chaveto написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредната изневярa
Collapse
X
-
Защото просто нямат нищо общо. Особено като влезеш в задръстване и тая старт-стоп система не става за нищо. И ако добавиш комбинацията климатик, то ситуацията става плачевна.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Разхода, който съм засякъл е извънградско, иначе в града е същия.
Старт-стопа е полезна екстра, но усещането наистина не е същото.
Разликата е в дребничките неща, които няма как да ги обясня, просто трябва се усетят, да свикнеш с тях, което става почти веднага."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Бях питал в Спекта ауто, представителството на Тойота в Бургас за тези модели, казаха ми че са безпроблемни, и че ( цитирам ): "Приус си е Приус". Гледах още по-новите модели след 2016 г., но някак си не мога да приема футуристичните им форми, въпреки че интериорът им е като в космически кораб...Абе натам съм се запътил и аз.noriaga написа: Преглед на мнениетоЧестито колега. И аз от време на време като се замисля за бъдещата смяна на кромата... се сещам за Приус и си мисля, че при моето ежедневие ще ми е перфектен. По-новите модели от 2012-2013 насам славят ли се със същата надеждност?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Благодаря за честитките
По-новите също са много здрави, с по-големи батерии и ДВГ и са още по-икономични. Там вече спокойно говорим за разход 3-3.5 литра.
Дразни ме единствено това, че са ги снижили, принуждават ме да си взема рав4 :D"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Точно. И на мен ми се виждат по-ниски от двойката, макар да си мисля, че е възможно и чисто субективно да ми се изкривяват усещанията.M5kov написа: Преглед на мнениетоБлагодаря за честитките
По-новите също са много здрави, с по-големи батерии и ДВГ и са още по-икономични. Там вече спокойно говорим за разход 3-3.5 литра.
Дразни ме единствено това, че са ги снижили, принуждават ме да си взема рав4 :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Тройката е с размерите на двойката. Няма съществена разлика там.
Четворката е вече значително по-ниска и реално се усеща доста по-различна като управление.
Но като просвет всичките са си ниски. Не знам как колегата е взел такъв автомобил, за да лови риба.
Последна редакция от BO; 19.04.2018, 17:20.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Боби, хибридната технология на Приус 2 и 3 по-различна ли е от тази на днешните модели на Рав, Аурис, Ярис, Приус 4 ? За другите марки е ясно. Гледах Ниро -то на Киа, но всеки твърди, че Тойота и в частност Приус са напред в това отношение. Иначе влязох в онова извънземно C-HR - по-едро отвън и изненадващо тясно вътре. Приус 2 и 3 са далеч по-разточителни откъм вътрешно пространство. Приус 4...ами не ме кефи. Не е за тукашните ни пътища - ниска кола с издължена муцуна и раздута броня - радост за всеки груб "полегнал полицай"A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Съгласен съм, че старт/стоп не е като електричка, но както казах при някой автомобили не разбираш, че двигателя спира и стартира. Същото важи за автомата, превключва скорости без да усетиш, разбираш го по показанието на дисплея, оборотомера и звука от двигателя.BO написа: Преглед на мнениетоЗащото просто нямат нищо общо. Особено като влезеш в задръстване и тая старт-стоп система не става за нищо. И ако добавиш комбинацията климатик, то ситуацията става плачевна.
А относно старт/стоп и климатик, еми просто системата не сработва и двигателя си работи, като аз не виждам някаква драма в това.
На мен все още ми е интересен този разход с магистрално каране.
Коментар
-
Малко докладна от уикенда
Сефтосах я на риболов. Със свалена дясна облегалка, гадинката побра 3 калъфа с въдици по 2 метра, 4 кофи, стойки, дрехи, захранка и трима човека си се возехме комфортно :/
Размера на багажника си е като на комби, като разликата е само, че е малко по-нисък.
Втората хвалба е, че не успях да я закача никъде по коловозите на черния път до язовира.
Третата хвалба, е че средния разход за 200км с всичкия тоя багаж + хора + нормално каране + климатик беше 5 литра бензин.
И едно оплакване за цвят - свирят ми накладките с ниска скорост, трябва да ги разглобя и почистя.
В шеги и закачки, успях да навъртя над 2000 км. за 1 месец."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Не знам точно как да ти отговоря на този въпрос. Накратко технологията е същата. Няма някаква разлика кой знае каква, погледнато глобално. Малко по-детайлно има оптимизации. А бе нещо да кажем като първото жтд преди 20 години и да кажем сегашен, съвременен дизелов двигател. Едно и също нещо е, с лека промяна на управлението и тук-там някоя доработена хитринка.ntodorov написа: Преглед на мнениетоБоби, хибридната технология на Приус 2 и 3 по-различна ли е от тази на днешните модели на Рав, Аурис, Ярис, Приус 4 ? За другите марки е ясно. Гледах Ниро -то на Киа, но всеки твърди, че Тойота и в частност Приус са напред в това отношение. Иначе влязох в онова извънземно C-HR - по-едро отвън и изненадващо тясно вътре. Приус 2 и 3 са далеч по-разточителни откъм вътрешно пространство. Приус 4...ами не ме кефи. Не е за тукашните ни пътища - ниска кола с издължена муцуна и раздута броня - радост за всеки груб "полегнал полицай"
Иначе да, Киа и общо взето другите хибриди за мен не са ОК. Просто като гледам как са изпълнени, то те са предречени да имат проблеми. До колкото при хибрида на Тойота така е измислен и реализиран (говоря глобално), че почти няма какво да му се случи. Доста сложна система, но реализирана по уникално прост начин.Последна редакция от BO; 26.04.2018, 18:54.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар