дачията след разработка ще ти дава 4-4.1 извънградско с нормално шофиране, а градското ще се движи в диапазона 5.4-5.9....зависи как караш - тези показатели са за дизела, 1.4 MPI ще ти дава 5.2-5.4 извънградско и градско 6.4 - 6.6....или поне в този диапазон. Ако ти е необходима кола за градски условия, с идея да ти е икономична, вземай Дачията...ще останеш доволен.....ако обаче ще пътуваш извънградско повече - вземи Авеото........по луксозна и комфортна кола е..........с Дачията рекорда ми е 950 клм. за един ден и бях като парцал след като се прибрах....с Авеото е 1100 за един ден и вечерта след като се прибрах, се разхождахме с жена ми един час в морската градина, без да чувствам умора някаква..........Ако избора ви се спре на Дачия, не вземай 1.4 MPI - твърде слаба е, вземете дизела.....шумен е, но за сметка на това хипер икономичен........на мен рекорда ми е 3.8 извънградско, но бях парцал, с температура и карах като учебна кола - става дума за дестинация София - Русе / /......С две думи - или дизелов Логан, или 1.4 Авео..../ Шевролет нямат дизел / Това е....поздрави и успех.....

            Коментар


              #36
              Ето това ми трябваше да чуя.Благодаря ти много!Ще черпя за инфото Успех и на теб!

              Коментар


                #37
                Аз мисля, че ще сбъркаш, ако си купиш "Дачия"

                Коментар


                  #38
                  Kuku написа:
                  Аз мисля, че ще сбъркаш, ако си купиш "Дачия"
                  Ама аз имах съмнения и за Шеви-то, но като се замисля колко таксита са точно Деу... Явно ще са здрави и те, щом само името се сменя.

                  Коментар


                    #39
                    Дано да е така!

                    Коментар


                      #40
                      И двете са "един дол дренки". Днеска се возих в такси "Хюндай елантра" удивен бях от големината отвън и теснотията отвътре, както и мега гадните пластмаси от които е изпълнен интериора вътре в автомобила. С риск да бъда обявен във фанатизъм моята брава с дизайн от 1995 година ми харесва 100 пъти повече. Иначе не дрънкаше много, но пък жената която го караше ми каза че е на 180 К и година и шест месеца.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #41
                        , Абе, каквото щете казвайте, но Авеото е доста по симпатично в интериора от браво/брава и мареа.
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #42
                          phoenix написа:
                          , Абе, каквото щете казвайте, но Авеото е доста по симпатично в интериора от браво/брава и мареа.
                          Е, аре ся, сравни шипки с дренки и круши с ябълки... авеото е кола 2005-6г да го е....ба, а браво, бравата точно преди 10...Сравни примерно Албеята или новото Палио с него... ама да не стане "нерде Ямбол, нерде Стамбул"! Това си е чист сурогат... поотгърнете руските форуми как се отнасят с него Като с Шеви-Нивата... ташак, госпожа!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #43
                            И двете са "един дол дренки". Днеска се возих в такси "Хюндай елантра" удивен бях от големината отвън и теснотията отвътре, както и мега гадните пластмаси от които е изпълнен интериора вътре в автомобила. С риск да бъда обявен във фанатизъм моята брава с дизайн от 1995 година ми харесва 100 пъти повече. Иначе не дрънкаше много, но пък жената която го караше ми каза че е на 180 К и година и шест месеца.
                            Ами аз сравнението точно затова го пуснах, щото на някой им харесват повече старите си коли. Ся верно се говори за Елантра, ама ние говорим за Авео и Дачия. Както и да е, идеята беше че все пак говорим за нова кола и специално с Браво/Брава и Мареа, няма смисъл да се сравняват, защото новата кола е по комфортна.айде ей я на и Албеята, честно казано и лично мое мнение......Доста е грозна
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #44
                              не е чак толкова по красиво Гранде Пунтото, и то е вътре пластмасово, и само под секрет, като бяхме на миналогодишната национална среща, жена ми която не е 1.80, като седна и си удари коляното някъде из пластмасите в централната конзола на пунтото и много бързо го Не хареса, някак не е толкова комфортно колкото си мислех.
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар


                                #45
                                phoenix написа:
                                не е чак толкова по красиво Гранде Пунтото, и то е вътре пластмасово, и само под секрет, като бяхме на миналогодишната национална среща, жена ми която не е 1.80, като седна и си удари коляното някъде из пластмасите в централната конзола на пунтото и много бързо го Не хареса, някак не е толкова комфортно колкото си мислех.
                                На мен повече ми харесва, дори само заради различните цветове в горната и долната част на таблото и може да е пластмасово, ама поне изглежда по-добре А аз като съм точно 180см., защо не съм си удрял коленете никъде в Грандето

                                Коментар

                                Working...
                                X