Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чии горива отговарят на стандарт ЕВРО 4?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Immortal написа:
    Има ли значение дали горивото отговаря на ЕВРО 4, ако на колицата ви е изтърбушен катализатора?!?!?Аз все си мисля, че тези стандарти са за вредните емисии от ауспуха. Ако ще и ЕВРО 10 да сложите в резервоара, като няма необходимото качество на горивния процес (говоря за правилно смесване, момент на запалване, сила на искрата и други такива неща), и няма катализатор - изправен и отговарящ на съответния стандарт - кел файда от ЕВРО нам си кви горива?!? По-скоро начинът на организиране на горивния процес и конструкцията изобщо на двигателя имат много по-голямо значение...
    съгласен съмповечето коли тук са проектирани много преди да са го измислили ЕВРО 4
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Immortal написа:
      Така де, аз малко грешно се изказах като че ли. Това което казваш е абсолютно вярно. Исках да кажа, че като сложа гориво, отговарящо на ЕВРО4 на моята стара кошница, която не е чувала какво е катализатор, няма почти никакъв смисъл от качественото гориво.
      Напротив има значение и то голямо. Ще ти дам само един пример - по-високото съдържание на сяра в горивото предизвиква корозионно въздействие!

      Коментар


        #18
        Това, че старата ти "кошница" няма да спазва европейските норми за екология е отделен въпрос, но ако си сложил качествено гориво с Евро 4 стандарт, то твоя автомобил пак ще замърсява околната среда много по-малко отколкото ако си с някакво гориво с неясен произход. Пак отбелязвам - няма значение дали имаш катализатор или не, нито пък дали всичко по колата ти е ок. Ясно е, че при един автомобил напълно изряден ще има много по-малки емисии.. но дори и автомобилите с Евро 4 не правят достатъчно за екологията! Всички големи европейски столици, макар и с обновен автопарк (не ми се мисли за нашата мила София) надхвърлят екологичните норми и продължават да се движат към екологична катастрофа. Не случайно ще има и Евро 5.. който ще влезне в сила, и не случайно, и всички държави е EU са задължени да продават гориво отговарящо (в момента) на Евро 4.Ето какво пишат от ФИА по отношение на Евро 5: http://www.fiafoundation.com/resourc....pdfМежду другото в този документ правят и сравнение на някой горива по отношение на емисиите... обръщението към Shell V-Power Diesel е като "high quality diesel fuels such as Shell V Power Diesel orAral Ultimate Diesel"Въпреки силно намаленото количество Сяра в съвременните горива една от целите на Евро 5 е да се намали още повече, тъй като е в пряка зависимост с отделяните вредни емисии при изгарянето.
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #19
          doofiat написа:
          Immortal написа:
          Така де, аз малко грешно се изказах като че ли. Това което казваш е абсолютно вярно. Исках да кажа, че като сложа гориво, отговарящо на ЕВРО4 на моята стара кошница, която не е чувала какво е катализатор, няма почти никакъв смисъл от качественото гориво.
          Напротив има значение и то голямо. Ще ти дам само един пример - по-високото съдържание на сяра в горивото предизвиква корозионно въздействие!
          Примера май не беше подходящ? Мислиш ли че на кола, която е на 550 хил.км корозионното въздействие от сярата в горивото и е най-големия проблем Иначе съм за това, всички да караме по-екологични автомобили, че вече не само София се задъхва от згорелите емисии...

          Коментар


            #20
            Immortal написа:
            doofiat написа:
            Immortal написа:
            Така де, аз малко грешно се изказах като че ли. Това което казваш е абсолютно вярно. Исках да кажа, че като сложа гориво, отговарящо на ЕВРО4 на моята стара кошница, която не е чувала какво е катализатор, няма почти никакъв смисъл от качественото гориво.
            Напротив има значение и то голямо. Ще ти дам само един пример - по-високото съдържание на сяра в горивото предизвиква корозионно въздействие!
            Примера май не беше подходящ? Мислиш ли че на кола, която е на 550 хил.км корозионното въздействие от сярата в горивото и е най-големия проблем
            Ами точно на тези километри кола е с значително по-износени части и ако й сипваш каквото ти падне пък съвсем ще грохне, а и ремонта ще го направиш преждевременно.Ти си преценяваш и си знаеш.Аз знам за себе си, че при 30 000 -35 000 км годишно, от които около 20 000 км са софийско градско каране е много по-добре да сипваш качествена нафта.

            Коментар


              #21
              Карайте с употребено олио! По-високо цетаново число,почти никакви вредни съставки в изгорелите газове,по-добра динамика, по-мека работа на мотора и ПО-ЕВТИНО! Трудно мога да на карам сина ми да налее нафта в резервоара, освен ако аз не го направя!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #22
                Nino написа:
                Карайте с употребено олио! По-високо цетаново число,почти никакви вредни съставки в изгорелите газове,по-добра динамика, по-мека работа на мотора и ПО-ЕВТИНО! Трудно мога да на карам сина ми да налее нафта в резервоара, освен ако аз не го направя!
                Пък и по-вкусно мирише след и около автомобила! А?
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар

                Working...
                X