Дизела няма дросел и там като си натискал педала подаваш гориво което е правило нещо за увеличение на оборотите. При бензиновия мотор ще се получи обратното, защото почва да навлиза повече въздух при натискане на педала. ЕГР не ми се вярва да седи отворен докато двигателя не е запалил. А като цяло вътрешното съпротивление и железата по двигателя оказват голямата разлика между дизел и бензин, не е толкова от компресията. Веднага давам при мер с 2т и 4т бензинови двигатели, при 2т на скорост не може да седиш при наклон. При отнемане на газта при 2т продължаваш все едно не си върнал газта, при 4т тези неща не се забелязват. И двата имат дросели и двата имат еднаква компресия и т.н
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Питане за "моторна спирачка"
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно така, но при 2Т моторна спирачка йок. А дросел и компресия като при 4Тmuns61 написа: Преглед на мнениетоПри 2 и 4Т основната разлика е от вътрешното съпротивление - ангренаж, маслена помпа, разпр, вал, клапани.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Заради предвателното число на дифа.slonikon написа: Преглед на мнениетоДобре де, на какво отгоре бензинов 1,2 16в ще има значително по-голямо съпротивление от дизелов 1,6 (или 2,2, щот имам колега с такъв и е същата картинка) 16в?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не съм съгласен, ако искаш мога да сляза в гаража и да вадя компресомера да покажа колко е компресията на 2т. Дроселирането също е с дросел, но дори и да е с шибър си е все тая, уплътнява достатъчно добре.BO написа: Преглед на мнениетоНай-общо двутактовите имат по-ниска компресия от една страна и от друга дроселирането съвсем не е същото.
Предавателните числа както каза, най вероятно оборотите на бензиновия спрямо дизела.slonikon написа: Преглед на мнениетоДобре де, на какво отгоре бензинов 1,2 16в ще има значително по-голямо съпротивление от дизелов 1,6 (или 2,2, щот имам колега с такъв и е същата картинка) 16в?
Аз пък мога да се похваля, че спирачка в София да речем понякога не ползвам докато намалявам. Даже си мисля, че тези след мен ще си помислят, че не ми работи стоп светлината. На ниските предавки като отнема газта и направо спирам, а не е да държи високи обороти, на 1500об/м сменя предавките.Последна редакция от chaveto; 04.05.2021, 09:09.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ако визираш единствените ни познати автомобили с 2Т двигатели, при тях ИМА моторна спирачка. Само че трябва да изключиш т.нар. фрайлауф, който по подразбиране е включен.chaveto написа: Преглед на мнениетоВеднага давам при мер с 2т и 4т бензинови двигатели, при 2т на скорост не може да седиш при наклон. При отнемане на газта при 2т продължаваш все едно не си върнал газта, при 4т тези неща не се забелязват. И двата имат дросели и двата имат еднаква компресия и т.н
Но пък не е желателно, защото спираш притока на масло в двигателя (което влиза с горивото) и после ще каже "Бау!".Последна редакция от Immortal; 04.05.2021, 18:34.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
На един Трабант и Вартбург не знам колко е компресията, нито съм чел нито съм проверявал. Проверявал съм компресия на съвременен 2т двигател с инжекцион даже.BO написа: Преглед на мнениетоКолко е компресията на един Трабант или Вартбург и колко е на една Лада или Москвич?
Кое ще спре навлизане на въздух в цилиндъра от изпускателния порт?
При 4т клапаните са нещото което спира навлизането на обратно, при 2т (съвременен) резонатора прави така, че това което е тръгнало да излиза да се върне обратно с цел да не се губи ГВС в ауспуха.
@ Immortal не визирам въпросни системи, визирам като цяло 2т срещу 4т. Просто на 2т двигател му липсват някой неща които се забелязват при 4т.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Вакум в цилинъра при такт изпускане?BO написа: Преглед на мнениетоАми провери и сподели.
И успех желая на резонатора да направи вакуум в цилиндъра като при 4Т.
"Четвърти такт. Извършва се процес на изпускане. По време на този такт буталото се движи от ДМТ към ГМТ, като изтласква газовете от цилиндъра на двигателя през изпускателния клапан. За да се намали работата за изтласкване на газовете, а също и да се подобри очистването на цилиндъра, изпускателният клапан се отваря на около 40° до 70° преди ДМТ. За подобряване очистването на цилиндъра от газовете същият клапан се затваря от 10° до 35° след ГМТ."
Като докато е отворен изпускателния се отваря и всмукателния с цел продухване на цилиндъра. Затова не виждам кога ще се създаде вакум при такт изпускане или 4-такт.
А вакума при 2Т се създава от долната страна на буталото. И още не мога да разбера накъде биеш с объркващите въпроси.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При 4Т имаш подналягане при такт засмукване. При 2Т имаш в картера, когато буталото се движи нагоре.
Резонансният ауспух при 2Т не създава подналягане, а връща прясната горивна смес, която е излязла през изпускателния прозорец заедно с изгорелите газове.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- Това е истината. По-новите дизели имат дроселова клапа на смукателния колектор и съответно много добра "моторна спирачка".BO написа: Преглед на мнениетоОсновно заради "липса" на дроселиране.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


 ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава


Коментар